کیوی قند خون را کاهش دهد
کیوی قند خون را کاهش دهد
در کل میوه به دلیل محتوای بالای آب کیوی، یک کیوی 100 گرمی معادل حدود 5 گرم (1 قاشق چایخوری) گلوکز در اثر آن بر گلوکز خون است. بنابراین، کیوی تاثیر گلیسمی پایینی دارد

در کل میوه به دلیل محتوای بالای آب کیوی، یک کیوی ۱۰۰ گرمی معادل حدود ۵ گرم (۱ قاشق چایخوری) گلوکز در اثر آن بر گلوکز خون است. بنابراین، کیوی تاثیر گلیسمی پایینی دارد و برای مبتلایان به دیابت مناسب است. کیوی زسپری می تواند میزان جذب گلوکز از سایر غذاها را کاهش دهد. لیست قیمت کیوی در بازار امروز با افزایش چشمگیری رو به رو شده است.

کیوی قند خون را کاهش دهد

یک مطالعه علمی جدید نشان داده است که خوردن کیوی همراه با صبحانه به طور قابل توجهی باعث کند شدن قندهای موجود در صبحانه در جریان خون شما می شود. فیبر کیوی وقتی خورده می شود، آب را جذب می کند تا مانند ژل متورم و غلیظ شود. همانطور که صبحانه شما هضم می شود، به قندهای کوچک تری تجزیه می شود و این قندها آهسته تر در ژل حرکت می کنند. این باعث می شود که قند با سرعت کمتری وارد خون شود و انرژی کندتر تحویل داده شود.

با کیوی بر سرطان پیروز شوید

با کیوی بر سرطان پیروز شوید

عصاره های مختلف کیوی دارای فعالیت سیتوتوکسیک انتخابی علیه سلول های سرطانی دهان انسان هستند. همچنین نشان داده شده است که فیستین از مهاجرت سلول های سرطان سینه منفی سه گانه (ER-/PR-/HER2-) جلوگیری می کند، بنابراین به جلوگیری از متاستاز آنها کمک می کند. خرید کیوی صادراتی جهت مقابله با این بیماری گزینه ی مناسبی می باشد.

نتی اکسیدان موجود در کیوی می‌تواند از انواع سرطان‌ها خصوصا سرطان دستگاه گوارش پیشگیری نماید. برای جلوگیری از سرطان، کیوی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. کیوی، سرشار از ویتامین C است که به دلیل مهار رادیکال های آزاد که به سلول های پوست آسیب می رسانند و حتی منجر به سرطان می شوند، برای ما مفیدمی باشد.

فقط یک عدد کیوی، می تواند ۷۷ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین کند، که خیلی زیاد است. در واقع، کیوی، ویتامین C بیشتری نسبت به ترکیب پرتقال و لیمو دارد. همچنین، خوردن کیوی می تواند به جلوگیری از سرطان روده بزرگ کمک کند. گوشت این میوه خوشمزه، حاوی فیبر حل شدنی است، که به رشد باکتری های مفید در روده بزرگ کمک کرده و خطر سرطان را کاهش می دهد.

برای لاغری کیوی بخورید

برای لاغری کیوی بخورید

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، کیوی یکی از بهترین میوه ها برای خوردن است. آنها محتوای آب بالایی دارند، کالری کمی دارند و فیبر خوبی دارند. این باعث می شود در کنار قیمت عمده کیوی، آنها برای یک میان وعده یا به عنوان بخشی از اسموتی صبحانه عالی باشند. مقدار بالای ویتامین C در کیوی کلید کاهش وزن است.

میوه کیوی یک میوه عجیب و غریب و در عین حال با طراوت با مواد مغذی فراوانی از جمله ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و بسیاری دیگر است. کیوی کالری کمی دارد اما فواید زیادی برای سلامتی دارد. کیوی یک مکمل عالی برای رژیم غذایی کم چرب شما است، اما آیا کیوی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ به نظر می رسد که کیوی یکی از بهترین میوه ها برای کاهش وزن به دلیل چندین مؤلفه ذکر شده در زیر است:

محتوای آب

ویتامین سی

فیبر

شاخص گلیسمی پایین

5/5 - (1 امتیاز)