مراکز فروش گلدان پلاستیکی چراغ دار پلی نیک با قیمت عمده
مراکز فروش گلدان پلاستیکی چراغ دار پلی نیک با قیمت عمده
با توجه به افزایش میزان آپارتمان نشینی، شهروندان زیادی به استفاده از گلدان های پلاستیکی روی آورده اند تا از وجود گل و گیاه در فضای خانه خود لذت ببرند. این محصولات در قالب های چهارگوش، چند ضلعی و دایره ای با امکاناتی نظیر چراغ دار در بازار قابل دسترس هستند.

با توجه به افزایش میزان آپارتمان نشینی، شهروندان زیادی به استفاده از گلدان های پلاستیکی روی آورده اند تا از وجود گل و گیاه در فضای خانه خود لذت ببرند. این محصولات در قالب های چهارگوش، چند ضلعی و دایره ای با امکاناتی نظیر چراغ دار در بازار قابل دسترس هستند.

رنگ های متنوع این گلدان ها باعث شده تا عده زیادی به خرید این محصول و استفاده آن در فضای منزل و آپارتمان روی بیاورند. این گلدان ها به طور قابلتوجهی در مقابل تابش نور آفتاب مقاوم بوده و دچار سوختگی، و آسیب های ظاهری ناشی از تابش آفتاب نمی شوند.

مراکز فروش گلدان پلاستیکی چراغ دار پلی نیک با قیمت عمده

از رایج ترین گلدان های بازار، گلدان های پلاستیکی چهارگوش هستند، این گلدان با وجود سوراخی در وجه زیرین خود باعث شده تا آب اضافی خاک به طور مناسب خارج شده و گیاه را از پوسیدگی و آسیب ناشی از مقدار آب بیش از حد مصون بدارد. برای اطلاعات بیشتر با آراد برندینگ همراه باشید.

در بازار محصولاتی متناسب با طراحی های مدرن وجود دارند که مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته اند. گلدان های پلاستیکی چهارگوش مشکی جزو این دسته از محصولات هستند.

این گلدان ها با تجه به رنگ مشکی آن ها توانسته اند در طراحی های مدرن فضا های داخلی آپارتمان ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند. با توجه به این که اکثر گلدان های موجود در بازار برای مصارف آپارتمانی تولید و روانه بازار شده اند، ابعاد آن ها کوچک و متناسب با فضای آپارتمان طراحی شده است.

با این حال در این میان گلدان های چهارگوش پلاستیکی با ابعاد بزرگ نیز وجود دارند که توانسته اند نقش پر رنگی در خانه هایی با متراژ بزرگ ایفا کنند. این محصولات با توجه به ابعاد و متریال مقاوم قادرند حجم زیادی از خاک را درون خود نگه داشته و وزن ناشی از گیاهان بزرگ را به راحتی تحمل کنند.

گلدان پلاستیکی چراغ دار

از دیگر محصولات بازار گلدان که در اخیرا در بازار عرضه شده است، گلدان های پلاستیکی چراغ دار می باشد. این محصولات پلاستیکی دارای چراغ های LED در بخش پایینی گلدان هستند که باعث می شوند نورهای رنگی زیبایی از گلدان به فضای اطراف تابیده شود.

این نوع گلدان پلاستیکی با توجه به مواد اولیه ی خاص در تولد این محصولات قابلیت عبور نور را از خود داشته و روش ن کردن چراغ آن ها نور با رنگ هخای متنوعی به خارج از فضا ساطع می گردد. با توجه به این که اکثر گلدان های موجود در بازار برای مصارف آپارتمانی تولید و روانه بازار شده اند، ابعاد آن ها کوچک و متناسب با فضای آپارتمان طراحی شده است.

گلدان پلاستیکی چراغ دار

با این حال در این میان گلدان پلاستیکی چراغ دار با ابعاد بزرگ نیز وجود دارند که توانسته اند نقش پر رنگی در خانه هایی با متراژ بزرگ ایفا کنند. این محصولات با توجه به ابعاد و متریال مقاوم قادرند حجم زیادی از خاک را درون خود نگه داشته و وزن ناشی از گیاهان بزرگ را به راحتی تحمل کنند.

این محصولات گزینه بسیار مناسبی برای خانه هایی با متراژ بزرگ به شمار رفته و به طور کلی افرادی که تمایل به پرورش گیاهان با ابعاد بزرگ دارند می توانند ای محصولات را خریداری کرده و به مصرف برسانند.

گلدان پلاستیکی پلی نیک

این روز ها در بیشتر منازل گلدان ها به چشم می خورند، گلدان های پلاستیکی طرفداران بسیاری دارد. گلدان پلاستیکی پلی نیک یک نمونه زیبا و شناخته شده از این محصول می باشد، که این محصول قدمت بالایی دارد و کار خود را از ۴ دهه پیش شروع کرده و همچنان به خاطر کیفیت و تنوع بالا همچنان در حال کار می باشد.

کارخانه گلدان های پلاستیکی فعالیت خود را با نیروهای کار آمد جوان و با بهترین تجهیزات به روز و مدرن شروع کرده و همچمان در حال رشد و به روز شدن است. این شرکت در حال افزایش نیرو و بیشتر کردن دستگاه های خود هست تا بتواند بهترین و به روز ترین محصولات را به بازار داخل و بازار صادرات ارائه کند.

گلدان پلاستیکی پلی نیک

در چند سال گذشته بنا به مساعد بودن شرایط و امکانت افراد زیادی به فکر حوزه محصولات پلاستیکی و به خصوص گلدان پلاستیکی افتادند و محصولات خود را عرضه کردند. گلدان پلاستیکی پلی نیک نیز نمونه ای از این محصولات است، این شرکت کار خود را در کشور شروع کرد.

این شرکت با استفاده از بهترین ماشین آلات صنعتی و با بهترین مواد اولیه با مجرب ترین مهندسین کار خود را شروع کرده و در این مسیر بسیار موفق بوده است. تمامی محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه و با بروز ترین طراحی ساخته می شود که هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور مشتریان بسیاری دارد. علت ثابت بودن مشتریان این شرکت کیفیت محصولات و همچنین داشتن استاندارد های جهانی حوزه پلاستیک است.

5/5 - (1 امتیاز)