بازارهای کوش آداسی  ترکیه
بازارهای کوش آداسی  ترکیه

بازارهای کوش آداسی  ترکیه بازارهای کوش آداسی از مهمترین و پربازدیدترین جاذبه های گردشگری موجود در منطقه کوش آداسی می باشد که شما می توانید بازدید از این بازارهای را در اولویت های خود قرار دهید. از مهمترین و مشهورترین بازارهای کوش آداسی می توان به بازار بزرگ، آکدوگان و بازار حجیوات اشاره کرد. آیا […]

بازارهای کوش آداسی  ترکیه

بازارهای کوش آداسی  ترکیه

بازارهای کوش آداسی از مهمترین و پربازدیدترین جاذبه های گردشگری موجود در منطقه کوش آداسی می باشد که شما می توانید بازدید از این بازارهای را در اولویت های خود قرار دهید. از مهمترین و مشهورترین بازارهای کوش آداسی می توان به بازار بزرگ، آکدوگان و بازار حجیوات اشاره کرد.

آیا شما نیز به دنبال لیستی از بازارهای کوش آداسی  هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مشهورترین بازارهای ترکیه در تور ترکیه کدام هستند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید. کوس آداسی یکی از بهترین و معروف ترین مقاصد گردشگری می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر از این مقصد بازدید می کنند و این منطقه به داشتن بازارهای بسیار معروف خود شهرت دارد. بازارهای کوش آداسی یکی از مهمترین عوامل در جذب گردشگران به سوی این منطقه می باشد. از مهمترین و مشهورترین بازارهای کوش آداسی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

–              بازار بزرگ کوش آداسی

–              بازار حجیوات

–              مرکز خرید آی وی ام

–              مرکز خرید سوکه

–              مرکز خرید آکدوگان

–              مرکز خرید اسکالا نووا

هر کدام از این بازارهای کوش آداسی و مراکز خرید با داشتن انواع برندهای داخلی و خارجی بسیار معروف خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که شما نیز می توانید در سفر خود به کوش آداسی، یک یا چند مرکز خرید این منطقه را در برنامه بازدید خود قرار دهید و سوغاتی های مورد نظر خود را از این بازارها تهیه کنید.

بازار بزرگ از بازارهای کوش آداسی

به گزارش سفر باتو ، از بزرگترین و باشکوه ترین بازارهای کوش آداسی می توانیم به بازار بزرگ کوش آداسی اشاره کنیم که با داشتن قدمت بسیار قدیمی خود نیز توانسته است توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که این بازار از دو بخش تشکیل شده است و در لیست بزرگترین بازارهای کشور ترکیه نیز قرار دارد. حدود ۵۰۰۰ مغازه در بازار بزرگ کوش آداسی قرار داشته و از مهمترین محصولات و کالاهایی که می توانید در این مکان مشاهده کنید می توان به صنایع دستی، عتیقه جات، پوشاک و خوراک اشاره کرد. اگر قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین سوغاتی ها را دارید می توانید این بازار را در اولویت های خود قرار دهید. هم چنین چانه زنی را نیز در این بازار فراموش نکنید چرا که بسیاری از مغازه داران قیمت ها را بیشتر از واقعیت ارائه می کنند. آدرس بازار بزرگ کوش آداسی را نیز می توان به شکل زیر ارائه داد:

ترکیه، کوش آداسی، محله داگ، خیابان شوفر

بازار حجیوات بازارهای کوش آداسی

از دیگر بازارهای کوش آداسی می توان به بازارحجیوات اشاره کرد که با داشتن قدمت بسیار طولانی خود توانسته است از قدیمی ترین بازارهای این منطقه به شمار بیاید. اگر شما نیز مانند بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال خرید صنایع دستی و سوغاتی های بسیار شیک برای دوستان و نزدیکان خود هستید می توانید بازدید از این مکان را در اولویت های خود قرار دهید. توجه داشته باشید که شما در این بازار نه تنها صنایع دستی مربوط به فرهنگ و کشور ترکیه را می توانید مشاهده کنید بلکه می توانید صنایع دستی بسیاری از کشورها را نیز مشاهده کرده و با توجه به علاقه خود اقدام به خرید داشته باشید. آدرس بازار حجیوات را می توان به شکل زیر ارائه داد:

ترکیه، استان آیدین، کوش آداسی، محله آلجامسیت، خیابان ییلدیریم

مرکز خرید اسکالا نووا از بازارهای کوش آداسی

بازار خرید اسکالا نووا یکی دیگر از مشهورترین بازارهای کوش آداسی می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست ها واقع شده است و شما می توانید اجناسی از جمله کیف، کفش، پوشاک و کلاه را در این مرکز خرید تهیه و خریداری کنید. توجه داشته باشید که مرکز خرید با داشتن زمین بازی برای کودکان توانسته توجه والدین را به سوی خود جذب کند. این مرکز خرید فاصله بسیار نزدیکی را با هتل ها و سواحل کوش آداسی داشته که این امر از نقاط قوت آن می باشد که نسبت به دیگر بازارهای کوش آداسی دارد. همچنین در مورد تور دبی در سایت بیشتر بخوانید.

مرکز خرید آکدوگان از بازارهای کوش آداسی

به گزارش سفر باتو ، از دیگر جذاب ترین و بهترین بازارهای کوش آداسی می توان به مرکز خرید آکدوگان اشاره نمود که یکی از مناسب ترین مراکز برای خرید پوشاک با انواع برندهای مختلف می باشد. توجه داشته که این مرکز از دو محوطه روباز و بسته تشکیل شده است و محوطه روباز آن بسیار وسیع تر از فضای بسته بوده و شما می توانید به راحتی برند مورد نظر خود را از این مرکز خرید تهیه و خریداری کنید. توجه داشته باشید که این مرکز خرید علاوه بر برندهای مختلف پوشاک دارای سرگرمی هی بسیار متنوعی برای گردشگران و توریست ها نیز می باشد که از مهمترین آنها می توان به سینما، کافی شاپ، رستوران و مجموعه ای برای سرگرمی کودکان اشاره کرد. گردشگران و مسافران می توانند در این مکان علاوه بر خرید بی نظیر از سایر تفریحات نیز بهره مند شوند. آدرس مرکز خرید آکدوگان را می توانیم به صورت ذیل بیان کنیم:

  • آدرس: ترکیه، کوش آداسی، محله جامیلیبیر، خیابان کهلمانلار، مرکز خرید آکدوگان
  • ساعت بازدید از ۱۰ صبح تا ۲۴ شب
5/5 - (1 امتیاز)