با روش‌ های نوین تجارت ثروت زندگی ‌ام جانی دوباره گرفت
با روش‌ های نوین تجارت ثروت زندگی ‌ام جانی دوباره گرفت
بعد از این ‌که در شغل قبلی ‌ام عایدی زیادی نداشتم نا امید نشدم و توانستم با آشنایی با روش‌ های نوین تجارت با سرمایه کم کسب‌ و کار خود را شروع کنم

بعد از این ‌که در شغل قبلی ‌ام عایدی زیادی نداشتم نا امید نشدم و توانستم با آشنایی با روش‌ های نوین تجارت با سرمایه کم کسب‌ و کار خود را شروع کنم و در این مسیر با استفاده از تکنیک ‌های جدیدی که خیلی ها از آن بی خبر بودند بهتر از رقبا عمل کردم و ثروت زیادی را بدست آوردم، اکنون می ‌توانید با این محصول سودآور آشنا شوید.

چرم گوساله

چرم گوساله

چرم گوساله به عنوان یک چرم درجه یک مطرح است که کارایی و کیفیت بسیار خوبی دارد و به به بهترین صورت تولید می گردد و از آن استفاده زیادی می شود. مقاومت بالا و کیفیت فوق العاده انواع چرم گوساله از مشخصات اصلی آن است که در قسمت داخلی دارای پرزهای ریز است و قسمت بیرونی آن صاف و بدون پرز می باشد. این نوع چرم در رنگ های مختلفی تولید می گردد و دارای انعطاف بسیار مناسبی است و یکی از چرم های درجه یک محسوب می شود این نوع چرم کارایی بسیار خوبی دارد.

چرم اسب

چرم اسب

مشخصات مخصوص چرم اسب که باعث متفاوت بودن آن گردیده است؛ جذاب و براق بودن آن، لطیف و نرم بودن آن، داشتن موهای کوتاه، مقاومت و دوام بالای آن می باشد. بعد از گذشت ۹۰ روز که از پوست مراقبت به عمل می آید روغن به طور کامل جذب چرم می شود. مشخصه ی مخصوص چرم کوردوان براق بودن آن می باشد که این براقی توسط لعابی که در پایان مراحل تولید به آن اضافه می شود به وجود می آید. اگر از چرم مراقبت لازم به عمل نیاید ممکن است براق بودن خود را از دست بدهد پس باید در نگهداری آن محتاط بود.

چرم آهو

چرم آهو

آهو از جمله حیواناتی است که بسیار کمیاب است. هر جایی نمی توان آن را پیدا کرد چرم آهو که از این حیوان تهیه می شود نیز بسیار گرانبها و زیباست تا جایی که چرم آهو را به تنهایی برای زیبایی به دیوار می آویزند. چرم آهو با چرم های طبیعی دیگر که از حیوانات دیگر بدست می آید تفاوت هایی دارد و دانستن این تفاوت ها به شما کمک می کند تا چرم آهو را با چرم حیوان دیگر اشتباه نگیرید. چرم آهو نرم و لطیف است و قسمت رویی آن دارای موی کوتاهی است و قسمت داخلی آن نیز نرم و صاف است طوری که می توان روی آن نقاشی کرد.

5/5 - (1 امتیاز)