بیوگرافی کامل و عکس های خانواده بهاره افشاری به همراه همسرش
بیوگرافی کامل و عکس های خانواده بهاره افشاری به همراه همسرش

بیوگرافی و عکس های خانواده بهاره افشاری و همسرش گالری عکس ها و بیوگرافی کامل بهاره افشاری بازیگر تلویزیون و سینما عکس بهاره افشاری در کنار مادرش عکس بابک افشاری برادر بهاره افشاری عکس جالب از کودکی بهاره افشاری بیوگرافی بهاره افشاری نام اصلی :•: بهاره افشاری تاریخ تولد :•: ۴ تیر ۱۳۶۳ زادگاه :•: […]

بیوگرافی و عکس های خانواده بهاره افشاری و همسرش

بهاره افشاری , بیوگرافی بهاره افشاری , عکس های بهاره افشاری

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل بهاره افشاری بازیگر تلویزیون و سینما

عکس های خانوادگی بهاره افشاری , بیوگرافی بهاره افشاری , همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری و مادرش , بهاره افشاری و همسرش , بهاره افشاری و شوهرش

عکس بهاره افشاری در کنار مادرش

عکس های خانوادگی بهاره افشاری , بیوگرافی بهاره افشاری , همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری و برادرش , داداش بهاره افشاری , بهاره افشاری بازیگر

عکس بابک افشاری برادر بهاره افشاری

عکس های خانوادگی بهاره افشاری , بیوگرافی بهاره افشاری , همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری , کودکی بهاره افشاری , بچگی بهاره افشاری

عکس جالب از کودکی بهاره افشاری

بیوگرافی بهاره افشاری

نام اصلی :•: بهاره افشاری

تاریخ تولد :•: ۴ تیر ۱۳۶۳

زادگاه :•: شاهرود

ملیت :•: ایرانی

پیشه :•: بازیگر ، طراح لباس ، نقاش

عکس های خانوادگی بهاره افشاری , بیوگرافی بهاره افشاری , همسر بهاره افشاری

بهاره افشاری در سریال فاصله ها , گریم بهاره افشاری , اینستاگرام بهاره افشاری

عکس بهاره افشاری در نمایی از سریال فاصه ها

سریال فاصله ها

محسن کریمی (دانیال حکیمی) که فردی مذهبی است متوجه اختلافات و فاصله میان نگاه خود با پسرش سعید (شاهرخ استخری) می‌شود. مدتی بعد سعید در تصادفی به همراه دختری ناشناس و دوستش ساسان (نیما شاهرخ‌شاهی) حضور دارد. این موضوع اختلافات میان پدر و پسر را بیشتر می‌کند. در ضمن پدر سعید با لیلا مشیر (فاطمه گودرزی) که سابقاً با نامزد بود برخورد می‌کند و تلاش می‌نماید تا مشکلات زندگی وی را حل کند. فاصله‌ها نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که برای پخش در شبکهٔ ۳ تولید شده است. این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شد. دانیال حکیمی و شاهرخ استخری و بهاره افشاری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

زندگینامه بهاره افشاری

بهاره افشاری زاده ۴ تیر ۱۳۶۳ طراح لباس و بازیگر ایرانی است. او دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌داد. بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شو های لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند. ۴ ماه بعد او به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خود داری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود. اما کیانوش عیاری توانست بعد از گذشت چندسال این بازیگر جوان را راضی به همکاری کند تا در سریال روزگار قریب که سرگذشت دکتر محمد قریب است به ایفای نقش بپردازد.افشاری در سریال روزگار غریب در دو نقش بازی می‌کند و پس از آن عیاری او را برای بازی در سریال او یک فرشته بود معرفی می کند که یک پیشنهاد ناب در سرنوشت کاری و هنری او را رقم میزند. افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

بیوگرافی و عکس های خانواده بهاره افشاری و همسرش

4.1/5 - (33 امتیاز)