با خرما به دنیای ثروتمندان سفر کردم
با خرما به دنیای ثروتمندان سفر کردم
پیش ‌از هر چیزی برای رسیدن به خواسته ‌ها و آرزوهای خود بایستی پیش‌ قدم شد و فرصت‌ های ثروت ‌سازی را فراهم کرد

پیش ‌از هر چیزی برای رسیدن به خواسته ‌ها و آرزوهای خود بایستی پیش‌ قدم شد و فرصت‌ های ثروت ‌سازی را فراهم کرد. از این ‌رو من با راهنمایی یک شرکت متخصص در حوزه تجارت توانستم با روش‌های نوین تجارت آشنا شوم و از این طریق به تجارت سودآور خرما پرداختم که در مدت کوتاهی توانستم نتایج مطلوبی را بدست آورم و به دنیای ثروتمندان قدم گذاشتم.

خرما خاصویی

خرما خاصویی

باید بدانید که یکی از انواع خرما، خرما خاصویی یا بوشهری می باشد که علی رغم حلاوت و شیرینی بی نظیر از نظر کوچکترین نوع خرما است. برخی افراد خرما را دومین طلای سیاه در کشور پهناور ایران به شمار می آورند. خرما خاصویی یک میوه فوق العاده ارزشمند است و دارای انواع ویتامین های دی و آ می باشد. این میوه هم در تجارت و صنایع غذایی و هم در بحث سلامتی بسیار حائز اهمیت است. اندازه این خرما یک سوم خرماهای معمولی است و دارای خواص بی نظیری برای سلامت دندان و دستگاه گوارشی است.

خرمای ایرانی در ترکیه

خرمای ایرانی در ترکیه

لازم به ذکر است که خرمای ایرانی در ترکیه از خرما های مصرفی جهان با بهترین کیفیت با قیمت رقابتی از طریق این سایت به صورت عمده خرید و فروش می شود. از آنجایی که کشور پهناور ایران دارای آب و هوای متفاوت و متغییر است. تولید محصولات مختلف در آن رواج فراوان دارد و در هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیم آن منطقه، محصولات کشاورزی فراوانی تولید می شود. همین امر سبب شده راه ورود به بازار های جهانی برای عرضه محصولات ایرانی هموار شود.

خرما استعمران

خرما استعمران

خرما استعمران یک میان وعده ی خوب و پر انرژی برای همه ی افراد می باشد و جزء بهترین خرما ها در کشور است که دارای ارزش غذایی بی نظیری است. می توان به جای تهیه چیپس و پفک برای بچه ها که ضرر زیادی هم دارد برای آن ها خرما تهیه نمود، خرما استعمران بسیار خوشمزه می باشد و در سطح کشور شهرت زیادی یافته است، خرما دارای طبع گرمی می باشد و برای افرادی که از ناراحتی های گوراشی رنج می برند بسیار مفید خواهد بود. خرما منبع غنی از آهن می باشد که برای افرادی که دچار کم خونی های مقطعی هستند می تواند مفید عمل کند. خرمای استعمران به قدری شیرین است که قند آن بالای ۷۵ درصد می باشد. رنگ این خرما قهوه ای تیره بوده گاهی تمایل به سیاه و قرمز هم دارد. خرمای استعمران طبعی گرم و تر دارد که مناسب برای افراد سرد مزاج می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)