خرید آنلاین محصولات مراقبت از پوست
خرید آنلاین محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست شامل دسته بندی های مختلفی می شود که کرم ضد چروک صورت یکی از این موارد است.  کرم های ضد چروک عمدتا محصولات مراقبت از پوست است که مبتنی بر مرطوب کننده ها و آبرسان ها هستند و مژده جوانسازی پوست را به مصرف کنندگان می دهند. این گونه به نظر […]

محصولات مراقبت از پوست شامل دسته بندی های مختلفی می شود که کرم ضد چروک صورت یکی از این موارد است.  کرم های ضد چروک عمدتا محصولات مراقبت از پوست است که مبتنی بر مرطوب کننده ها و آبرسان ها هستند و مژده جوانسازی پوست را به مصرف کنندگان می دهند. این گونه به نظر می رسد که مصرف کرم ضد چروک صورت می تواند منجر به کاهش یا پیشگری از بروز علائم پیری شود. این علائم عبارتند از: شل شدگی پوست، بروز چین و چروک، قرمزی پوست، تغییر رنگدانه های پوست و ضعیف شدن بافت پوستی.

خرید آنلاین محصولات مراقبت از پوست

یک مطالعه نشان داد که مصرف مداوم کرم ضد چروک برای ۱۲ هفته مداوم می تواند میزان چین و چروک را تا ۱۰ درصد کاهش دهد. یک مطالعه دیگر در سال ۲۰۰۹ حاکی از آن بود که ترکیبات اساسی موجود در کرم ضد چروک در صورتی که بیش از ۶ ماه به طور متوالی مورد استفاده قرار گیرند، تاثیرات مثبتی را به دنبال خواهند داشت. به طور معمول، کرم های ضد چروک اغلب جهت مصرف بانوان به بازار عرضه می شود؛ اما امروزه تولید محصولاتی که تنها مختص مردان ساخته و ارائه می شوند نیز رو به افزایش است.

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک

کرم های ضد چروک اغلب حاوی مواد مرطوب کننده هستند. این محصولات همچنین حاوی مواد خاصی است که ادعا می شود دارای خاصیت ضد پیری هستند. به عنوان رتینوئیدها یکی از مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک هستند که مصرف آن منجر به کاهش قابل توجه خطوط ریز و منافذ باز پوست می شود.

فاکتور رشد اپیدرمال نیز یکی دیگر از ترکیبات اساسی موجود در کرم های ضد پیری هستند که جهت تحریک کلاژن سازی و تولید سلول جدید به کار می رود. این ماده در تقویت خاصیت کشسانی و ساختار پوست نیز موثر واقع می شود. تحقیقات مختلف نشان داده که فاکتور رشد اپیدرمی باعث کاهش خطوط ریز، چین و چروک و افتادگی پوست می شود. علاوه بر این، زمانی که روی پوست قرار بگیرد، خاصیت ترمیم کنندکی انواع زخم و آثار سوختگی ها را نیز دارد.

اسیدهای هیدروکسی آلفا، اسیدهای هیدروکسی بتا و سایر لایه بردارهای شیمیایی نیز از دیگر مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک محسوب می شوند. این مواد نیز سلول های مرده پوست را از بین می برد و سلول های جوان را جایگزین آنها می کند. همچنین، مصرف آنها باعث افزایش لایه برداری از سطح اپیدرم پوست می شود. تولید سلول های بیشتر در بهبود ظاهر پوست نقش بسزایی دارد.

آنتی اکسیدان ها یکی از مواردی هستند که از سلول های بدن در برابر آسیب های مولکول های ناپایدار که به رادیکال های آزاد معروف هستند، محافظت می کنند. آنتی اکسیدان همچنین از بروز پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و سلول ها را جوان نگه می دارد. به همین دلیل از آنتی اکسیدان نیز در ساختار کرم های ضد پیری استفاده می شود. ضد آفتاب و ویتامین C از دیگر مواد تشکیل دهنده کرم های ضد چروک محسوب می شوند.

خرید ماسک صورت برای جوانسازی پوست

یکی دیگر از اقدامات مفیدی که در جهت پیشگیری از پیری زودرس پوست می توانید انجام دهید، استفاده از ماسک صورت است. ماسک صورت در انواع مختلفی وجود دارد که هر یک دارای خواصی بوده و جهت درمان یک نوع مشکل پوستی استفاده می شود. اگر می خواهید بهترین نتیجه را از مراقبت های پوستی به دست آورید، بهتر است خرید ماسک صورت را با توجه به نیازهای پوست خود انجام دهید.

ماسک های صورت را می توان جهت افزایش آبرسانی سطح پوست یا از بین بردن چربی های اضافی و همچنین بهبود منافذ باز پوستی به کار برد. بهتر است پس از پایان یک روز کاری، صورت خود را با یک شوینده مناسب و آب سرد بشویید و سپس از ماسک صورت استفاده کنید تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. هرگز ماسک را روی صورت شستشو داده نشده و آغشته به گرد و خاک و پسماندهای آرایشی قرار ندهید؛ چون تاثیر زیادی نخواهند داشت.

فواید ماسک صورت به نوع محصولی که انتخاب و مصرف می کنید، بستگی دارد. به عنوان مثال، ماسک صورت حاوی اسید هیالورونیک علاوه بر خاصیت جذب رطوبت بیشتر به سفت شدن و افزایش شفافیت پوست کمک بسیاری می کند. ماسک های صورت که بافت ژل مانند دارند، ممکن است حاوی موادی همچون اسیدهای پلی هیدروکسی، عصاره های دریایی و آنتی اکسیدان باشند که در آبرسانی به بدن و بهبود پوست موثر واقع می شوند.

خرید ماسک صورت برای جوانسازی پوست

ماسک های لایه بردار نیز حاوی اسیدهای هیدروکسی هستند که در از بین بردن سلول های مرده و تمیز کردن منافذ پوستی موثر هستند. بهتر است قبل از خرید ماسک ابتدا برچسب های مواد تشکیل دهنده هر ماسک را بخوانید و بهترین انتخاب را با توجه به نوع پوست خود انتخاب و خریداری نمایید.

افرادی که روزانه وقت زیادی را در بیرون از خانه سپری یا در آب و هوای آلوده زندگی می کنند، باید بدانند که پوست آنها تنها با شستشو پاکسازی نمی شود. منافذ پوست افراد در مواجهه با آلودگی هوا و گرد و خاک، مسدود می شوند و هر از چند گاهی نیاز به پاکسازی اساسی پیدا می کنند. برای بیرون کشیدن آلودگی و پسماندهای آرایشی از لایه های زیرین پوست، باید از ماسک صورت پاکسازی کننده استفاده کنید. علاوه بر این، استفاده از کرم های لایه بردار به صورت هفته ای یک بار در پاکسازی سطح پوست بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی از سایت میس و مستر

امروزه روش های بسیاری برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی وجود دارد تا افراد با خیال راحت و بدون تلف کردن وقت بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری و درب منزل دریافت کنند. وب سایت میس و مستر با ارائه صدها محصول آرایشی و بهداشتی در دسته های گوناگون و متنوع، بهترین تجربه را از خرید آنلاین محصولات در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید به راحتی در بین محصولات مختلف به گشت و گذار و مقایسه بپردازید و پس از مطالعه نقد و بررسی کامل و همچنین نظرات سایر مصرف کنندگان، در مورد خرید آنلاین خود راحت تر تصمیم بگیرید.

هنگام خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی از سایت میس و مستر، چنانچه به هر گونه سوالی برخورد کردید، با استفاده از گزینه پشتیبانی آنلاین می توانید به سرعت ابهامات خود را برطرف نمایید. تمامی محصولات وب سایت فروشگاهی میس و مستر از گواهی اصالت کالا برخوردارند؛ پس با خرید از این مجموعه از اورجینال بودن لوازم آرایشی و بهداشتی اطمینان خاطر خواهید داشت.

میس و مستر به مناسبت جشنواره های مختلف، برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی خود را همراه با تخفیف های شگفت انگیز ارائه می دهد. در صورتی که عضو خبرنامه این مجموعه باشید، می توانید زودتر از سایرین در جریان این تخفیف ها قرار بگیرید و پیش از اتمام موجودی خرید آنلاین خود را انجام دهید. برای این کار کافیست آدرس ایمیل خود را در کادر سفید رنگ پایین صفحه وارد نمایید.

با وجود فروشگاه آنلاین میس و مستر، شما می توانید خرید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نظر خود را در هر زمان و هر مکان انجام دهید و ظرف کمترین زمان درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

 

5/5 - (1 امتیاز)