بیوگرافی کامل و عکس های خانواده شقایق دهقان به همراه همسرش
بیوگرافی کامل و عکس های خانواده شقایق دهقان به همراه همسرش

شقایق دهقان گالری عکس ها و بیوگرافی کامل شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون تصویر شقایق دهقان در کنار همسر و فرزندانش شقایق دهقان و شوهرش مهراب قاسم خانی شقایق دهقان و بهنام تشکر در پشت صحنه سریال ساختمان پزشکان سریال ساختمان پزشکان نیما افشار، روانشناس شهرستانی الاصل در کنار همسرش که بیمار سابقش است […]

شقایق دهقان

شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , instagram Shaghayegh Dehghan

گالری عکس ها و بیوگرافی کامل شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان و شوهرش , شقایق دهقان و پسرش نویان , شقایق دهقان و دخترش نیروانا

تصویر شقایق دهقان در کنار همسر و فرزندانش

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان و همسرش , شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی , عکس همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان و شوهرش مهراب قاسم خانی

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان و بهنام تشکر , شقایق دهقان خانم شیرزاد , شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان

شقایق دهقان و بهنام تشکر در پشت صحنه سریال ساختمان پزشکان

سریال ساختمان پزشکان

نیما افشار، روانشناس شهرستانی الاصل در کنار همسرش که بیمار سابقش است در همسایگی والدینش زندگی می‌کند.

داستان‌های مجموعه به زندگی پر درد سر نیما می‌پردازد. در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های مالی ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه، همسر وسواسی‌اش و در نهایت تحمل کم هوشی منشی‌اش دارد.

ساختمان پزشکان نام یک مجموعهٔ طنز تلویزیونی است که در ۵۷ قسمت از شبکه سوم سیما پخش شد. این مجموعه به کارگردانی سروش صحت ساخته شده‌است.

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان در دورهمی , شقایق دهقان بازیگر , تصاویر شقایق دهقان

شقایق دهقان در نمایی از برنامه دورهمی

برنامه دورهمی

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری است که پخش آن از نوروز سال ۱۳۹۵ از شبکه نسیم آغاز شد. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده است.

دورهمی دکوری عظیم دارد که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. در واقع مجموعه به مانند تئاتری شبیه است که در هر قسمت مخاطبان بسیاری را به عنوان تماشاگر دعوت می‌کند.

بیوگرافی شقایق دهقان

زمینه فعالیت :: بازیگر

تولد :: ۴ اسفند ۱۳۵۷

زادگاه :: برلین، آلمان

والدین :: مهرداد دهقان

محل زندگی :: تهران

ملیت :: ایرانی

سال‌های فعالیت :: ۱۳۷۷ تاکنون

همسر :: مهراب قاسم‌خانی

فرزندان :: نویان قاسم‌خانی

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان و بهاره رهنما , عکس های شقایق دهقان , شقایق دهقان در سریال پژمان

عکس شقایق دهقان و بهاره رهنما در سریال پژمان

سریال پژمان

در این مجموعه تلویزیونی پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند. او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.

پژمان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی ساخته بهمن ۱۳۹۱ تا خرداد ۱۳۹۲ است که از شبکه سوم ایران پخش شده‌است.

زندگینامه شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر ایرانی است. همسر او مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنه کارهای نودشبی تلویزیون است که در جریان سریال پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت وی در سریال‌های نودشبی مهران مدیری است.

از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.شقایق دهقان چهارم اسفند ۱۳۵۷ در لان گسین آلمان متولد شد و سه ماه بعد هم‌زمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت.

مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در یکی از شهرهای شمال ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.  وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد.

زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ‌سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

سپس از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه معرفی شد و با همکاری با گروه او اجرای یک نمایش جدی را تجربه کرد. در همین زمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم انجام می‌داد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در سریال او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش عضو جدایی ناپذیر خانواده تلویزیونی‌ها شد.

در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا. در پاییز سال ۱۳۸۱ پیشنهاد بازی در مجموعه طنز پاورچین را پذیرفت و در پی آشنایی با مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و طراح صحنه این مجموعه، زندگی مشترک خود را با او آغاز کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام نویان است.

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

شقایق دهقان,بیوگرافی شقایق دهقان,شقایق دهقان و همسرش

عکس قدیمی از مراسم عقد شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی

عکس های خانوادگی شقایق دهقان , بیوگرافی شقایق دهقان , همسر شقایق دهقان

بیوگرافی و عکس های شخصی شقایق دهقان به همراه خانوادش

4.1/5 - (60 امتیاز)