آموزش طرز تهیه سوپ عدس قرمز و سبز خوشمزه و مجلسی ترکی
آموزش طرز تهیه سوپ عدس قرمز و سبز خوشمزه و مجلسی ترکی

طرز تهیه سوپ عدس دستور آشپزی و طرز تهیه سوپ عدس خوشمزه و مجلسی در خانه را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید. مواد لازم سوپ عدس عدس نصف لیوان پیاز ۱ عدد روغن نصف فنجان آبلیمو ۲ قاشق سوپخوری نمک به میزان لازم فلفل به میزان لازم زعفران […]

طرز تهیه سوپ عدس

سوپ عدس , طرز تهیه سوپ عدس , دستور پخت سوپ عدس , درست کردن سوپ عدس

دستور آشپزی و طرز تهیه سوپ عدس خوشمزه و مجلسی در خانه را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید.

مواد لازم سوپ عدس
عدسنصف لیوان
پیاز۱ عدد
روغننصف فنجان
آبلیمو۲ قاشق سوپخوری
نمکبه میزان لازم
فلفلبه میزان لازم
زعفراننصف قاشق مرباخوری

عدسی , طرز تهیه عدسی , دستور پخت عدسی

سوپ عدس قرمز , سوپ عدس سبز , سوپ عدس ترکیه , سوپ عدس ترکی , سوپ عدس و برنج , سوپ عدس و اسفناج

دستور آشپزی و طرز تهیه سوپ عدس خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه سوپ عدس

تقریبا عدسی و عدس پلو از خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای تهیه شده از عدس است ، توصیه می کنیم سوپ عدس را هم به لیست غذاهای خوشمزه تهیه شده با عدس اضافه نمایید.

برای تهیه سوپ عدس ابتدا عدس ها را در یک کاسه آب بریزید تا ۳۰ دقیقه خیس بخورد.پوست پیاز را بگیرید و نگینی برش دهید و در تابه ای روغن مایع بریزید و زیر شعله را کم کنید تا روغن بمرور داغ شود.

و سپس پیاز را داخل تابه بریزید و تفت دهید تا طلایی شود سپس عدس را بشورید و به پیاز اضافه کنید و تفت دهید و فلفل و زعفران آب کرده را بیفزایید

و ۲الی۳لیوان آب روی مواد بریزید و تامل کنید تا عدسها بپزد.۳۰الی ۴۵ دقیقه بعد سوپ شما آماده است.پس از پخت سوپ در آخرین مرحله آّبلیمو را اضافه کنید و اگر دوست داشتید کمی پودر دارچین نیز بریزید.

و در کاسه بکشید و نوش جان کنید.اگر دوست دارید سیب زمینی نیز به سوپ عدس اضافه کنید. غلظت سوپ عدس به خود شما بستگی دارد. برخی افراد این سوپ را پر آب می گیرند تا بتوانند در آن ترید کنند.

عدس پلو,طرز تهیه عدس پلو,دستور پخت عدس پلو,عدس پلو مجلسی,عدس پلو نذری,عدس پلو با کشمش

همچنین بخوانید : کوکو عدس » عدس پلو » آش عدس » عدسی نذری

4/5 - (29 امتیاز)