قیمت سرویس آرکوپال گل آبی
قیمت سرویس آرکوپال گل آبی
غذا خوردن در این ظروف دارای لذت خاصی بوده و به دلیل اینکه دارای رنگ آمیزی و طراحی فوق العاده ای می باشد مورد استفاده بسیاری از خانواده های ایرانی است

بر خلاف ظروف آرکوپال، ظروف چینی دارای وزن بسیار سنگینی بوده و باید در کابینت هایی که جنس محکمی دارند نگهداری شوند؛ میزان مقاومت ظروف چینی بسیار کم بوده و با کوچکترین ضربه شکستگی پیدا می کنند. این ظروف در انواع مختلفی چون برنج خوری، خورشت خوری، پیش دستی، کاسه ماست خوری تولید می شوند که می توانند نیاز های روزمره خانواده های ایرانی را تامین کنند. سرویس های تولید شده آرکوپال در چند نوع مختلف هستند از جمله آرکوپال ایرانی می باشد که دارای کیفیت و دوام قابل ملاحظه ای می باشند که معمولا ۲۵ و ۲۶ پارچه ای هستند.

قیمت سرویس آرکوپال گل آبی

درباره جنس به کار رفته در سرویس آرکوپال گل آبی باید گفت جنس آن ترکیبی از شیشه و چینی می باشد که بسیار زیباتر از از شیشه بوده و از چینی سبک تر هستند؛ برای تولید این ظروف از مواد هایی چون آهک، فلدسپات، کربنات سدیم و سیلیس استفاده می شود. امروزه کشور چین با گسترش تولید ظروف آرکوپال توانسته است سهم بیشتر از بازار جهانی را از آن خود کند آن هم به دلیل تنوع بسیار زیاد این محصولات می باشد. انواع مدل های این محصول را می توانید در سایت آراد برندینگ مشاهده کنید.

سرویس ظرف ارکوپال گل آبی

سرویس ظرف ارکوپال گل آبی

غذا خوردن در این ظروف دارای لذت خاصی بوده و به دلیل اینکه دارای رنگ آمیزی و طراحی فوق العاده ای می باشد مورد استفاده بسیاری از خانواده های ایرانی است؛ این ظروف به دلیل جنس مرغوبی که دارند به راحتی شسته شده و مجدد قابل استفاده خواهند بود. جالب است بدانید به دلیل کیفیت بالای این محصول سال های زیادی می توان در مهمانی ها آن ها را مورد استفاه قرار داد بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهند یا طرح هک شده رو آن ها کم رنگ شوند. باید در نظر داشته باشید سرویس ظروف چینی دکوری و ارکوپال گل ابی به شکل های مختلف در شرکت های ایرانی و خارجی در حال تولید هستند که با استفاده از تجهیزات روز دنیا هر کدام کیفیت متفاوتی را عرضه می کنند.

در لحظه خرید این ظروف حتما به سایز آن ها توجه داشته باشید تا به راحتی بتوانید آن ها را متناسب با اندازه کابینت آشپزخانه خود تهیه کرده و نگه داری کنید. در صورتی که ظروفی که تهیه کرده اید دچار لب پریدگی شد به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید چرا که در آن قسمت باکتری ها و میکروب ها به راحتی می توانند تجمع پیدا کرده و برای سلامتی خطرناک باشند؛ سرویس آرکوپال گل آبی از انواع مختلفی تولید شده اند که به شکل کلاسیک، فانتزی، مجلسی و حتی مدرن در بازار عرضه می شوند. خوشبختانه امروزه استفاده از ظروف آرکوپال بسیار زیاد شده است و همه از مزیت های این ظروف آگاه هستند و از همه مهم تر اینکه مقاومت این ظرف ها به گونه ای می باشد که سال های بیشتری دوام دارند اما باید دقت داشته باشد این ظروف را نمی توان از هر جایی خرید کرد چرا که بعضی از فروشندگان این محصولات کیفیت مطلوبی را ارائه نمی دهند.

قیمت سرویس آرکوپال

قیمت سرویس آرکوپال

سرویس آرکوپال ایرانی: سرویس آرکوپال ایرانی از برند ها و مارک های مختلفی برخوردار است که هرکدام از این برندها بسته به چند پارچه بودن و یک سری عوامل دیگری بستگی دارد. سرویس آرکوپال فرانسه: همه افرادی که تا به حال با سرویس آرکوپال سرکار داشته اند، قطعا نام آرکوپال فرانسوی را شنیده اند و این شهرت آن به خاطر کیفیت عالی و مناسب آن است و به همین دلیل نیز بسیار مطرح است. یک سری عامل های دیگر هم از جمله چند پارچه بودن(منظور از چند پارچه بودن تعداد ظرفی است که در یک سرویس وجود دارد) و یا اینکه سرویس آرکوپال ایرانی باشد و یا فرانسه و دیگر کشور ها را شامل شود. یکی از مهم ترین نکاتی که در تشخیص اصل و یا تقلبی بودن سرویس آرکوپال فرانسه حائز اهمیت است.

وزن سرویس است وزن سرویس آرکوپال یکی از فاکتور های تشخیص است و اصولا وزن سرویس آرکوپال اصل تا حدودی کم است و این قابلیت آن باعث می شود که این سرویس به راحتی قابل حمل باشد و مشکلی در خصوص حمل آن به وجود نیاید همچنین بر قیمت سرویس آرکوپال تاثیر گذار است. یکی دیگر از راه تشخیص اصل و تقلبی بودن سرویس آرکوپال فرانسه، مقاومت آن است؛ سرویس های آرکوپال اصل به عنوان مثال برند لومینارک، از مقاومت های بالا و زیادی در برابر حرارت و ضربه برخوردارند و به این راحتی دچار شکستگی نمی شوند. راه دیگر تشخیص، کنار هم قرار دادن سرویس ها است، یعنی سرویس آرکوپالی که از اصل بودن آن اطمینان داریم را کنار سرویسی که قصد خرید آن را داریم قرار دهیم و عوامل گوناگون از جمله میزان شفافیت ظرف، میزان مقاومت آن و وزن آن را با همدیگر مقایسه کنیم تا به اصل و یا تقلبی بودن سرویس آرکوپال پی ببریم.

5/5 - (1 امتیاز)