با سرامیک موفقیت مالی را در کنار جایگاه اجتماعی کسب کردم
با سرامیک موفقیت مالی را در کنار جایگاه اجتماعی کسب کردم
اگر چه تلاش و سخت کوشی یکی از عوامل موفقیت و ثروتمند شدن است اما به ‌تنهایی کافی نیست، باید کاری کنید که تلاش ‌تان به ‌خوبی جواب بدهد و با داشتن هوش مالی بالا بتوانید

اگر چه تلاش و سخت کوشی یکی از عوامل موفقیت و ثروتمند شدن است اما به ‌تنهایی کافی نیست، باید کاری کنید که تلاش ‌تان به ‌خوبی جواب بدهد و با داشتن هوش مالی بالا بتوانید در گام اول مسیرهای ثروت و جذب پول را بیابید و سپس با برنامه دقیق برای رسیدن به موفقیت در آنها تلاش کنید، از آنجا که گام اول شناسایی مسیرهای موفق است قصد داریم به معرفی حوزه سودآور سرامیک بپردازیم.

سرامیک پرسلان جواهر

سرامیک پرسلان جواهر

سرامیک پرسلان جواهر امروزه توانسته در میان سایر رقبای خود حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، می توان گفت یکی از لوکس ترین و شیک ترین سرامیک ها است و می تواند طاهر خاصی به ساختمان بدهد. مشخصات سرامیک پرسلان جواهر به این شرح می باشد. این سرامیک معمولا از سنگ های طبیعی ساخته می شود که زیبایی خاصی به آن می دهد و همچنین مانع از آسیب رسیدن به محیط زیست می شود، این محصول به گونه ای است که قابل تجزیه می باشد. سرامیک پرسلان از وزن مناسبی برخوردار است که این ویژگی که دارد استفاده از آن را راحت تر نمونده است، همچنین وزن مناسب سبب می شود حمل این سرامیک بسیار آسان تر باشد.

کاشی قدیمی سنتی

کاشی قدیمی سنتی

در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کارخانه در سطح ایران وجود دارند که در زمینه تولید انواع کاشی لعابدار از جمله کاشی قدیمی سنتی فعالیت می کنند و در این بین استان یزد با داشتن بیش از ۶۰ کارخانه تولید انواع کاشی یکی از اصلی ترین قطب های تولید کاشی لعابدار در کشور محسوب می شود. با توجه به بالا بودن میزان تولید پخش عرضه کاشی سنتی قدیمی در کشور و همچنین وجود تقاضای بالا برای خرید آنها در بین مردم ما در این مقاله قصد داریم به معرفی کاشی لعابدار سنتی قدیمی پرداخته و شما را با کارخانه های بزرگ تولید این محصول در کشور و همچنین روش های تولید و عرضه و فروش آن در سطح کشور آشنا کنیم.

کاشی بین کابینتی گل برجسته

کاشی بین کابینتی گل برجسته

تنوع تولید از نظر طرح و رنگ کاشی بین کابینتی گل برجسته عامل مهمی در انتخاب آنها از سوی مشتریان است زیرا امکان ست شدن با انواع رنگ کابینت را دارند، همچنین نصب آنها نیز بسیار ساده و راحت است. از مشخصات کاشی بین کابینتی مدل گل برجسته قابلیت نصب آن در قسمت های مختلف آشپزخانه مانند بالای اجاق گاز، فر دیواری و پشت سینک ظرفشویی است که تنوع کارآیی آن را موجب می شود. قابلیت تمیز شدن بسیار آسان با آب گرم از دیگر مشخصه های این نوع کاشی ها نسبت به دیگر المان های تزیینی مانند سنگ طبیعی است که سبب شده از سوی خانم ها مورد استقبال قرار گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)