پتویی که مرا به آرزوهایم رساند
پتویی که مرا به آرزوهایم رساند
از بچگی عادت داشتم که موقع خواب وقتی می رفتم زیر پتو به آرزوهایم فکر می کردم و به خودم قول می دادم که وقتی بزرگ شدم آن ها را به دست آورم سال ها بعد اتفاقی فعالیتم را روی محصول پتو شروع کردم

از بچگی عادت داشتم که موقع خواب وقتی می رفتم زیر پتو به آرزوهایم فکر می کردم و به خودم قول می دادم که وقتی بزرگ شدم آن ها را به دست آورم سال ها بعد اتفاقی فعالیتم را روی محصول پتو شروع کردم هر بار که پتوها را می دیدم یاد آن دوران می افتادم و با تلاش بیشتری کار می کردم تا به رویاهایم برسم در نتیجه ی همه ی این ها به ثروت بزرگی رسیدم که رویاهایم ب هحقیقت پیوست.

پتو تک نفره نرمینه

پتو تک نفره نرمینه

قیمت پتو تک نفره نرمینه بسیار مناسب است که از سری پتوهای باکیفیت در بازار می باشد که با قیمت رقابتی از طریق سایت های آنلاین خرید و فروش می شود.

پتو تک نفره نرمینه از شاخص ترین الگوهای کیفی در میان منسوجات خواب است.

این منسوج با دارا بودن ویژگی های بسیاری توانسته است مورد استقبال بی نظیری از سمت مردم قرار بگیرد.

امروزه اکثر مردم هنگامی که به فکر اهدای پیشکشی برای شخصی می افتند، یکی از گزینه هایی که همواره مورد تفکر واقع می شود، پتو است.

پتو جهیزیه

پتو جهیزیه

علاوه بر اینکه قیمت پتو جهیزیه بسیار مهم است باید به بافت آن نیز در خرید توجه کنید. پتو جهیزیه باید از بافت محکمی برخوردار باشد و بافت نرم و لطیف آن از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری کند و خیال شما از بابت کیفیت و مرغوبیت محصول راحت و آسوده می شود.

طرح های متنوع این کالا موجب شده تا افراد بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیون اتاق خواب خود بتوانند شیک ترین و زیباترین طرح و رنگ آن را خریداری نمایند.

پتو چهارخونه

پتو چهارخونه

یکی از طرحهای قدیمی و پرطرفدار پتو، طرح چهارخانه آن است که نوعی طرح کلاسیک بوده و علیرغم قدیمی بودن، همچنان طرفداران بسیاری دارد. قیمت پتو چهارخونه بسیار مناسب می باشد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

امروزه انواع گوناگونی از پتو در بازار کالای خواب عرضه می شود که هر یک دارای ویژگیهای متفاوتی بوده و برای فعالیت خاصی مناسب هستند.

در این میان پتوهای چهارخانه را می توان یکی از پرطرفدارترین انواع مدل پتو دانست که مزایای بسیار آن در کنار قیمت مقرون به صرفه اش توانسته این پتو را به محبوب ترین نوع پتو تبدیل کند.

پتو چهارخونه که نوع مسافرتی آن عمدتاً به عنوان نوعی پرطرفدار از پتو عرضه می شود، بسیار بازار بزرگی دارد و برای فعالیتهای گوناگونی می توان از آن استفاده کرد.

اما تصور غالبی که در مورد پتو مسافرتی وجود دارد این است که این محصول تنها برای استفاده در مسافرت به کار می آید و عملا در هیچ جای دیگری کاربرد ندارد، در حالی که این باور کاملا غلط می باشد.

علت اصلی نامگذاری این پتو به نام پتو مسافرتی، نه در کاربرد آن، بلکه به علت وزن سبکی آن است و از همین رو به پتو چهارخانه، پتو مسافرتی نیز گفته می شود.

5/5 - (1 امتیاز)