بدون سرمایه پولدار شدن را حس کردم
بدون سرمایه پولدار شدن را حس کردم
پولدار شدن بدون سرمایه آروزی همه ماست اما چقدر به واقعیت نزدیک است؟ ما روزانه مقالات زیادی مبنی تبلیغات مالی و سرمایه گذاری در اینترنت پیدا می کنیم که چگونه بدونه سرمایه پولدار شویم

پولدار شدن بدون سرمایه آروزی همه ماست اما چقدر به واقعیت نزدیک است؟ ما روزانه مقالات زیادی مبنی تبلیغات مالی و سرمایه گذاری در اینترنت پیدا می کنیم که چگونه بدونه سرمایه پولدار شویم را در زمان کوتاه به ما آموزش می دهند تا اینکه با یک مورد برخوردم که قابل اطمینان بود و مسیر پولدار شدنم را آنجا دیدم در ادامه با محصولی که مرا به ثروت نزدیک کرد بیشتر آشنا خواهم کرد.

بوقلمون پرورشی

بوقلمون پرورشی

نژاد بوقلمون بومی نسبت به بوقلمون پرورشی وزن بیشتری داشته و برای داشتن رشد سریع و گوشت بوقلمون بیشتر اصلاح شده و نیست به بوقلمون محلی که بصورت پرورشی رشد می کنند بیشتر است.

گوشت مرغ، طبیعت سرد داشته که افرادی که دچار رماتیسم هستند از گوشت بوقلمون تغذیه می کنند که این گوشت دارای طبع گرم بوده و با مزه خوبی که دارد می تواند جایگزین گوشت گوسفند باشد.

با توجه به افزایش قیمت گوشت ماکیان در چند سال گذشته و گران شدن خوراک پرورش بوقملون سود بیشتری نسبت به دیگر پرندگان داشته است و با همان هزینه می توان سود بیشتری را برای خودتان داشته باشید.

پرورش بوقلمون در کشور ایران سالها است که افزایش پیدا کرده است و بخاطر خواصی که دارد در بازار طرفدار بیشتری نسبت به دیگر گوشت حیوانات دارد.

بوقلمون بوربون

بوقلمون بوربون

عده ای مبدا تولید بوقلمون بوربون را آمریکا می دانند و برخی نیز مبدا را به مکزیکو نسبت می دهد و براین عقیده هستند که سرخپوستان مایا و آزتک سبب اهلی شدن آن شده اند، بوقلمون در سال ۱۵۲۴ که مکزیک کشف شد وارد آن کشور شد.

از خوشمزه ترین و لذیذ ترین گوشت پرندگان، گوشت بلدرچین و بوقلمون بومی می باشد که طرفداران بسیاری دارد. در زمان صفویه عده ای تاجر ارمنی که به ایتالیا رفته بودند بوقلمون را به ایران آوردند و مشغول به تکثیر و پرورش آن شدند. بوقلمون نر می تواند فرم پر ها و رنگ چهره خودش را در لحظه تغییر دهد و چهره ای عجیب به خود بگیرد اما حیوانی ترسو و کودن است که قطعا نام بوقلمون برازنده این حیوان می باشد. بوقلمونهای بومی که در ایران وجود دارد در شهرهای زیر موجود می باشند: آذربایجان غریی، گیلان، خراسان، آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، فارس و کرمان.

بوقلمون

بوقلمون

گوشت این پرنده حاوی هر دو نوع گوشت سفید و قرمز است و می توان گفت ۶۵ درصد گوشت بوقلمون سفید و در ناحیه سینه و ۳۵ درصد آن تیره و در ناحیه ران ها قرار دارد. هر یک از این گوشت ها از نظر طعم و مزه با هم متفاوت هستند به طوری که گوشت سینه و بال ها سفید بوده و گوشت قرمز آن اغلب در ران ها یافت می شود.

همچنین گوشت بوقلمون منبع مناسبی از ویتامین‌ های A, B1، B3، B6، B12 و املاحی چون سلنیوم، منیزیم، مس، آهن، روی، پتاسیم و اسید آمینه تریپتوفان به شمار می رود. گوشت بوقلمون دارای مقدار کمی اگزالات است؛ بنابراین بیماران مبتلا به سنگ کلیه اگزالاتی باید در مصرف آن محتاط باشند. این گوشت به دلیل حاوی بودن اسید آمینه پورین در مبتلایان به نقرس باید به میزان بسیار کم مصرف شود

 

5/5 - (1 امتیاز)