شاخص اصلی برای میلیاردر شدن من نوآوری در کسب و کارم بود
شاخص اصلی برای میلیاردر شدن من نوآوری در کسب و کارم بود
با توجه به اینکه امروزه مردم برای سلامتی خود با توصیه های طب سنتی به مصرف عرقیجات گیاهی روی آورده اند، تقاضا برای این محصولات بسیار افزایش یافته است

با توجه به اینکه امروزه مردم برای سلامتی خود با توصیه های طب سنتی به مصرف عرقیجات گیاهی روی آورده اند، تقاضا برای این محصولات بسیار افزایش یافته است، با توجه به این موضوع وارد حوزه عرقیجات شدم و به سرعت تغییرات را در زندگی ام حس کردم به طوری که از این طریق یک میلیاردر شناخته شده در زمینه خرید و فروش این محصول شدم، می توانید با سه نوع پر طرفدار این محصول آشنا شوید.

عرق یونجه

عرق یونجه

شاید در مورد خواص عرق یونجه شنیده باشید. عرق یونجه از گذشته کاربرد فراوانی در طب سنتی دارد. این عرق برای بهبود وضعیت سلامتی، درمان بیماری‌ها و تقویت بدن کاربرد دارد. یونجه از بهترین گیاهان دارویی است. عرق طبیعی یونجه هم برای سلامتی خواص فراوانی دارد. ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های فراوان ارزش غذایی عرق یونجه را بالا برده است. این گیاه با هدف تولید عرق یا مصرف آن به صورت تازه کشت می‌شود. عرق یونجه طبع گرم و تر دارد. به همین دلیل بهترین دارو گیاهی برای درمان سردی بدن است.

عرق بادرنجبویه

عرق بادرنجبویه

از خواص عرق بادرنجبویه در طب سنتی به‌ ویژه در کشورهای اروپایی مانند اتریش استفاده می‌ کنند. خواص بادرنجبویه برای سردرد و دردهای عصبی بسیار مفید است. در اینجا برخی از خواص بادرنجبویه را بیان می ‌کنیم. از مهم‌ ترین خواص بادرنجبویه کاهش استرس، خواب آوری، کاهش درد و التیام سوءهاضمه است. چای بادرنجبویه یا چای ملیسا ویژگی‌های آنتی اکسیدانی دارد که از آسیب به سلول‌ها جلوگیری می‌کند. این چای ملیسا مانع از بی حسی شده و آرامش ذهنی را به ارمغان می آورد. همچنین چای بادرنجبویه بر روی مقاومت انسولین تاثیر افزایشی دارد و قند خون را تنظیم می‌کند.

گیاه بادرنجبویه که نام علمی آن ملیسا است، از خانواده‌ی نعناع است. بادرنجوبیه به‌سرعت رشد می‌کند و در اصل بومی مناطق جنوب اروپا، نواحی مختلف خاورمیانه و آسیای مرکزی استاین گیاه به‌طور طبیعی روی سیستم عصبی تاثیر می گذارد و باعث آرامش می‌شود. خواص بادرنجبویه فراوان است. پزشکان قرون وسطا برای رفع مشکلات خواب، کاهش اضطراب، التیام زخم‌ها و افزایش طول عمر  بادرنجبویه را تجویز می‌کردند.

عرق آویشن

عرق آویشن

نام علمی آویشن تیموس ولگاریس است و به علت طعم و عطر فوق‌العاده‌ای که دارد در تهیه غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از فرآورده‌های حاصل از این گیاه خوش عطر عرق آویشن است که خواص و فواید بی‌نظیری دارد. عرق آویشن یک عرق گیاهی است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامتی دارد. از جمله خواص درمانی عرق آویشن می‌توان به مواردی ازجمله بیماری‌های مزمن، عفونت‌های تنفسی، چاقی، کشیدگی عضلات، دردهای قاعدگی، بی‌خوابی، بیماری آلزایمر، دمانس، ناراحتی معده و یبوست اشاره کرد. این خواص فوق‌العاده آویشن ناشی از وجود مقادیر بالای ویتامین C، ویتامین A، مس، آهن، منگنز، پتاسیم، فسفر، کارواکرول، پیریدوکسین و ترکیبات آنتی اکسیدانی متعدد در این عرق گیاهی است.

5/5 - (1 امتیاز)