برای رسیدن به سود بالا ایده ای نوین خلق کردم
برای رسیدن به سود بالا ایده ای نوین خلق کردم
دقیقا روز هایی از زندگی ام سپری می شدند که کمترین بازدهی مالی را برای من داشت و هیچ وقت نمی توانستم به درآمدی که مدنظرم بود برسم. تا اینکه با آشنایی یک گروه بین الملل تجاری با سابقه توانستم مسیر درست و اصولی را در فروش پیدا کنم

دقیقا روز هایی از زندگی ام سپری می شدند که کمترین بازدهی مالی را برای من داشت و هیچ وقت نمی توانستم به درآمدی که مدنظرم بود برسم. تا اینکه با آشنایی یک گروه بین الملل تجاری با سابقه توانستم مسیر درست و اصولی را در فروش پیدا کنم و با پیاده کردن طرح های ارائه شده از سوی این مجموعه، در مدت زمانی کوتاه سفارشات بالایی ثبت کنم و درآمدم از آنچه که فکرش هم می کردم بالاتر برود.

روفرشی کشدار

روفرشی کشدار

از مزایای قابل ذکر استفاده از این محصول می توان به جنس این روفرشی کشدار ترک ها اشاره کرد.

زیرا طراحی آن به صورتی است که بدون پرز هستند و ایجاد حساسیت برای کسانی که آلرژی دارند نمی کنند، به راحتی داخل لباسشویی شسته می شوند و در طراحی های جدید کشدار تولید می شوند.

به این صورت که از چهار طرف فرش توسط کش هایی با اندازه مشخص به فرش وصل می شوند و فرش به طور کامل درون آن قرار می گیرد.

این امر باعث جارو کشیدن آسان توسط جارو برقی می شود و رو فرشی به هیچ وجه جمع نمی شود.

به دلیل گرانبها بودن فرش، از محصولی به اسم رو فرشی برای محافظت از آن در برابر تابش نور مستقیم و آلوده نشدن، لکه دار نشدن و … استفاده می کنند.

رو فرشی کشدار ترک عمر فرش را طولانی می کند و در زندگی آپارتمان نشینی امروزه که امکان شست و شوی فرش داخل منازل وجود ندارد، بهترین گزینه و انتخاب می باشد.

به دلیل شست و شوی سریع و راحت آن داخل ماشین لباسشویی دیگر نیازی به قالیشویی و هزینه سنگین برای شستن فرش نیست.

حصیر بافی

حصیر بافی

حصیر بافی یک هنر دیرینه و دوست داشتنی در ایران میباشد که برای آموزش تصویری حصیر بافی نخل میتوان از سایتهای مختلف ویدیو تهیه کرد و آموزش دید.

برای استفاده از نخل در حصیر بافی ابتدا باید برگ درخت خرما را از شب قبل در آب خیس کرد تا نرم شوند تا برای درست کردن حصیر انعطاف پذیر شوند. بعد آنها را در ابعاد مناسب و یکدست برش میزنیم.

بعد چند ردیف از این نوارهای را به صورت عمودی و با فاصله و تعدادی از آنها را به صورت افقی روی آنها قرار داده و شروع به بافت میکنیم. به این صورت که یکی زیر و یکی رو باید بافته شود.

وسایل مورد نیاز برای آموزش حصیر بافی بدین شرح میباشد: برگ درخت خرما یا نوار تسمه ای، قچی، گیره لباس، تخته های باریک چوبی و نخ کنافی یا ضخیم سبد حصیری بافی به معنای بافت سبد، کلاه، زنبیل و موارد دیگر میباشد.

برای بافت حصیر باید از ابزارهای استفاده کرد که به راحتی قابل دسترس میباشند. بیشترین چیزی که به این محصولات زیبایی میبخشد ذوق و هنر سازندگان آن میباشد.

نوع دیگری از حصیر بافی که در بیشتر مناطق ایران دیده میشود استفاده از تسمه های پلاستیکی میباشد. این نوع از محصولات با توجه به زیبایی که دارند از استحکام خیلی خوبی برخوردار میباشند.

روبالشتی

روبالشتی

گاهی اضافه کردن یک کوسن با روکش مخمل می تواند تغییرات و حس خوبی در فضا ایجاد کند.

روبالشتی مخمل قیمت خرید و فروش که در این مطلب مورد بررسی قرار می دهیم، یکی از در دسترس ترین و زیباترین روکشها برای انواع کوسن و بالش می تواند باشد.

پارچه های مخمل که برای دوخت این روبالشتیها به کار می رود، یک پارچه ی محبوب و مورد پسند با تنوع رنگ و طرح بسیار زیاد است که می تواند جوابگوی سلیقه ی افراد زیادی باشد.

پارچه های مخمل نرم و لطیف، دارای بافت متراکم و زیبا می باشند و در دکوراسیونها و تنوع بخشی به فضا می توانند نقش بسیاری ایفا کنند.

امروزه با وجود دستگاههای چاپ دیجیتال روی پارچه و دیگر ابزار صنعتی تولید پارچه در داخل کشور، به راحتی می توان به تولید کننده، سفارش طرح و صخامت و ابعاد جدید و شخصی داد و پارچه ای با هماهنگی با آنچه در ذهن داریم در اختیار داشته باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)