با شناخت مسیر درست در جاده ثروت به موفقیت رسیدم
با شناخت مسیر درست در جاده ثروت به موفقیت رسیدم
اولین قدم برای شروع به هرکاری شناخت مسیری است که در ان حرکت می کنید. شما اگر از شروع کار خود مطمئن باشید و بدانید بهترین مسیر را انتخاب کرده اید قطعا در این مسیر به ثروت خواهد رسید

اولین قدم برای شروع به هرکاری شناخت مسیری است که در ان حرکت می کنید. شما اگر از شروع کار خود مطمئن باشید و بدانید بهترین مسیر را انتخاب کرده اید قطعا در این مسیر به ثروت خواهد رسید. من با انتخاب شغل تجارت وارد مسیر ثروت شدم و توانستم با فعالیت در این شغل در مدت زمانی کوتاه به ثروت برسم.

جاشمعی دوتایی

جاشمعی دوتایی

جاشمعی دوتایی از وسایل تشریفاتی و جذاب است، بعضی از افراد علاقه زیادی به شمع دارند و این وسیله برای آن ها پر کاربرد می باشد.

از جاشمعی سیلور می توان به عنوان دکوری و لوازم تزیینی خانه استفاده کرد و از اکسسوری های زیبا و جذاب منزل به شمار می‌روند.

شما می توانید از انواع جا شمعی ها برای تزیین سفره عقد، دیزاین میز شام، تزیین سفره های مختلف مناسبتی مثل شب یلدا و عید نوروز استفاده کنید.

استفاده از شمع می‌تواند فضای محیط شما را زیبا، دلنشین، آرام و تا حدی شاعرانه و عاشقانه سازد.

جاشمعی سیلور می تواند هدیه مناسبی برای دوستان عزیزان شما باشد بخصوص اگر به شمع علاقه دارند و زیاد از آن استفاده می کنند.

با ما همراه باشید تا بیش تر با انواع مدل های این جاشمعی ها آشنا شویم.

جاشمعی پلی استر

جاشمعی پلی استر

سیلور انواع مختلف و بسیار متنوعی از جاشمعی پلی استر را تولید می کند، بعضی از آن ها به صورت تک و بعضی و صورت چند تایی به فروش میرسد.

جنس این جاشمعی ها متنوع می‌باشد، از جمله جاشمعی های کریستالی، استیل، جاشمعی های برنزی و طلایی، جاشمعی های شیشه ای و غیره.

همچنین جاشمعی های سیلور می توانند پایه دار یا بدون پایه باشند.

که از مدل های بدون پایه آن به عنوان جاشمعی رومیزی استفاده می‌شود.

آن ها معمولاً سه تا جاشمعی با ارتفاع مختلف هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته و مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مثال ارتفاع یک کدام از آنها ۲۷ سانت و دیگری ۳۷ سانت و بعدی ۴۷ سانت می باشد اما قطر آن ها یکی هست.

جاشمعی دیوارکوب

جاشمعی دیوارکوب

هنگامه خرید جاشمعی دیوارکوب حتماً به برند آن دقت فرمایید تا کیفیت مطلوب شما را داشته باشد.

و حتما هنگام خرید سلیقه خود را در نظر بگیرید همانطور که گفته شد این جا شمعی ها در مدل ها و رنگ ها و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

از فروشنده بخواهید تا جاشمعی را در کاغذ پیچیده و در جعبه مخصوص به شما تحویل دهد، این کار باعث حمله آسان تر و کم خطر جاشمعی ها می شود.

قبل از خرید حتما بدنه ی جاشمعی را چک کنید تا خوردگی، زدگی و شکستگی بر روی آن وجود نداشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)