آموزش کامل طرز تهیه کراکت کروکت سیب زمینی با پنیر گودا خوشمزه
آموزش کامل طرز تهیه کراکت کروکت سیب زمینی با پنیر گودا خوشمزه

کراکت سیب زمینی با پنیر گودا کروکت سیب زمینی با پنیر گودا یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی آنرا سرو نمایید. این غذای خوشمزه ظاهر شیکی به میز غذای شما خواهد داد. مواد لازم برای ۵ نفر «« سیب زمینی بزرگ :: ۵ عدد »» […]

کراکت سیب زمینی با پنیر گودا

سیب زمینی با پنیر گودا , طرز تهیه کراکت سیب زمینی با پنیر گودا , کروکت سیب زمینی با پنیر گودا

کروکت سیب زمینی با پنیر گودا یکی از غذاهای خوشمزه ای است که می توانید به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی آنرا سرو نمایید. این غذای خوشمزه ظاهر شیکی به میز غذای شما خواهد داد.

کوکوی قارچ و سیب زمینی , طرزتهیه کتلت قارچ و سیب زمینی , کوکو قارچ و سیب زمینی

مواد لازم برای ۵ نفر

«« سیب زمینی بزرگ :: ۵ عدد »»

«« پنیر گودا خرد شده :: ۴ فنجان »»

«« پیازچه سبز خرد شده :: ۳ عدد »»

«« سوسیس پپرونی به قطعات ۱/۴ تقسیم شده :: ۱ عدد »»

دستور تهیه سیب زمینی با پنیر گودا

برای پخت کراکت سیب زمینی با پنیر گودا، ابتدا گرمای فر را روی حرارت ۲۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. سیب زمینی ها را شسته و در فر بگذارید به مدت ۱ ساعت تا زمانی که خوب کباب شود.

سپس سیب زمینی ها را از داخل فر بردارید. درجه حرارت فر را کاهش داده و روی حرارت ۱۷۵ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. سیب زمینی های پخته شده را از وسط به دو نیم کنید.

داخل سیب زمینی را با قاشق خالی نموده به اندازه ای که یک لایه نازک بر روی پوست بماند. سوسیس تند را به چهار قسمت بشکل نوار ببرید. نوارهای بریده شده را بگذارید کمی بپزد.

یک فنجان پنیر گودا را با چند نوار بریده شده سوسیس درون سیب زمینی بریزید. روی آن را با فلفل، سپس پیازچه سبز و پنیر گودا باقی مانده پر کنید.

سیب زمینی های آماده شده را روی فویل مخصوص پخت بگذارید و آنها را در فر با دمای ۱۷۵ درجه سانتیگراد به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید بپزد، یا تا زمانی که پنیر گودا به آرامی سرخ شود.

کوکوی اسفناج , طرز تهیه کوکوی اسفناج , دستور پخت کوکوی اسفناج

4.3/5 - (32 امتیاز)