روش تهیه اسکرین شات و عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید
روش تهیه اسکرین شات و عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید

روش تهیه اسکرین شات و عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید اسکرین شات در نسخه اندروید ۴ بستنی حصیری و بالاتر کاربران می توانند با نگه داشتن همزمان کلیدهای Power و کلید کم کردن صدا از صفحه گوشی خود عکس بگیرند. این روش روی گوشی‌های شرکت‌هایی همچون LG, HTC, Lenovo, Xiaomi, Motorola, Sony, Huawei و […]

روش تهیه اسکرین شات و عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید

عکس گرفتن از صفحه موبایل , عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید , عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ

اسکرین شات در نسخه اندروید ۴ بستنی حصیری و بالاتر

کاربران می توانند با نگه داشتن همزمان کلیدهای Power و کلید کم کردن صدا از صفحه گوشی خود عکس بگیرند. این روش روی گوشی‌های شرکت‌هایی همچون LG, HTC, Lenovo, Xiaomi, Motorola, Sony, Huawei و Nexus کارایی دارد. اسکرین شات‌های تهیه شده  در نسخه اندرویدی معمولاً در بخشی جداگانه و در در پوشه picture و سپس screenshot  ذخیره می شوند.

,عکس گرفتن از صفحه موبایل,عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید,عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ,عکس گرفتن از صفحه موبایل Htc,عکس گرفتن از صفحه موبایل سونی,عکس گرفتن از صفحه موبایل اچ تی سی,عکس گرفتن از صفحه موبایل اپل,عکس گرفتن از صفحه موبایل هواوی,عکس گرفتن از صفحه موبایل برای اندروید,عکس گرفتن از صفحه موبایل در اندروید,عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید بدون روت,عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید 4.2.2,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید,برنامه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید,روش عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید سامسونگ,عکس گرفتن از صفحه نمایش موبایل اندروید,عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ S4,عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ S5,عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ S3,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ,نحوه عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ S3,عکس گرفتن از صفحه در موبایل سامسونگ,عکس گرفتن صفحه موبایل سامسونگ,عکس گرفتن از صفحه موبایل با گوشی سامسونگ,عکس گرفتن از صفحه موبایل Htc One,نحوه عکس گرفتن از صفحه موبایل Htc,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل Htc,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید Htc,عکس گرفتن از صفحه موبایل در Htc,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل سونی,روش عکس گرفتن از صفحه موبایل سونی,طرز عکس گرفتن از صفحه موبایل سونی,نحوه عکس گرفتن از صفحه موبایل سونی,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید سونی,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اچ تی سی,اپلیکیشن عکس گرفتن از صفحه موبایل,عکس گرفتن از صفحه موبایل Huawei,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل هواوی,نحوه عکس گرفتن از صفحه موبایل هواوی,نحوه عکس گرفتن از صفحه موبایل Huawei,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید هواوی,طریقه عکس گرفتن از صفحه موبایل Huawei,برنامه عکس گرفتن از صفحه موبایل برای اندروید,دانلود برنامه عکس گرفتن از صفحه موبایل برای اندروید,نرم افزار عکس گرفتن از صفحه موبایل برای اندروید,دانلود نرم افزار عکس گرفتن از صفحه موبایل برای اندروید

عکس گرفتن از صفحه موبایل , عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید , عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ

اسکرین شات گرفتن از گوشی های سامسونگ

این نکته را هم فراموش نکنید که بعضی از تلفن‌های هوشمند در منوی پاور خود یک میانبر برای تهیه اسکرین‌شات در نظر گرفته‌اند. برای دسترسی به این راه میانبر  کلید پاور را ۱ تا ۲ ثانیه نگه دارید. نگران هم نباشید، چرا که  این اسکرین‌شات از محتوای پشت منوی پاور تهیه می شود. گوشی‌های سامسونگی برای تهیه اسکرین شات باید دکمه پاور/ قفل را به صورت همزمان با دکمه home گوشی خود بگیرند. به صورت ویژه در برخی مدل‌های گوشی سامسونگ این کار بسیار راحت‌تر است و کاربران می‌توانند با کشیدن دست خود به صورت افقی  روی تمام صفحه نمایش‌ گوشی هوشمندشان، اسکرین شات تهیه کنند.

حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول , لغو حذف پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول

عکس گرفتن از صفحه موبایل , عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید , عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ

اسکرین شات در اندروید در نسخه پایین تر از ۴

اگرچه در اندروید کمتر از ۴ هیچ قابلیتی برای عکس برداری از صفحه ی نمایش گوشی وجود ندارد اما  برخی شرکت های سازنده در گوشی های خود قابلیت عکس برداری از صفحه ی نمایش را قرار می دهند .مثلا در بسیاری از گوشی های سامسونگ با نگه داشتن همزمان کلیدهای Home و Power عکس گرفته می شود یا در بعضی دیگر باید کلید Back را نگه دارید و کلید Home را دوبار بزنید یا کلید Back و Home را همزمان با هم نگه دارید و همچنین در بعضی دیگر باید کلید Back و Power را همزمان نگه دارید. در گوشی های Xperia باید کلید Power را نگه دارید و بعد گزینه ی Take screenshot را بزنید و در گوشی های HTC  با نگه داشتن کلیدهای Back و Home می توانید عکس بگیرید.

عکس گرفتن از صفحه موبایل , عکس گرفتن از صفحه موبایل سامسونگ

روش تهیه اسکرین شات و عکس گرفتن از صفحه موبایل اندروید

4.5/5 - (6 امتیاز)