آیا درد توسط متخصص درد به صورت کامل تسکین می یابد؟
آیا درد توسط متخصص درد به صورت کامل تسکین می یابد؟
درد احساسی است ناخوشایند و ناراحت کننده است که به دلیل آسیبی که در بدن به وجود می­‌آید رخ می‌­دهد. این احساس درد تنها بر جسم فرد اثر نمی­‌گذارد بلکه از لحاظ ذهنی و روانی نیز تأثیرات منفی در بیمار ایجاد می­‌کند.

درد احساسی است ناخوشایند و ناراحت کننده است که به دلیل آسیبی که در بدن به وجود می­‌آید رخ می‌­دهد. این احساس درد تنها بر جسم فرد اثر نمی­‌گذارد بلکه از لحاظ ذهنی و روانی نیز تأثیرات منفی در بیمار ایجاد می­‌کند. در چنین مواقعی برای این که بیمار بتواند به درد خود تسکین دهد ممکن است به مصرف خودسرانه مسکن‌­ها روی بیاورد. اما در بیشتر مواقع که درد جدی باشد بیمار به نتیجه دلخواه نخواهد رسید. بنابراین دغدغه بعدی بیمار این است که نمی‌­داند به چه پزشکی مراجعه کند. در این مقاله قصد داریم درباره لزوم مراجعه به مطب درد و کمک گرفتن از متخصص درد صحبت کنیم. در مطب درد، پزشک متخصص با بررسی و معاینه دقیق تلاش می­‌کند تا علت بروز درد را تشخیص داده و راه حل مناسب برای درمان را بیابد. اما چگونه می‌­توانیم بهترین متخصص در این زمینه را بیابیم و باید به کدام مرکز یا مطب درد مراجعه کنیم؟

چه کسی می­‌تواند بهترین متخصص درد را به شما معرفی کند؟

چه کسی می­‌تواند بهترین متخصص درد را به شما معرفی کند؟

برای یافتن متخصص درد می­‌توانید از یک پزشک عمومی یا پزشک خودتان کمک بخواهید تا یک پزشک معالج را با توجه به شناخت و اطلاعاتی که دارد به شما معرفی کند. همچنین از یک دوست یا خویشاوند که تجربه رفتن به مطب درد را داشته بخواهید تا تجربیاتش مانند خدماتی که در آن مرکز ارائه می­‌شود، نوع رفتار پزشک، میزان رعایت اصول بهداشتی و… را در اختیار شما قرار دهد. جستجو در اینترنت و خواندن مطالب ارائه شده درباره خدمات مطب درد و نظرات بیماران در مورد پزشک متخصص، یکی دیگر از راه‌های یافتن بهترین متخصص درد می‌­باشد. درد را می­‌توان به دو دسته حاد، مزمن تقسیم ­بندی نمود. درد حاد به صورت دوره‌­ای برای مدتی کوتاه که ممکن است فرد دچار بیماری، ضربه و یا عمل جراحی درگیر آن شده باشد رخ دهد؛ درد مزمن دردی است که زمان آن ادامه‌­دار بوده و حتی ممکن است دلیل روشنی برای آن وجود نداشته باشد. پزشک متخصص با اقدامات تشخیصی خود راه درمان مؤثر را با توجه به شرایط بیمار در پیش می‌­گیرد.

متخصص درد چه کارهایی را انجام می­‌دهد؟

داروهای مسکن ممکن است که به طور موقتی میزان درد مزمن را کاهش یا برای مدتی کوتاه آن را آرام کند اما بعد از مدتی دوباره درد شروع می‌­شود زیرا درد می­‌تواند دلیل جسمانی و یا دلیل روانی داشته باشد که باید حتماً یک متخصص درد به آن رسیدگی کند. درد گردن، درد پا، سر درد، زانو درد، میگرن و… از جمله دردهایی است که بسیاری از افراد آن را تجربه نموده‌­اند و باعث افسردگی و مراجعه آنها به مطب درد می‌­شود. به عنوان مثال التهاب مفاصل، سیاتیک، بیماری‌های مربوط به ستون فقرات و… از جمله دردهایی هستند که به میزان زیادی بر روی اعصاب و روان بیمار تأثیر می‌­گذارد. پزشک متخصص راه‌های مانند تجویز دارو، فیزیوتراپی، تغییر در نحوه زندگی، اوزون­‌تراپی و… را به منظور کنترل درد، کاهش فشارهای عصبی و جلوگیری از پیشرفت بیماری را انجام می­‌دهد. چنانچه پزشک متخصص به درستی علت درد را تشخیص داده و روش درمانی مناسب را به کار ببندد با توجه به شرایط بیمار به میزان ۵۰ الی ۱۰۰ درصد درد فرد تسکین می‌­یابد. بنابراین بهتر است بیمار با مراجعه به موقع به مطب درد و انتخاب بهترین متخصص، روند بهبودی را در خود افزایش دهید.

آشنایی با دکتر شمس، متخصص درد و بیهوشی

آشنایی با دکتر شمس، متخصص درد و بیهوشی

بیمارانی که از درد استخوان و مفاصل دچار رنج و ناراحتی هستند، برای برگشت به روال عادی زندگی و بهبود کیفیت زندگی نیازمند مراجعه به مطب درد هستند و نیاز به متخصصی دارند که با شیوه‌­های درست درمانی آنها را به فعالیت­‌های عادی زندگی برگرداند. دکتر شمس، از جمله متخصصینی می‌­باشد که به دلیل داشتن تخصص لازم و اخلاق حرفه‌­ای موجب رضایت و بهبودی درد در بیماران می­‌شود. از جمله درمان‌هایی که در مطب درد دکتر محمدحسن شمس انجام می­‌گردد درمان دردهای ناشی از آسیب­‌دیدگی ورزشی، آرتروز مفاصل، دردهایی که فرد بعد از یک عمل جراحی ستون فقرات دچار می­‌گردد، درمان سیاتیک و موارد دیگر می‌­باشد. ایشان فارغ­‌التحصیل سال ۱۳۸۸ دانشگاه شهید بهشتی در رشته تخصصی درد و انستزی(بیهوشی) می­‌باشد و دارای گواهی‌­نامه­‌های معتبری از مراکز معتبر درمان درد هستند.

هرگز به خود اجازه ندهید که تحمل درد تبدیل به یک عادت در زندگیتان شود، وقتی راهی برای درمان و کنترل آن وجود دارد. دردهای مزمن و شدید، تمرکز و توانایی انجام بسیاری از کارهای روزانه را از شما می­‌گیرند و متخصصین تحصیل کرده و با مهارت سعی می­‌کنند با ارزیابی شرایط بیمار بهترین مشاوره و درمان را ارائه دهند. از جمله خدماتی که در مطب درد دکتر شمس ارائه می­‌گردد اوزون­‌تراپی می‌­باشد. اوزون­‌تراپی روشی است که دکتر متخصص برای تسکین و درمان درد مفاصل و عضلانی، دیسک‌­های بین مهره‌­ای و… می‌­باشد که به جای کورتون درمانی از آن استفاده می­‌کنند و برای درمان هرگونه درد، درد عصب و رگ سیاتیک، آرتروز زانو و لگن، سینوزیت، آسیب‌­دیدگی ورزشی، جراحات، آسیب­‌دیدگی تاندون روتاتور کاف، سندروم تونل کارپال و… از این روش استفاده می­‌کنند. البته اوزون درمانی عوارضی دارد که اگر توسط یک پزشک متخصص با مهارت و مجرب انجام گردد ریسک این عوارض احتمالی بسیار ناچیز خواهد بود. همچنین اوزون­‌تراپی تنها بر درمان درد نبوده بلکه پزشکان با روش اوزون­‌تراپی پوست باعث از بین بردن منافذ باز پوست، از بین بردن عفونت و مشکلات برونشیت، تقویت سیستم ایمنی و… می­‌شود.

بهترین مطب درد، برای تسکین و درمان درد

بهترین مطب درد، برای تسکین و درمان درد

مطب درد دکتر شمس در تهران یکی از مراکز معتبری می­‌باشد که بیماران به توانایی پزشک معالج خود اعتماد دارند. باید بدانید این مهارت و تجربیات یک دکتر متخصص درد است که به کمک تکنیک و تشخیص درست می‌­تواند درد را در بیماران به حداقل برساند و یا از بین ببرد. شما می‌­توانید با مراجعه به وبسایت اینترنتی matabdard.com از تمامی خدماتی که در این مجوعه ارائه می­‌شود مطلع شده و از خواندن مقالات و نوشته‌­های بسیار مفید در این زمینه نیز بهره­‌مند شوید. برای گرفتن نوبت از دکتر محمد حسن شمس متخصص درد و بیهوشی، می­‌توانید به طریق نوبت‌­دهی آنلاین اقدام کنید. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت می­‌توانید تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید و یا در قسمت تماس با ما سوالات خود را مطرح نمایید. در انتها باید متذکر شویم که داشتن درد یک مسأله جدی می­‌باشد که اگر به موقع از سوی بیمار پیگیری نشود روند بهبود آن را طولانی خواهد کرد.

WWW.MATABDARD.COM

تلفن: ۲۲۵۵۸۶۰۲  –  ۲۲۵۵۸۷۱۸
همراه  :   ۰۹۳۳۷۲۶۲۰۲۸