ذهن فعال مرا به ثروت رساند
ذهن فعال مرا به ثروت رساند
ذهن پوبا و فعال همیشه به دنبال راهکار و مسیری است. ذهن خلاق من نیز هموارده به دنیال راه و مسیری بود که در آن به سمت  بهتر شدن قدم بردارد و در نتیجه شغل تجارت را انتخاب کردم

ذهن پوبا و فعال همیشه به دنبال راهکار و مسیری است. ذهن خلاق من نیز هموارده به دنیال راه و مسیری بود که در آن به سمت  بهتر شدن قدم بردارد و در نتیجه شغل تجارت را انتخاب کردم در این حیطه وارد شدم و به واسطه صادرات یخچال صنعتی توانستم سود بالایی را به دست بیاورم.

یخچال صنعتی تهران ممتاز

یخچال صنعتی تهران ممتاز

اولین مشخصه بارز یخچال صنعتی تهران ممتاز این است که موتور آن دارای کارکرد بسیار عالی و طول عمر بالا می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول این است که برای نورپردازی بخش درونی از لامپ های ال ای دی با مصرف پایین و روشنایی استاندارد استفاده شده است.

از انواع می توان یخچالهای صنعتی مکعبی و مستطیلی را نام برد که بدنه ای از جنس آلومینیوم و درب شیشه ای عایق ساخته شده است.

یخچال ویترینی خوابیده

یخچال ویترینی خوابیده

مشتریان در خرید یخچال ویترینی خوابیده با مدل های متنوعی از این محصول در بازار مواجه می شوند که دارای قیمت های مختلفی هستند.

این یخچال ها بر اساس سایز و ابعادی که دارند و کارخانه تولیدکننده قیمت گذاری خواهند شد و بدون شک قدرت موتور و کمپرسور هم دو معیار تعیین کننده در قیمت یخچال صنعتی هستند.

خریدهای بدون واسطه و آن هایی که به طور مستقیم از فروشنده اصلی انجام می پذیرد مقرون به صرفه تر بوده و برای مشتری ارزان تر تمام می شوند.

یخچال صنعتی اتاقی

یخچال صنعتی اتاقی

شما می‌توانید یخچال صنعتی اتاقی را متناسب با ابعاد مورد نیاز خود خریداری کنید که تمامی این محصولات دارای چهارچوب های مخصوص هستند.

به راحتی بتوانید آنها را به کار بگیرید و باید توجه بسیار زیادی داشته باشید که این محصولات دارای ابعاد بسیار مختلفی است.

شما می توانید آنها را به صورت تک درب و یا دو درب تهیه کنید که استفاده از آنها بسیار آسان است زیرا از لحاظ جنس بسیار عالی می باشند.

همچنین در رنگ های بسیار مختلفی تولید شده است که شما بتوانید به راحتی آنها را به کار بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)