زندگی زیبای خود را با پادری ها بسازید
زندگی زیبای خود را با پادری ها بسازید
چنانچه در این فکر هستید که شغل جدیدی در حیطه ی یک محصول پر سود برای خود ایجاد کنید به شما فعالیت در حیطه ی انواع پادری را پیشنهاد می کنیم این کالا با فروش بالایی که دارد

چنانچه در این فکر هستید که شغل جدیدی در حیطه ی یک محصول پر سود برای خود ایجاد کنید به شما فعالیت در حیطه ی انواع پادری را پیشنهاد می کنیم این کالا با فروش بالایی که دارد توانسته است سود های بسیاری را به فروشندگان خود برساند برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری پر سود با ما همراه باشید.

پادری گلیم دستبافت

پادری گلیم دستبافت

پادری گلیم دستبافت با استفاده از تکه های پارچه بلا استفاده ساخته می شود که ارزش کار را از نظر محیط زیستی و مادی بالا می برد پادری گلیم دستبافت در ابعاد بسیار متنوعی ساخته می شود و معمولاً در اشکال مستطیل دایره و مربع ساخته می شود هر کسی با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند.

طرح و رنگ این پادری ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و همین باعث می شود که بسیار چشم نواز و زیبا به نظر برسد این گلیم ها را با استفاده از دارهای قالی بسیار کوچک و به همان سبک بافته می شود با این تفاوت که برای بافت ها از پارچه استفاده می شود.

پادری گلیم بافی

پادری گلیم بافی

قیمت پادری گلیم بافی از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و گاهی تا ۹۰۰ هزار تومان نیز ادامه پیدا می کند البته به دلیل ارزش بالای هنر دست، معمولا قیمت های بالاتر به گلیم های دستی تعلق دارند چرا که زمان و انرژی بیشتری صرف بافت آن ها شده است پادری هایی که توسط الیاف مصنوعی ساخته شده اند همواره قیمت کمتری نسبت به مدل های پشمی دارند.

از عوامل موثر بر قیمت پادری گلیم بافی می توان به جنس و اندازه گلیم و نوسانات بازار اشاره کرد اوج شکوه هنر ایرانیان را با یکی از پادری های مجموعه ما به منزل خود ببرید، مشاهده مدل های جدید ما خالی از لطف نخواهد بود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانید روش و شرایط خرید پادری را از طریق تماس تلفنی دریافت کنید.

پادری گلیم سنتی

پادری گلیم سنتی

تعیین قیمت پادری گلیم سنتی به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد از مهم ترین آن ها روش تولید می باشد و معمولاً نوع ماشینی آن ها قیمت گران تری دارد از نکات دیگر جنس مواد به کار رفته در ساخت آن ها است و معمولاً آن هایی که از جنس پنبه هستند قیمت گران تری دارند. این کالاها در ابعاد مختلف تولید می گردند و هرچقدر ابعاد بزرگ تری داشته باشند مسلما قیمت گران تری دارند.

قیمت آن ها از بازه ۳۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان می باشد جهت خریدی مطمئن با سایت ما تماس بگیرید، زیرا مجموعه ما سال هاست در پی کسب رضایت مشتریان گام بر می دارد اگر قصد خرید پادری گلیم سنتی را دارید توجه به نکات زیر را رعایت کنید در قدم اول توجه به سنتی بودن طرح آن ها می باشد، زیرا وجود آن ها با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)