طرز تهیه بمب‌های سیب زمینی خوش طعم و پنیری+ فیلم
طرز تهیه بمب‌های سیب زمینی خوش طعم و پنیری+ فیلم

سیب زمینی پنیری یکی از پیش غذا‌های معروف و پرطرفدار است که در کنار غذا‌های فست فودی سرو می‌شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه بام همراه باشید.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، امروزه فست‌فود‌ها در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای دارند، به طوری که ذائقه بسیاری از مردم از غذا‌های سنتی به سمت غذا‌های مدرن و یا به اصطلاح فست فود میل پیدا کرده است. ویژگی مهم فست‌فود‌ها صرف‌نظر از طعم دلچسبی که دارند، مدت زمان کوتاهی است که صرف آماده کردن آن‌ها می‌شود. سیب زمینی پنیری یکی از انواع خوشمزه فست فودهاست و یکی از پیش غذا‌های معروف و محبوب رستوران‌ها در سراسر دنیاست. این غذا به دلیل داشتن سیب زمینی و پنیر پیتزا بسیار پر کالری است؛ بنابراین به عنوان وعده غذایی اصلی به‌ویژه برای وعده ناهار بسیار مناسب است.مواد تشکیل دهنده و طرز تهیه بمب‌های سیب زمینی:۴۰۰ گرم (۲.۸ فنجان) سیب زمینی۵۰۰ گرم (۴ فنجان) آرد ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر) روغن زیتون فوق العاده بکر۲ تخم مرغ متوسط ​​در دمای اتاق۱ قاشق غذاخوری (۱۰ گرم) مخمر خشک۵۰ میلی لیتر آب۱۰ گرم نمک۱۵۰ گرم ژامبون پخته شده۱۵۰ گرم پنیرروغن برای سرخ شدن
روش تهیه:آرد را آماده کنید، روغن زیتون، تخم مرغ، مخمر را اضافه کنید و هم بزنید، سپس سیب زمینی آب پز شده رنده شده، آب و نمک را اضافه کنید. یک خمیر خوب ورز دهید و اجازه دهید ۱ ساعت بماند. خمیر را به ضخامت ۱ سانتی متر پهن کرده سپس با قالب حدود ۱۸-۲۰ دایره ایجاد کنید. یک دایره را جدا کنید، ژامبون و پنیر را مرتب کنید و سپس در دایره دیگر جمع کنید و در روغن داغ سرخ کنید. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی