بیوگرافی کامل و عکس های خانواده افسانه بایگان به همراه همسرش
بیوگرافی کامل و عکس های خانواده افسانه بایگان به همراه همسرش

بیوگرافی و عکس های خانواده افسانه بایگان و همسرش گالری عکس ها و بیوگرافی کامل افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون افسانه بایگان در کنار همسرش مصطفی شایسته مصطفی شایسته همسر افسانه بایگان افسانه بایگان ، امیرحسین آرمان ، لادن مستوفی ، محمود پاک نیت ، امیررضا دلاوری و کمند امیر سلیمانی در پشت صحنه […]

بیوگرافی و عکس های خانواده افسانه بایگان و همسرش

افسانه بایگان,بیوگرافی افسانه بایگان,instagram Afsaneh Bayegan

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان و همسرش,افسانه بایگان و شوهرش,htshki fhd

افسانه بایگان در کنار همسرش مصطفی شایسته

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان و مصطفی شایسته,امیر علی شایسته پسر افسانه بایگان,شوهر افسانه بایگان

مصطفی شایسته همسر افسانه بایگان

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان و کمند امیرسلیمانی,افسانه بایگان و امیرحسین آرمان,افسانه بایگان و محمود پاک نیت,افسانه بایگان و امیررضا دلاوری,افسانه بایگان و لادن مستوفی

افسانه بایگان ، امیرحسین آرمان ، لادن مستوفی ، محمود پاک نیت ، امیررضا دلاوری و کمند امیر سلیمانی در پشت صحنه سریال پریا

سریال پریا

پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی گردد. در شرایطی که وی همچنان از رابطه قدیمی اش سرخورده است، وارد رابطه ای عاطفی با مردی جوان می شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک به یک از سر راه برمی دارند اما برخی اتفاق ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می اندازد.  سریال پریا در چهل قسمت به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به قلم سعید فرهادی نوشته شده است.

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان و ساعد سهیلی,افسانه بایگان و فرهاد آئیش,افسانه بایگان و هادی کاظمی,افسانه بایگان و هستی مهدوی

افسانه بایگان ، ساعد سهیلی ، هستی مهدوی ، هادی کاظمی و فرهاد آییش در ۵۰ کیلو آلبالو

فیلم ۵۰ کیلو آلبالو

داستان از مجلس عروسی مرجان آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی مأموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می‌شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود باعث می‌شود تا دوست داوود که خیال می‌کند

او تیر خورده لباس‌های او را در بیاورد و او را به داخل اتاق ببرد آیدا(هستی مهدوی فر) هم تصادفاً به همان اتاق می‌رود و یک مأمور آن‌ها را باهم می‌بیند مرجان در اتاق را قفل می‌کند تا داماد خلافکار نتواند فرار کند

داوود(ساعد سهیلی) که نمی‌تواند از اتاق خارج شود تا لباس‌های خود را به تن کند یک مانتو زنانه می‌پوشد و از خانه خارج می‌شود او سوار ماشین آیدا می‌شود

ماشین آن‌ها با ماشین پلیس تصادف می‌کند و مأموران که فکر می‌کنند آن‌ها با هم رابطه داشتند بازداشتشان می‌کنند.

۵۰ کیلو آلبالو فیلمی به کارگردانی مانی حقیقی، نویسندگی فرهاد توحیدی و مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته و محمد شایسته محصول سال ۱۳۹۴ است.

بیوگرافی افسانه بایگان

زمینه فعالیت :•: سینما، تلویزیون و تئاتر

تاریخ تولد :•: ۱۳۴۰

زادگاه :•: تهران

محل زندگی :•: تهران

ملیت :•: ایرانی

پیشه :•: هنرپیشه

سال‌های فعالیت :•: ۱۳۶۴ – تاکنون

همسر(ها) :•: مصطفی شایسته

فرزندان :•: امیرعلی

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

افسانه بایگان و رامبد جوان,افسانه بایگان در خندوانه,بیوگرافی افسانه بایگان

افسانه بایگان در برنامه خندوانه

برنامه خندوانه

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و … در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند. خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نماند. و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری نیز دارد و این افراد، افراد موفق جامعهٔ ایرانی هستند.

زندگینامه افسانه بایگان

افسانه بایگان زاده ۱۳۴۰ در تهران هنرپیشه ایرانی است. حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» تجربه کرد.

فعالیت حرفه‌ای خود را با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با فیلم «گمشده» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد. فضل‌الله بایگان کارگردان سینما و تئاتر عموی اوست.

وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه «بوق» به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ «سربداران» آغاز کرد.

یک سال بعد نخستین نقش سینمایی اش را در فیلم «گمشده» به کارگردانی مهدی صباغزاده در سال ۱۳۶۴ به دست آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد.

همسر افسانه مصطفی شایسته است که در سال ۱۳۳۷ در تهران متولد شد و فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «روز با شکوه» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد و سپس با ساخت فیلم «مادر» به کارگردانی علی حاتمی و ساخت و توزیع ده‌ها فیلم سینمایی ایرانی با کارگردان‌های مختلف سینمای ایران به فعالیت خود ادامه داد.

این زوج صاحب پسری به نام امیرعلی هستند که در ایالت میشیگان زندگی می‌کند. او در کنار بازیگری، طراحی صحنه و لباس را هم در فیلم «شکوه بازگشت» تجربه کرده‌است.

عکس های خانوادگی افسانه بایگان , بیوگرافی افسانه بایگان , همسر افسانه بایگان

بیوگرافی و عکس های خانواده افسانه بایگان و همسرش

3.6/5 - (66 امتیاز)