ثروت های بیشمار در دنیای ورق های گالوانیزه
ثروت های بیشمار در دنیای ورق های گالوانیزه
ورق های گالوانیزه از محصولاتی پر سود می باشند که در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشند و می توانند در زندگی فروشندگان خود تغییراتی دلنشین ایجاد کنند

ورق های گالوانیزه از محصولاتی پر سود می باشند که در بازار از فروش بالایی برخوردار می باشند و می توانند در زندگی فروشندگان خود تغییراتی دلنشین ایجاد کنند اگر می خواهید با این حوزه ی کاری بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید در ادامه به بررسی نمونه های پر سود و پر فروش این محصول پرداخته ایم.

ورق گالوانیزه رنگی ساده

ورق گالوانیزه رنگی ساده

مشخصات ورق گالوانیزه رنگی ساده به شیوه و مراحل تولید آن بستگی بسیاری دارد رنگها در ورق رنگی طرح دار براساس رنگ های ورق رولی می باشد طرح ها شامل: کرکره ای یا سینوسی، ذوزنقه ای، شادولاین، طرح سفال پالرمو، طرح سفال ژنوا، ساندویچ پانل می باشد.

تنوع رنگ در ورق گالوانیزه رنگ شده بسیار زیاد است و بسته به کاربرد آن می توان آن را خریداری نمود رنگ هایی مانند رنگ آبی، نارنجی، قهوه ای، سفید، قرمز، سبز، پرتقالی، کرم، قهوه ای سوخته، طرح آجر، طرح چوب، طرح سنگ، طرح چرم، طرح گل، انواع رنگ ها و طرح ها ورق طرح دار.

ورق گالوانیزه رنگ کوره ای

ورق گالوانیزه رنگ کوره ای

عوامل مختلفی بر قیمت ورق گالوانیزه رنگ کوره ای در تبریز اثر دارد مثل اندازه های ورق ها، طرح و نوع آن ها، برای مثال نوع ورق گالوانیزه رنگی سفالی به خاطر نوع فرم دهی خاص آن گران تر از سایر انواع آن است قیمت در ورق های گالوانیزه رنگی در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی که در سقف استفاده می شوند و همچنین مقاومت و طول عمر زیاد ورق ها باعث شده که یک انتخاب عالی برای ساختمان سازی باشد.

تولیدکنندگان و فروشندگان ورق های گالوانیزه رنگی در تبریز امکان مشاوره به مشتریان را فراهم کرده اند تا با اطلاعات کامل تری به خرید این محصول بپردازند شما هم سعی کنید قبل از خرید با کارشناسان فروش این سایت ها در تماس باشید و اطلاعات لازم برای خرید با کیفیت را بدست بیاورید.

ورق گالوانیزه رنگی سینوسی

ورق گالوانیزه رنگی سینوسی

در خصوص خرید ورق گالوانیزه رنگی سینوسی در شیراز شما باید نکات و موارد مهم را در خصوص آن رعایت کنید قبل از هر مسئله ای به موردی که بخاطر آن می خواهید از ورق گالوانیزه استفاده کنید توجه داشته باشید به طور مثال برای مخازن آبی اگر بخواهید از آن استفاده کنید توجه داشته باشید که ورق ضخامت بالایی باید داشته باشد.

و باید به برچسب موجود بر روی گالوانیزه توجه داشته باشید باید حتما دارای تاریخ تولید باشد و داشتن نماد استاندارد که هر دو مورد بسیار مهمی می باشند که باید به آن ها توجه شود تولیدات داخلی با توجه به این نکته که ارز روی قیمتشان تاثیر ندارد پس نسبت به انواع موارد خارجی بصرفه تر می باشد و بهتر است نوع داخلی را شما انتخاب نمایید بازه قیمت در خصوص این نمونه ورق می تواند از ۲۶۰۰۰هزار تومن تا ۳۲۰۰۰هزار تومن باشد که در ابعاد مختلف قیمت های متفاوت نمایان می شود.

5/5 - (1 امتیاز)