با این روش جریان‌ های مالی را در زندگی ام جاری کردم
با این روش جریان‌ های مالی را در زندگی ام جاری کردم
زمانی ‌که بدهی ‌های زیادی داشتم توانستم با آشنایی و فعالیت در حوزه زیر در مدت کوتاهی بدهی‌ های خود را تصفیه کنم و به یک جوان ثروتمند در این عرصه تبدیل شوم

زمانی ‌که بدهی ‌های زیادی داشتم توانستم با آشنایی و فعالیت در حوزه زیر در مدت کوتاهی بدهی‌ های خود را تصفیه کنم و به یک جوان ثروتمند در این عرصه تبدیل شوم. در ادامه این حوزه جذاب را بررسی خواهم کرد تا شما نیز شانس آشنایی و ثروت آفرینی با این محصول را داشته باشید.

لامپ هالوژن فلزی

لامپ هالوژن فلزی

لامپ هالوژن فلزی یکی از انواع لامپ های هالوژن می باشد. لامپ هالوژن سقفی ساده یک نوع لامپ رشته ‌ای است که در آن از گازهای خنثی و فشرده و کمی از عناصر هالوژن، مانند بروم و ید، استفاده شده است. این لامپ ‌ها به خاطر اندازه کوچک، نور مناسب، و رنگ آرامش بخش‌ شان کاربردهای فراوانی در بین روش‌ های نورپردازی دارند. یک چرخه خاص در این مدل لامپ ‌ها باعث ته نشین شدن دوباره تنگستن بخار شده روی رشته لامپ می ‌شود، که این امر موجب افزایش عمر این نوع لامپ ‌ها می ‌گردد. وجود همین چرخه در این لامپ‌ ها، باعث بالا رفتن دمای رشته بدون کم شدن عمر لامپ نسبت به لامپ‌ های معمولی می‌ شود. این کار بهره وری این لامپ‌ ها را بیشتر می ‌کند. امروزه با پیشرفت‌ های بوجود آمده در صنعت روشنایی، نمونه‌های جدید ال ای دی، اس ام دی و سی اوبی این محصولات نیز تولید می‌شود.

لامپ هالوژن فروزش

لامپ هالوژن فروزش

یکی از انواع لامپ هالوژن فروزش لامپ هالوژن سقفی LED می باشد. این لامپ‌ ها از دیودهای نورافشان ساخته شده ‌اند. این دیودها در کنار هم قرار گرفته‌ اند و زمانی که جریان الکتریکی به آنها می ‌رسد نور تولید می ‌کنند. نور بیشتر یک لامپ هالوژنی به تعداد دیودهای آن بستگی دارد به عبارتی هرچه این دیودها بیشتر باشد، روی نوردهی لامپ تاثیر دارد و نور بیشتری تولید می‌ شود. لامپ ‌های هالوژن ال ای دی، بدون آنکه نیاز به مصرف برق زیادی داشته باشند نور کافی و مناسب را تولید می‌ کنند به همین علت استفاده از لامپ‌ های هالوژن ال ای دی در ساختمان‌های مسکونی، مغازه‌ ها، طراحی دکوراسیون داخلی چشم نواز و… بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. یکی از مناسب ‌ترین گزینه ‌ها برای روشنایی خانه و دکوراسیون پر نور، لامپ هالوژن ال ای دی سقفی پر نور و کم مصرف است، زیرا به جز اینکه تشعشعات مضر مانند فرابنفش و مادون قرمز ندارد، گرمای زیادی نیز تولید نمی ‌کند.

لامپ هالوژن قدیمی

لامپ هالوژن قدیمی

در لامپ هالوژن قدیمی مقداری هالوژن و گاز فشرده خنثی وجود دارد. گاز هالوژن در این لامپ ها با رسیدن انرژی برق به آن موجب داغ شدن رشته های موجود در حباب لامپ می شود و بعد نور سفید رنگی از آن ساطع می شود. امروزه لامپ های هالوژن متنوعی وجود دارد که در این بخش به معرفی لامپ هالوژن LEDمی پردازیم: لامپ هالوژن LED دارای دیودهای LED است که کنار هم قرار گرفته اند. این دیودها توسط جریان برقی که به آن ها می رسد نور تولید می کنند. لامپ هالوژن LED در اندازه و توان های متفاوت وجود دارد. این لامپ ها برای جایگزینی با لامپ های دیگر مناسب هستند زیرا مصرف برق کم و شدت نور زیادی دارند.

5/5 - (1 امتیاز)