قیمت کفش کار مشهد
قیمت کفش کار مشهد
به گفته ی پزشکان پا جزء مهمترین اعضای بدن محسوب می شود و به عنوان قلب دوم  به شمار می رود که می بایست نسبت به آن توجه لازم را داشت و می بایست از کفشی استفاده کرد تا علاوه بر راحت بودن به ستون فقرات هم آسیبی وارد نکند.

به گفته ی پزشکان پا جزء مهمترین اعضای بدن محسوب می شود و به عنوان قلب دوم  به شمار می رود که می بایست نسبت به آن توجه لازم را داشت و می بایست از کفشی استفاده کرد تا علاوه بر راحت بودن به ستون فقرات هم آسیبی وارد نکند. یکی از ملزومات مهم در محیط کار برای افراد علاوه بر پوشش می توان به کفش کار هم اشاره کرد. کفش کار نوعی کفش ایمنی صنعتی بوده که در شهرهای مشهد، تبریز و تهران با بهترین قیمت به بازارهای فروش در سراسر ایران توزیع می شود. این نوع کفش مقاومت و استحکام بالایی دارد و می تواند در زمان انجام کار از پا محافظت کند.

قیمت کفش کار مشهد

همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید به تعداد زیاد فرم مورد نظر داخل سایت آراد برندینگ را پر کرده تا مشاورین ما با شما در ارتباط باشند. کفشهای کار در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده و مواد شیمیایی مضر هیچ گونه تغییری در ساختار ایجاد نمی کند و در زمان برق و الکتریسته مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. کفشهای کار به صورت ساده نیم بوت و بوت تقسیم می شوند و با توجه به نوع کار مورد استفاده قرار می دهند. در قسمت جلو این کفشها از کامبوزیت استفاده شده و می تواند طول عمر بالایی داشته باشد. همچنین کف این کفشها طوری طراحی شده تا در زمان مواد آغشته به روغن در کف فضا از لغزش و لیز خوردن ناگهانی پیش گیری شود.

کفش کار مشهد

امروزه تولیدکنندگان مشاغل خطرناک برای کارگران خود به دنبال کفش کار با کیفیت هستند که پا را از هر آسیبی در امان نگه دارد و همچنین در زمان آتش سوزی کفش مقاومت خود را از دست ندهد.امروزه این کفشها با مدلهای زنانه هم مشهود هستند و مختص زنان شاغل می باشد که این نوع کفشها مطابق با استانداردهای روز دنیا مخصوص زنان طراحی شده و وزن سبک آن سبب می شود تا پا را در طولانی مدت اذیت نکند و باعث تغیر در ساختار آن نشود. این کفشها پا را به هیچ عنوان اذیت نمی کند و در اندازه و سایزهای مختلف به تولید می رسد. کفشهای کار می بایست طوری ساخته شوند تا در زمان طولانی مدت در پا از تعریق وتولید قارچ جلوگیری کند، زیرا کفشهای ایمنی بی کیفیت خیلی زود پاره می شوند و ممکن است حساسیتهای پوستی را در فرد به وجود بیاورد.

کفش کار مشهد

کفش ایمنی در محیط کار یکی از پر کاربردترین تجهیزات به شمار می رود و به دلیل جلوی زرهی آن از هرنوع خطری در امان است. کفش ایمنی و کفش کار مشهد فروش بالایی دارد و به دلیل کارخانجات متعددی که در داخل و خارج از شهر بنا شده است کارگران بسیار زیادی در این کارخانجات مشغول به کار هستند و می بایست از نظر نوع  لباس و کفش کار بسیار اهمیت بالایی داده شود تا از بروز خطرهای نابهنگام پیش گیری شود. این کفشها با ارگونومی خاصی زیر نظر مهندسین طراحی و ساخته شده اند که از عرق کردن پا جلوگیری می کند. کفش کار که با نام کفش ایمنی هم شناخته می شود دارای کیفیت و دوام عالی بوده و در بازار تنوع بسیار زیادی از این کفش را می توان مشاهده کرد.

قیمت کفش کار

تولیدکنندگان کفش کار ایمن همچون شرکتهای موفق کاترپیلار، با گسترش صنعت ایمنی برای بودن در عرصه رقابت نوعهای متنوع و جدیدی را همراه با قیمت کفش کار با چرم اصل مناسب ارائه نمودند هر چند که هر روزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی انتظارات متقاضیان از این صنعت تغییر می کند برای همین تولیدکنندگان لازم است برای داشتن همیشگی مشتریان خود تولیدات کفش کار را با کیفیت و استانداردهای جدید روز همگام کنند با اینکه برای تولید کفش کار از فولاد برای ساخت آماتور آن استعمال می کنند که این احتمال وجود دارد از دیگر موادی چون پلاستیک یا کامپوزیت هم در ساخت آن استفاده نمایند.

قیمت کفش کار

پیدایش کفشهای ایمنی مربوط به اوایل سده بیست میلادی می باشد در آن موقع بود که افراد مشغول به پرداخت مباحث ایمنی چون قیمت کفش کار، لباس کار، دستکش کار و غیره حین کار کردند در آن دوره چارچوب و قوانین تاوان خسران نهاده شد تا قبل از این تصمیم مستقر کردن یک فرد آسیب دیده کم بها تر از کارهای ایمنی بود در دهه ۱۹۳۰ یک شرکت تولیدی اولین کفشهای ایمنی کار را با سرپنجه استیل تولید نمود این کفشهای کار در راهپیمایهای مردم آلمان توسط افسرها در جنگ جهانی دوم استعمال می شدند. نخستین استفاده از کفش ایمنی در اوایل سده ۲۰ میلادی استعمال شد در هنگامی که تجهیزات ایمنی صنعتی برای نخستین بار به یک قضیه مبدل شد جلوتر از اینکه مستقر کردن پیشه ور مصدوم کم بها تر از عرضه کارها و اقدامات ایمنی بود.

5/5 - (1 امتیاز)