بیوگرافی کامل و عکس های خانواده حسن جوهرچی به همراه همسرش
بیوگرافی کامل و عکس های خانواده حسن جوهرچی به همراه همسرش

بیوگرافی و عکس های خانواده حسن جوهرچی و همسرش گالری عکس ها و بیوگرافی کامل حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون حسن جوهرچی در کنار فرزندانش علی و آوا تصویر آتلیه ای حسن جوهر چی در کنار دختر و پسرش حسن جوهرچی و دانیال حکیمی در نمایی از سریال فاصله ها سریال فاصله ها محسن […]

بیوگرافی و عکس های خانواده حسن جوهرچی و همسرش

حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , Hassan Joharchi

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل حسن جوهرچی بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و پسرش , حسن جوهرچی و دخترش , اینستاگرام حسن جوهرچی

حسن جوهرچی در کنار فرزندانش علی و آوا

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و فرزندان و همسرش , psk [,iv]d , زن حسن جوهرچی

تصویر آتلیه ای حسن جوهر چی در کنار دختر و پسرش

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و دانیال حکیمی , عکس های حسن جوهرچی در سریال فاصله ها

حسن جوهرچی و دانیال حکیمی در نمایی از سریال فاصله ها

سریال فاصله ها

محسن کریمی (دانیال حکیمی) که فردی مذهبی است متوجه اختلافات و فاصله میان نگاه خود با پسرش سعید (شاهرخ استخری) می‌شود. مدتی بعد سعید در تصادفی به همراه دختری ناشناس و دوستش ساسان (نیما شاهرخ‌شاهی) حضور دارد. این موضوع اختلافات میان پدر و پسر را بیشتر می‌کند. در ضمن پدر سعید با لیلا مشیر (فاطمه گودرزی) که سابقاً با نامزد بود برخورد می‌کند و تلاش می‌نماید تا مشکلات زندگی وی را حل کند. فاصله‌ها نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که برای پخش در شبکهٔ ۳ تولید شده است. این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شد. دانیال حکیمی و شاهرخ استخری و بهاره افشاری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و لعیا زنگنه , حسن جوهرچی و رامین پرچمی , حسن جوهرچی در سریال در پناه تو

حسن جوهرچی ، رامین پرچمی و لعیا زنگنه در سریال در پناه تو

سریال در پناه تو

مریم افشار (لعیا زنگنه) دانشجوی رشته هنر دختری خانواده‌دار است و پدر (ایرج راد) و مادر (آزیتا لاچینی) خوبی دارد. همه چیز در خانواده مریم آن قدر خوب و بجاست که مریم لازم نمی‌بیند هیچ‌کدام از نیازهایش را در بیرون از خانه تأمین کند. اما همه چیز دست به دست هم می‌دهند تا او به خواستگاری یکی از همکلاسی‌هایش به نام «رامین» (رامین پرچمی) ازطریق یکی دیگر ازهمکلاسیهایش محمد منصوری (حسن جوهرچی) که خود او هم خواستگار مریم بود پاسخ مثبت بدهد و زندگی مشترک را با او آغاز کند. خانواده رامین که از قبل دختر عموی او را برایش نامزد کرده بودند، چندان تمایلی به این ازدواج ندارند. زندگی مشترک آن‌ها چندان به‌ درازا نمی‌کشد و طلاق هر چند تلخ، اما سبب می‌شود مریم با لطافت و شیرینی عشق آشنا شود و اجازه دهد این معجزه در زندگی‌اش جریان یابد. در پناه تو نام سریالی ایرانی به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال ۱۳۷۴ است. این سریال برای اولین بار از شبکه ۲ پخش شد.

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و حسین مهری , زندگینامه حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و حسین مهری در نمایی از تله فیلم تا مدار ۱۰ درجه

فیلم تا مدار ۱۰ درجه

 این فیلم درباره پارسا ، فرزند ناخدا یاور است که برای تصویربرداری از انتقال نفت توسط نفتکش به کشورهای خارجی، راهی سفری دریایی می‌شود. این در حالی است که به دلیل مقتضیات شغل پدر، پارسا همواره دچار تعارضات اساسی با او بوده اما حمله دزدان دریایی خلیج عدن به نفتکش ایران و عملیات موفقیت‌آمیز نیروی دریایی ارتش به فرماندهی ناخدا یاور با دزدان ، محملی برای تغییر نگاه پارسا نسبت به پدرش می‌شود. این پروژه عظیم با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش ایران تولید شده و محصول مرکز امور نمایش سیما (سیمافیلم) است.

بیوگرافی حسن جوهرچی

زمینه فعالیت :•: بازیگر سینما و تلویزیون

تاریخ تولد :•: ۱۳۴۷

زادگاه :•: تهران

ملیت :•: ایرانی

همسر(ها) :•: مهناز بیات

فرزندان :•: علی و آوا

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

حسن جوهرچی و جمشید مشایخی , حسن جوهرچی و نرگس محمدی , حسن جوهرچی و فقیهه سلطانی

حسن جوهرچی ، جمشید مشایخی ، نرگس محمدی و فقیهه سلطانی در شب یلدا

زندگینامه حسن جوهرچی

حسن جوهرچی زاده‌ ۶ مرداد ۱۳۴۷ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. حسن جوهرچی، فارغ‌التحصیل رشته‌ی تئاتر از دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی از سال ۱۳۶۷ با بازی در فیلم «فیل در تاریکی» به سینما راه یافت. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود.

او در سال ۱۳۷۳ در مجموعه‌ی «در پناه تو» به نقش‌آفرینی پرداخت و به چهره‌ای مشهور و محبوب مبدل شد و در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در سریال «او یک فرشته بود» موفقیت‌های پیشین خود را تکرار کرد.

جوهرچی بازی در فیلم‎‌هایی نظیر «بر بال فرشتگان» (۱۳۷۱)، «جای امن» (۱۳۷۲)، «ضیافت» (۱۳۷۴)، «بالاتر از خطر» (۱۳۷۵)، «بادام‌های تلخ» (۱۳۷۶)، «آبی» (۱۳۷۹)، «آقای رئیس جمهور» (۱۳۷۹) و «دختری به نام تندر» (۱۳۷۹)؛ و مجموعه‎‌هایی چون «وکلای جوان» (۱۳۷۴)، «مشق عشق» (۱۳۸۱)، «پیله‌های پرواز» (۱۳۸۴)، «جابر بن حیان» (۱۳۸۵)، «فاکتور هشت» (۱۳۸۸)، «فاصله‌ها» (۱۳۸۹)، «سراب» (۱۳۹۰)، «شب‌های روشن» (۱۳۹۲)، « برابر با اصل» (۱۳۹۳) و «تنهایی لیلا» (۱۳۹۴) را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

وی همچنین در سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری در ویژه‌برنامه «ماه عسل» مهمان خانه‌های مردم در ماه رمضان گردید. همسر او مهناز بیات، چهره‌پرداز است.

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

درگذشت حسن جوهرچی , علت مرگ حسن جوهرچی , بیماری حسن جوهرچی

درگذشت حسن جوهرچی

وی در ساعت پنج بامداد جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ پس از تحمل عارضه کبدی به علت ایست قلبی در سن ۴۸ سالگی درگذشت. پرستار بیمارستان امام خمینی توضیحاتی در خصوص بیماری آقای جوهرچی داده‌اند که وی دچار عفونت ریوی و فشار خون پایین بوده است و به خاطر آن دارو استفاده می‌کردند و عفونت باید تحت کنترل درمی‌آمد تا بتوان پیوند کبد را انجام داد و به دلیل عفونت ریوی فوت شدند.

عکس های خانوادگی حسن جوهرچی , بیوگرافی حسن جوهرچی , همسر حسن جوهرچی

بیوگرافی و عکس های خانواده حسن جوهرچی  و همسرش

3.9/5 - (140 امتیاز)