شال نخی منگوله دار یزد
شال نخی منگوله دار یزد
شال نخی پلیسه جنس راحت و سبکی دارد و علاوه بر آرامش باعث می شود در فصول گرم به آسنی مورد استفاده قرار بگیرد و سبب اذیت و آزردگی بر روی سر نشود.

شال نخی پلیسه جنس راحت و سبکی دارد و علاوه بر آرامش باعث می شود در فصول گرم به آسنی مورد استفاده قرار بگیرد و سبب اذیت و آزردگی بر روی سر نشود. بهتر است بدانید شالهای با کیفیت مانند شال پلنگی پیچازی فاقد هر گونه حساسیت می باشند و در زمان پوشیدن در زمان برخورد با پوست باعث ایجاد آلرژی و خارش نمی شود. با این حال بهتر است در زمان خرید شال دقت لازم را داشته باشید و از کالایی انتخاب کنید که از کیفیت و مرغوبیت آن اطمینان کامل را داشته باشید و در صورت هر گونه حساسیت از پوشیدن آن اجتناب کنید.

شال نخی منگوله دار یزد

با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا استفاده از پوشاک مناسب می تواند سلامت انسان را تضمین کند که یکی از این پوشاک شال نخی می باشد که برای بانوان استفاده می شود. این محصول در شهرهای شیراز، یزد، قزوین و غیره تولید و به بازار عرضه می گردد که نمونه های مرغوب و با کیفیت آن مشتریان زیادی دارد و اکثر بانوان به دنبال طرحهای متنوع و زیبا و جذاب آن هستند که با پوشیدن و استفاده از شال نخی پلیسه جلوه زیبایی از ظاهر خود به وجود بیاورند. در سایت اینترنتی مجموعه آراد برندینگ انواع محصولات و مدلهای متنوع شال نخی، حریر، ابریشم، پشمی و غیره موجود است.

شال نخی منگوله دار

شال نخی منگوله دار

شالهای نخی دارای تنوع و مدلهای خاصی هستند که هر کدام  با رنگهای جذابی در بازار مشاهده می شوند. شال نخی منگوله دار یکی از شالهای ترند امسال است که غالبا دارای نوار دوزی شده هستند که در هر گوشه از آن منگوله دار می باشد و می تواند برای مجالس و مهمانیها بهترین گرینه باشد.امروزه افرادی که به دنبال تیپهای ساده و شیک هستند از این شالها برای اکسسوریهای خود بر دور گردن خود استفاده می کنند. شالهای نخی پلیسه دار با رنگ مشکی بسیار براق می باشند و مورد پسند بسیاری از بانوان قرار گرفته است و می تواند زیبایی و شکیلی خاصی را برای هر فردی رقم بزند.

اگر به فروشگاه های شال و روسری سری زده باشید شال نخی منگوله دار با پارچه های مختلفی از جمله حریر لمه مانند شال حریر ساده و غیره را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمتهای متفاوتی با عریض گوناگون می باشند.این شالها با نوع پلیسه برگی، درشت، ریز و کرکره ای در کارگاه ها تولید می شوند و هر نمونه از آن زیبایی خاص خودش را دارد.همچنین با حاشیه های مختلفی مانند گیپور، منجوق و غیره تولید شده اند که افراد بر هر استایلی که دارند می توانند از آن استفاده می کنند. این شال دارای کیفتی بالایی می باشد و مانند شال موهر پاییزه و در برابر هر آسیب پاره و نخ کش نمی شود و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد.

شال نخی یزد

شال نخی یزد

یکی دیگر از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پوشاک در کشور استان یزد می باشد که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک بهترین و با کیفیت ترین پوشاک زنانه و مردانه را تولید و به سراسر نقاط کشور ارسال می کند. شال نخی یکی از معروف ترین محصولات تولید شده در مراکز تولیدی و کارخانجات پوشاک این شهر می باشد که با فروش بالایی روبرو بوده است و با توجه به گرم شدن هوا استفاده از آنها همچون روسری کشمیر در بین اکثر خانمها مرسوم شده است و جزو بهترین گزینه های پوشاک و حجاب سر در هوای گرم می باشد که با پوشیدن آن دمای بدن بالا نرود و گرما زدگی را به دنبال نداشته باشد.

تولیدات پوشاک و انواع مدلهای متنوع شال نخی یزد مورد پسند اکثر شهرها قرار می گیرد و این تولیدات علاوه بر فروش و ارائه در این شهر به سراسر نقاط کشور ارسال می گردد و مشتریان عمده این محصولات در شهرهای بزرگ نظیر تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و غیره برای فروش بیشتر و تنوع محصول بالاتر این نمونه ها را برای خود سفارش می دهند. این شالها همانند روسری قواره کوچک در طرحهای عروسکی و کارتونی که از نظر ابعاد و اندازه کوچک و معمولا به صورت باریک تولید می شوند مناسب کودکان و دختر بچه ها می باشند و هر یک از کودکان با دیدن این نمونه ها مشتاق آنها می شود و به والدین خود اصرار می کند که یکی از این شالها را برای او بخرند.

5/5 - (1 امتیاز)