با پول ریشه فقر را خشکاندم
با پول ریشه فقر را خشکاندم
یکی از مواردی که باعث ثروتمند شدن افراد می‌ شود، این است که به صورت مداوم در حال یادگیری هستند. در هر شغلی که فعالیت می ‌کنید، آموزش و آپدیت منظم را فراموش نکنید

یکی از مواردی که باعث ثروتمند شدن افراد می‌ شود، این است که به صورت مداوم در حال یادگیری هستند. در هر شغلی که فعالیت می ‌کنید، آموزش و آپدیت منظم را فراموش نکنید. قطعاً یکی از بهترین اندوخته‌ های شما مهارت و تجربه شماست که می‌ تواند به راحتی شما را به یک فرد ثروتمند تبدیل کند. صنایع فرش را برای ثروتمند شدن انتخاب کنید.

روفرشی

روفرشی

روفرشی کشدار ترکیه یک وسیله بسیار پرکاربرد برای بیشتر منازل می باشد و از آن برای حفاظت از فرش های دستباف یا ماشینی گران قیمت استفاده می کنند. روفرشی کشدار ترکیه از الیاف درجه یک و بهترین مواد طراحی و دوخته شده است. نوعی از این محصول ضد اب می باشند و برای خانواده های که فرزند کوچک دارند، کاربرد بسیار مناسبی دارد. این محصولات دوام و توانای بالایی در برابر فشار، اجسان نوک تیز و حرارت دارند و با توجه به کیفیت و مرغوبیتی که دارند، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند. انواع روفرشی کشدار ترکیه ای در بازار شهر های مختلف در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند که در اندازه های مختلف به فروش می رسد.

رازیانه و پولیپ رحم

رازیانه و پولیپ رحم

توده های کوچک و نرمی که در داخل رحم می باشد پولیپ رحم می گویند و اگر عفونت آن درمان نشود امکان تبدیل آن به توده های سرطانی زیاد است که یکی از روشهای درمان آن گیاه رازیانه یا رازیانه کوهی میباشد. ترشحات خون آلود، خونریزی بعد از مقاربت جنسی، خونریزی بعد از یائسگی و خونریزی در ایام غیر دوران قاعدگی از علائم و نشانه های پولیپ رحم می باشد. به تومورهای خوش خیم که منجر به رشد غیر سرطانی سلولهای فیبرم می شود و درصد آن در میان زنان بیشتر می باشد سلولهای فیبروم رحم می گویند که رازیانه و دارچین نیوشا این تومور را به راحتی از بین میبرد. برای تهیه ی دمنوش این گیاه باید آن را پس جوشیدن به آب اضافه کرده و زیر آن را خاموش و منتظر بمانید دم بکشد و بعد خنک شدن آن را در داخل یخچال قرار دهید و طبق تجربه برای یک لیتر آب ۲ الی ۳ قاشق رازیانه استفاده کنید و برای اینکه طعم بالایی داشته می توانید شب قبلش آن را تفت دهید و برای تاثیر گذار بودن این گیاه باید روزی یک تا سه استکان میل بفرمایید. بین رازیانه و پولیپ رحم رابطه تنگاتنگی است و در درمان پولیپ رحم نقش بسزایی دارد.

روفرشی جدید

روفرشی جدید

استفاده از روفرشی جدید به منظور مراقبت و دوام فرشها از اهمیت بلایی برخوردار است زیرا در حال حاضر قیمت انواع فرش رو به افزایش است. روفرشی در متراژهای مختلف ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری و یا ۱۲ متری به فروش می رسند. روفرشیها انواع بسیار مختلفی دارند و همچنین از الیاف متفاوتی نیز بافته می شوند. الیاف به کاررفته در تولید انواع روفرشیها معمولا از جنس ابریشمی، مخملی،  پشمی، پلی استری و پنبه ای هستند که قیمت نوع ابریشمی و مخملی آن از سایر اجناس گران تر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)