قتل برادر با دستگاه علف چین برقی!
قتل برادر با دستگاه علف چین برقی!
اختلاف و درگیری خانوادگی دو برادر در تویسرکان منجر به قتل شد.

روزنامه ایران: سرهنگ رضا نوری فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در تشریح این حادثه گفت: روز ۲۷ مرداد امسال یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان تویسرکان رخ داد و دو برادر با هم درگیر شده و یکی از آنها با دستگاه علف چین برقی مجروح شد.

پس از این حادثه مرد مجروح به خاطر شدت جراحات در بیمارستان بعثت همدان بستری شد اما با وجود اقدامات درمانی صورت گرفته در این بیمارستان برابر با اعلام خانواده، در تاریخ ۱۳ شهریور فوت کرد.

سرهنگ نوری در این باره افزود: برابر تحقیقات مأموران انتظامی مشخص شد دو خانواده بر سر اختلافات کشاورزی ابتدا در فضای مجازی به یکدیگر توهین و فحاشی کرده بودند و همین موضوع باعث شد به‌صورت فیزیکی نیز با هم درگیر شده و این اتفاق ناگوار رقم بخورد که ضارب در همان ساعات اولیه درگیری توسط مأموران دستگیر شد و در حال حاضر نیز در زندان به سر می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان یادآور شد: از نظر جامعه‌شناسان و آسیب‌شناسان اجتماعی، جامعه امروز ایران با آسیب‌های اجتماعی متعددی از جمله اعتیاد، طلاق، نزاع و درگیری، سرقت و قتل، خودکشی، جرایم مالی و… روبه‌رو است.

در این بین نزاع و درگیری به‌عنوان یکی از عوامل کاهش دهنده امنیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت است چراکه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی را در میان افراد به وجود می‌آورد و این امر خود زمینه ساز نزاع و تنش‌های بعدی است و در نتیجه جامعه را از نظر مادی و معنوی متضرر می‌سازد بنابراین از شهروندان می‌خواهیم آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده تا شاهد اینگونه موارد نباشیم.

5/5 - (1 امتیاز)