بایدها و نبایدهایی برای انتخاب و خرید لباس عروس
بایدها و نبایدهایی برای انتخاب و خرید لباس عروس
اگر برای یافتن لباس عروسی رویاهایتان آنقدر فشار می آورید که فکر می کنید ممکن است دیوانه شوید، نگران نباشید. ما با کارشناسان و عروس‌هایی که دقیقاً می‌دانند چه احساسی دارید صحبت کرده ایم.

اگر برای یافتن لباس عروسی رویاهایتان آنقدر فشار می آورید که فکر می کنید ممکن است دیوانه شوید، نگران نباشید. ما با کارشناسان و عروس‌هایی که دقیقاً می‌دانند چه احساسی دارید صحبت کرده ایم و از آنها خواستیم راهنمایی‌های خود را برای خرید لباس عروس مناسب بیان کنند. ادامه دهید، کمتر استرس داشته باشید و زمان بیشتری را برای بقیه لیست کارهای برنامه ریزی عروسی خود بعد از خرید لباس عروس صرف کنید.

شما می توانید برای مشاوره بهتر برای سفارش و خرید لباس عروس خود اینجا کلیک کنید.

بایدها و نبایدهایی برای انتخاب و خرید لباس عروس

برای خرید لباس عروس خود زمان مناسب را انتخاب کنید

برای خرید لباس عروس شما باید ۶ماه قبل به دنبال لباس عروس خود باشید که چه مدل و کجا می خواهید خرید لباس عروس خود را انجام دهید. بهترین موقع برای خرید لباس عروس صبح است که هم مزون خلوت تر و شما سرحال تر هستید و انتخاب درست تری خواهید داشت.

تمرکز روی خرید لباس عروس با بهترین مدل برای خود

جزئیات مهم هستند یک ردیف طولانی از دکمه‌های مرواریدی زیبا و یک یا دو رول که به خوبی قرار گرفته‌اند می‌تواند به معنای تفاوت بین یک لباس عروس خوب و یک لباس عروس عالی باشد. اما قبل از اینکه شروع به خرید لباس عروس کنید به جزئیات دقت کنید، “ابتدا جزئیات را مشخص کنید که برای شما بهترین کار را دارد”، سعی کنید درگیر روندهای لحظه ای نباشید، بلکه در عوض روی استایل شخصی خود و آنچه که شما را بیشتر تملق می کند تمرکز کنید.”

بالاتنه لباس عروس خود را فراموش نکنید

برای خرید لباس عروس بلند و زرق و برق دار با لبه های فانتزی باید برایش غش کنید. فقط به یاد داشته باشید که بالای لباس شما چیزی است که مردم بیشتر به آن توجه می کنند  و در اکثر عکس های عروسی نشان داده می شود. اکثر عکس‌های عروسی که مهمانان از شما می‌گیرند، از کمر به بالا هستند.

انتخاب و خرید لباس عروس بر مبنای مد انتخاب نکنید

انتخاب و خرید لباس عروس بر مبنای مد انتخاب نکنید

خرید لباس‌های عروسی مد روز لزوماً در آزمون زمان مقاومت نمی‌کنند آلبوم عروسی والدین خود را برای اثبات آن ورق بزنید. اریکا اونبهاون، صاحب یک شرکت برنامه ریزی عروسی در لندن، می گوید: “لباس باید جاودانه باشد.” “وقتی در لباسی که دارای عناصر مدرن و سنتی است، احساس خاص و جذاب می کنید، و وقتی آن را می پوشید احساس می کنید نسخه بهتری از خود هستید، لباس همیشگی خود را پیدا کرده اید. این چیزی است که هرگز از بین نمی رود. سبک.”

پس برای خرید لباس عروس خود این نکته را فراموش نکنید. البته تمامی این نکات برای خرید لباس عروس و حتی دسته گل عروس و… باید رعایت شود.

برای خرید لباس عروس دوربین خود را بیاورید (اگر بوتیک اجازه می دهد)

به جای اینکه تمام اعتماد خود را به آینه بگذارید، از امکانات لباس خود عکس بگیرید. آینه ها برای فروش لباس استفاده می شود اما دوربین ها دروغ نمی گویند. از آنجایی که سال‌ها به عکس‌های این لباس نگاه می‌کنید، بدانید که چگونه از همه جهات عکس می‌گیرد. قبل از خرید لباس عروس ممکن است یک مشکل احتمالی وجود داشته باشد: برخی از بوتیک‌ها اجازه عکاسی از لباس را نمی‌دهند. از قبل خردی لباس عروس خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌توانید چند عکس بگیرید.

هر تعداد که نیاز دارید لباس عروس را امتحان کنید

هر تعداد که نیاز دارید لباس عروس را امتحان کنید

تقریباً هر لباسی می تواند روی چوب لباسی زیبا به نظر برسد (یا می تواند وحشتناک به نظر برسد). در برابر قضاوت سریع مقاومت کنید . زمانی که یک لباس بر تن یک زن باشد، شکل و شمایل دیگری به خود می گیرد. این بدان معناست که یک عروس لباس‌های زیادی را امتحان می‌کند و باید برای پیدا کردن و خرید لباس عروس مناسب زمان می برد.

اما لباس های عروسی زیادی را امتحان نکنید

ما در اینجا نمی‌خواهیم شما را گیج کنیم قبل از خرید لباس عروس منظور ما این است که نباید مجبور شوید بیشتر یا کمتر از آنچه می‌خواهید لباس‌های عروس بپوشید. اگر احساس می کنید که باید ۲۰ لباس مختلف را در هر سالنی که بازدید می کنید امتحان کنید، می توانید از اضافه بار لباس عروس رنج ببرید. انتخاب های زیاد و مکان های زیاد می تواند استرس و سردرگمی را ایجاد کند. ۹ بار از ۱۰، شما به اولین سالن خود برمی‌گردید و به هر حال لباس مورد علاقه‌تان را سفارش می‌دهید، پس با دل و جرأت همراه باشید تا خرید لباس عروس مناسب داشته باشید.

وقتی لباس عروسی را امتحان می کنید، احساس نکنید که باید تماشاچی را بیاورید

برنامه های تلویزیونی عروسی به نظر می رسد که باید هر یک از اقوام زن، همسایه و مربی مهدکودک خود را برای کمک به جستجوی و خرید لباس عروس همراه خود بیاورید. عروس خانمی که میگفت: من برای آوردن گروهی از دوست دخترانم تحت فشار بودم. “نتیجه منفی بود. نظرات، افکار و هماهنگی بیش از حد. من موفق شدم که خودم به سالن رفتم و لباسم را انتخاب کردم. و آموختم که تنها رفتن کاملا طبیعی است – البته بدون استرس.”

هنگامی که لباس عروسی را امتحان می کنید، یک لباس زیر زیبا بپوشید

در روز خرید لباس عروس، شما زمان زیادی را در لباس عروس خود صرف خواهید کرد. تحسین لباس زیر زیبای جدیدتان بین لباس عروس باعث می شود که احساس مثبتی بیشتری نسبت به نگاه اجمالی به لباس زیر خاکستری کهنه ای که سال ها داشته اید داشته باشید. به علاوه، یک لباس زیر مناسب می تواند در انتخاب و خرید لباس عروس شما کمک کند. بسیاری از زنان قدرت داشتن لباس‌های زیر مناسب را نمی‌دانند. به فروشگاه بزرگی بروید که متخصص مناسب لباس زیر یا یک مغازه لباس زیر زنانه دارد و یک سوتین جدید بپوشید. قرار است در روز عروسی خود یک لباس زیبا بپوشید، بنابراین هیچ بهانه ای برای پوشیدن لباس زیر وجود ندارد.

بعد از خرید لباس عروس اکسسوری فراموش نشود

این یک یادآوری واقع بینانه است که باید در جستجوی و خرید لباس عروس و لوازم جانبی خود جدی باشید. لباس عروس بسیار مهم است اما بعد از خرید لباس عروس خود باید انتخاب کنید که چه اکسسوری به لباس شما می اید و از آن استفاد ه کنید لباس عروس به تنهایی جذاب نیست اکسسوری مناسب به زیبا نشان دادن لباس عروس شما کمک می کند.

5/5 - (1 امتیاز)