طرز پخت قارچ سوخاری خوشمزه و لذیذ+ فیلم
طرز پخت قارچ سوخاری خوشمزه و لذیذ+ فیلم

این روز‌ها قارچ سوخاری از پیش غذا‌های محبوب و پرطرفدار در منو رستوران‌ها و فست فود‌ها به شمار میرود که بزرگ و کوچک آن را دوست دارند. فست فود‌ها و به ویژه سوخاری‌ها کالری بالایی دارند، اما قارچ سوخاری نسبت به بقیه سوخاری‌ها سالم‌تر و کم کالری‌تر است.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، درست کردن قارچ سوخاری در منزل کار بسیار آسانی است به خصوص که وقتی قارچ سوخاری در منزل تهیه شود از سلامت روغن آن اطمینان حاصل میکنید و سالم‌تر و خوشمزه‌تر از نوع رستورانی آن است. برای درست کردن قارچ سوخاری روش‌های زیادی وجود دارد. قارچ سوخاری رستورانیقارچ ۳۰۰ گرمآرد سفید ۴ ق غپودر سوخاری ۱ پیمانهتخم مرغ ۲ عددنمک به میزان لازمآویشن ۱ ق چ پاپریکا ۱ ق چفلفل سیاه ۱/۲ ق چپودر سیر ۱ ق چپودر پیاز ۱/۲ ق چدستور پخت قارچ سوخاری رستورانی:مرحله اول: ابتدا قارچ‌ها را پوست بگیرید سپس اگر دوست داشتید می‌توانید حدود یک ثانیه آن را آبکشی کنید و سریع خشک کنید. اگر دسته‌های خارچ بسیار بلند بودند آن‌ها را کوتاه کنید و سعی کنید هنگام خرید قارچ، قارچ‌های سفت را انتخاب کنید.مرحله دوم:تخم مرغ‌ها را در یک کاسه بشکنید ومقداری نمک بزنید و با چنگال کمی هم بزنید تا زرده و سفیده با هم مخلوط شوند.مرحله سوم:در این مرحله آرد را در کاسه‌ای مناسب بریزید و به آن (نمک، فلفل سیاه، پودر سیر و پودر آویشن، پودر پیاز، پاپریکا) اضافه کنیدو به خوبی مخلوط نمایید.

مرحله چهارم:قارچ‌ها را ابتدا داخل خوب آرد بغلطانید.مرحله پنجم:سپس دورن ظرف تخم مرغ برده و به تخم مرغ آغشته کنید. اگر حجم خوبی نداشت دوباره در آرد فرو برد و دوبار در تخم مرغ بغلطانید.مرحله ششم:در انتها داخل آرد سوخاری بغلطانید، این کار را برای تمام قارچ‌ها انجام دهید و کنار بگذارید.مرحله هفتم:در ادامه قابلمه گودی را روی حرارت قرار داده و داخل آن روغن بریزید و اجازه دهید تا گرم شود؛ و قارچ‌های آغشته به سوخاری در روغن با شعله ملایم سرخ کنید.مرحله هشتم:قارچ‌های سرخ شده را از روغن خارج کرده و روی دستمال آشپزخانه بچینید تا روغن اضافی اش گرفته شود.مرحله نهم:قارچ‌های سوخاری را در ظرف مورد نظر بچینید و با سس دلخواه سرو نمایید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی