معرفی بهترین هتل های وان و تورهای لحظه آخری
معرفی بهترین هتل های وان و تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین هتل های وان و تورهای لحظه آخری وان یکی از شهرستانهای توسعه یافته در کسب و کاراست که هر ساله بسیاری توریست  و گردشگر داخلی و خارجی را پذیرا می باشد . اکثر هتل های وان ترجیحا در مرکز وان واقع شده اند. . اکنون می خواهیم بهترین هتل ها را در وان […]

معرفی بهترین هتل های وان و تورهای لحظه آخری

معرفی بهترین هتل های وان و تورهای لحظه آخری

وان یکی از شهرستانهای توسعه یافته در کسب و کاراست که هر ساله بسیاری توریست  و گردشگر داخلی و خارجی را پذیرا می باشد . اکثر هتل های وان ترجیحا در مرکز وان واقع شده اند. . اکنون می خواهیم بهترین هتل ها را در وان که شما می توانید با خانواده خود به راحتی و با هر نوع بودجه ای در آن اقامت کنید را به شما معرفی می کنیم .

هتل ساید

هتل ساید در تور وان در مرکز ون واقع شده است. در طول اقامت خود ، شما می توانید هر روز از یک صبحانه در بوفه هتل لذت ببرید. رستوران های هتل ساید آماده است تا مهمانان خود را در بهترین شرایط با غذاهای محلی خوشمزه و غذاهای ترکی پذیرایی کند. همچنین در این هتل تورهایی نیز در اختیار دارید که به مناطق توریستی و تاریخی وان  سفر کنید.

به طور متوسط قیمت هتل برای ۱ شب اقامت ۱۵۰ TL است.

آدرس: Vali Mithat Bey Mah. Sıkke Cad. Trafik Sk. No: 5, 65100

Rescateهتل وان

هتل nRescateدر مرکز وان نیز یکی از هتل هایی است که شما حتما برای اقامت این هتل را در بالاترین لیست خود قرار دهید. این هتل به تمامی مراکز بسیار نزدیک است و به راحتی می توانید از محل اقامت خود به مکان های گردشگری دسترسی داشته باشید . اقامت در بهترین و زیباترین هتل شهرستان وان برای شما بسیار جذاب خواهد بود .

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۳۰۰ TL

آدرس: İpekyolu Cad. 8. Km. Edremit Van, 65000

هتل گرند وان

گرند هتل وان نیز یکی دیگر از هتل های مرکزی وان است ، این هتل معماری مدرن و دیزاین بسیار شیکی دارد و بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد .در این هتل با انتخاب هر مدل اتاقی ، اوقاتی بسیار مفرح خواهید داشت .

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۳۵۰ TL.

آدرس: Cumhuriyet Cd. Van Merkez

هتل تامارا

هتل تامارا در مرکز شهرستان وان ، مسافتی ۵ کیلومتری با فرودگاه دارد و این هتل ۲۴ ساعته در خدمت شماست تا پاسخ همه سوال های شما را بدهد ، اگر به فکر راحتی خانواده خود هستید این هتل را نیز به لیست خود اضافه کنید همچنین صبحانه ی سلف سرویس این هتل بهترین و خوشمزه ترین غذاهای وان را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین سایر تور لحظه اخری سفر باتو را در سایت ببینید.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۲۰۰ TL.

آدرس: Yüzbaşı oğlu Sk. No:1, 65100 Van

هتل رویال برک

از دیگر هتل های بسیار نزدیک به فرودگاه و مرکزی شهرستان وان هتل رویال برک وان است .این هتل در سال ۲۰۱۲ تاسیس شده و تمام اتاق های هتل دارای وای فای است . این هتل برای قرار های کاری و یا برای اطمینان از راحتی اعضای خانواده تان انتخاب بسیار خوبی است.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۸۰ TL.

آدرس: Cumhuriyet Cd. 65100 Van Merkez

هتل اکدامار

هتل آکدامار به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهرستان وان و نزدیکی به تمام مکان ها میتوتند انتخابی مناسب برای شما باشد ، این هتل با غذای خوش طعم و بهترین و راحت ترین اتاق ها و خدمات عالی ، پذیرایی عالی ای از شما و خانواده تان می کند .

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۱۰ TL.

آدرس: Bahçıvan, 65200 Van/ Merkez

هتل مریت شاهماران

این هتل در مرکز وان نیست اما شما متناسب با ترجیح های خود می توانید این هتل را نیز برای اقامت انتخاب کنید، این هتل با منظره ای رو به ساحل هتلی بسار شیک است .صبح ها با صبحانه های وان میتوانید صبح زیبایی را شروع کنید و ظهر و عصر هم در رستوران این هتل بهترین و لذت بخش ترین ماهی ها را میل کنید.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۶۰ TL.

آدرس: Edremit Road Km 7, 65170

هتل مادی ون

این هتل در مرکز ون واقع شده است ، جایی که می توانید با منظره ای باشکوه از دریاچه وان اقامت کنید. این هتل بسیار نزدیک به تمام مناطق حمل و نقل است. همه اتاق ها مطبوع هستند و همه آنها منظره خیره کننده دریاچه را دارا هستندعلاوه بر این صبحانه بوفه این هتل بسیار رضایت بخش است.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۴۰ TL.

آدرس: Eminpaşa, 65040 Van Merkez

هتل سردور

هتل سردور ،واقع در مرکز شهر است ،این هتل برای همه نوع خدماتی برای مهمانان خود در ازای تمامی بودجه ها آماده است. در این هتل شما روز خود را با یک صبحانه بوفه خوشمزه شروع می کنید. شما همچنین می توانید خود را با مواد غذایی خوشمزه در رستوران alacart غرق در لذت کنید . در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور گرجستان ارزان به سایت مراجعه کنید.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۲۰ TL.

آدرس: İpek Yolu Havaalanı Kavşağı ۵٫ Km. 65100

هتل یاکوت

هتل یاکوت یکی از هتل های ۳ ستاره وان می باشد که یک پیاده روی ده دقیقه ای از موزه، مسجد بزرگ و تئاتر وان فاصله دارد همچنین قلعه وان در ۵ کیلومتر هتل واقع شده است. این هتل اتاق های کنفرانس و خدمات تور و بلیط در ساعات محدود در اختیار مهمانان تور وان قرار می دهد و هر روز صبح مهمانان می توانند از صبحانه رایگان هتل لذت ببرند. این هتل ۳ ستاره در ۵ طبقه ۶۰ اتاق در نظر گرفته که با تجهیزاتی مانند وای فای رایگان، روم سرویس، تهویه مطبوع، سشوار و تلویزیون کامل شده اند.

مبلغ پرداختی برای یک شب اقامت در این هتل به طور متوسط ۱۱۰ TL

آدرس: Bahçıvan, 65200 Van Merke

5/5 - (1 امتیاز)