عسل راه طلایی رسیدن به آرزوهایم را هموار کرد
عسل راه طلایی رسیدن به آرزوهایم را هموار کرد
عسل یک ماده شفابخش پر طرفدار می باشد که جایگاه خوبی را در بین خانواده ها به دست آورده است که علاوه بر طعم بی نظیری که دارد دارای خواص فراوانی برای انسان است

عسل یک ماده شفابخش پر طرفدار می باشد که جایگاه خوبی را در بین خانواده ها به دست آورده است که علاوه بر طعم بی نظیری که دارد دارای خواص فراوانی برای انسان است، این ماده عالی عامل موفقیت من در کسب و کارم بود و مسیر طلایی را برای رسیدن به آرزوهایم را باز کرد، در اینجا با چند نوع عسل پرفروش آشنا خواهید شد.

عسل اقاقیا

عسل اقاقیا

عسل با توجه به دسته بندی های متفاوت، انواع مختلفی دارد که ما در اینجا عسل ها را بر اساس شهد عمده ای که زنبور برای تولید آن ها استفاده کرده، دسته بندی می کنیم. عسل اقاقیا یکی از پر خاصیت ترین انواع عسل می باشد که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است قیمت عسل اقاقیا زمانی که این عسل مستقیم از تولید کننده خریداری شود مقرون به صرفه می باشد بخش عمده شهد مورد استفاده آن از شکوفه های اقاقیا می باشد که مصرف آن برای کودکان توصیه می شود. یک عسلِ درمانی خاص است که از خواص دارویی آن می توان به تقویت حافظه، نشاط آوری، خواب آوری، ضد کم خونی، درمان ناراحتی های صفرا، ملین و خواب آور بودن آن اشاره کرد. رنگ این عسل کهربایی روشن می باشد.

عسل صادراتی

عسل صادراتی

در ارتباط با قیمت عسل صادراتی می توان گفت با توجه به اینکه عسلی که برای صادرات انتخاب می شود دارای بهترین کیفیت و مرغوبیت می باشد طبیعتا نرخ بالاتری نسبت به سایر عسلها دارد. هر عسل طعم منحصر به فرد خود را دارد. اگر با دقت مزه کنید، طعم های زیادی احساس می شود. حتی در کندویی که از هزار و یک گل ساخته شده باشد، ممکن است چندین نوع عسل وجود داشته باشد. عطر عسل با توجه به خواص موجود در شهد گل ها و استرهای مختلف می تواند متفاوت باشد. مواد اصلی موثر بر عطر موجود در عسل می تواند استرها، آلدهیدها، کتون ها، الکل ها و اسیدهای آزاد باشند. الکل ها بیشترین تاثیر را بر عطر را در مقایسه با عوامل دیگر دارند. با این حال شهد نیز می تواند تاثیر گذار باشد، مثلا گیاهی که شهد عسل توسط زنبور عسل از آن تولید می شود بسته به عطر آن گیاه، طعم و عطر عسل نیز تغییر می یابد و تا حدودی میتوان طعم و عطر گیاه را در عسل احساس کرد.

عسل اشترانکوه

عسل اشترانکوه

قیمت عسل اشترانکوه نسبت به خواص فراوانی که این عسل دارد بسیار مناسب است و افراد فارغ از قیمت آن خواهان این نوع عسل هستند. در ارتباط با رنگ عسل می توان گفت رنگ عسل دامنه ای گسترده از رنگ روشن تا زرد تیره یا سیاه است. اساسا رنگ های مختلفی از رنگ روشن با غلظت های مختلف همانند قند کارامل تا رنگ تجاری استاندارد بکار برده می شوند، تمام روش های جدید برای تعیین رنگ انگبین در زیر شرح داده شده است. رنگ نسبت به منطقه اصلی گیاه، تاریخ تولید و شرایط نگهداری فرق می کند اما شفافیت یا روشنی به مقدار ذرات معلقی هم چون گرده گیاه بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)