پارسی کانادا مسیر مهاجرت شما را چطور هموار می‌کند؟
پارسی کانادا مسیر مهاجرت شما را چطور هموار می‌کند؟
افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت هستند برای هموارکردن پروسه اخذ ویزا از موسسات مهاجرتی مانند پارسی کانادا برای تسهیل فرایندها و صرفه جویی مالی و زمانی استفاده می‌کنند.

مهاجرت به خارج یکی از برنامه‌های اساسی و پیچیده است که بدون برنامه‌ریزی و شناخت درست نمی‌تواند به ثمر بنشیند از سوی دیگر هزینه‌های زمانی و مالی زیادی که دارد برای هرکسی امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این موارد یادگیری زبان، کنار آمدن با فرهنگ و قوانین جدید باعث می‌شود تلاش و پشتکاری زیادی را صرف این مقوله کرد.

به همین خاطر است که افرادی که علاقه‌مند به مهاجرت هستند برای هموارکردن پروسه اخذ ویزا از موسسات مهاجرتی مانند پارسی کانادا برای تسهیل فرایندها و صرفه جویی مالی و زمانی استفاده می‌کنند.

در عصر جدید مهاجرت به خارج بدون حمایت و پشتیبانی موسسات مهاجرت هموار نیست و این مسئله زمانی که در ایران زندگی می‌کنید بیش از پیش ناهموار به نظر می‌آید. پارسی کانادا در چند سال اخیر به عنوان یک موسسه مهاجرتی تلاش کرده مسیر مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، آلمان، حوزه خلیج فارس و اروپا را تسهیل کند. در این میان هم توانسته با به ثمر رساندن پرونده های متعدد موفق مهاجرتی نامی نیکو در حوزه مهاجرت از خود به جا بگذارد.

در این مطلب به این سؤال پاسخ می‌دهیم که موسسه پارسی کانادا چگونه می‌تواند به هموار کردن مهاجرت کمک کند و در نقش یک تسهیل گر و راهبر مؤثر واقع شود؟

هموارکردن مهاجرت با پارسی کانادا

هموارکردن مهاجرت با پارسی کانادا

مهاجرت همان‌طور که عنوان شد مسیر پر پیچ و خمی است که با توجه کشور مقصد و نوع ویزا این ناهمواری بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. برای مثال مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا با مهاجرت به از طریق سرمایه‌گذاری به فرانسه تفاوت زیادی دارند.

اما به صورت کلی موسسه پارسی کانادا در سال‌های متعدد عمر حرفه‌ای خود تلاش کرده به روش‌های مختلف مسیر مهاجرت را هموار کند که  در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

آموزش و محتوای کاربردی

پارسی کانادا در سال‌های اخیر در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود محتواهای کاربردی و حرفه‌ای تولید کرده و از جهات مختلف به مقوله مهاجرت به خارج پرداخته است.

در وب‌سایت پارسی کانادا (https://parsicanada.com/) می‌توانید اطلاعات جامعی در مورد زندگی در کشورهای اروپایی، قاره آمریکا و حوزه خلیج فارس به دست بیاورید. همچنین این مجموعه با برگزاری وبینارهای کاربردی به همراه فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی به سؤالات متنوع مخاطبان خود پاسخ می‌دهد.

ابزارها و اطلاعات مختلف

در پارسی کانادا به کمک تیم فنی خود ابزارهایی مانند محاسبه آنلاین اکسپرس انتری کانادا یا برآورد هزینه اخذ هرکدام از ویزاها با دقت فراوان تلاش کرده اطلاعات و ابزارهای آنلاین مختلفی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

این ابزارها و اطلاعات به دلیل دقت بالایی که دارند امکان مدیریت زمان و کاهش هزینه‌ها را فراهم می‌کنند و برای علاقه‌مندان به مهاجرت مفید هستند.

مشاوره و راهنمایی رایگان

بیش از ۲۰۰ نفر متخصص حرفه‌ای حوزه مهاجرت در پارسی کانادا به صورت روزانه آمادگی ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی قدم به قدم با متقاضیان را دارند.

این متخصص متناسب سؤال و نیاز مخاطبان خود راهنمایی می‌کنند و با ارائه جزئیات اخذ ویزا به مهاجران در فرایند تصمیم‌گیری کمک می‌کنند.

در فرایند مهاجرت موارد متعددی که نیاز به تصمیم‌گیری درست دارند زیاد هستند و گاهی باعث خستگی و کاهش دقت در تصمیم‌گیری می‌شوند. وجود مشاورین خبره و ارائه موارد تصمیم‌ساز باعث می‌شود مسیر مهاجرت هموارتر و تصمیم‌های بهتری گرفته شود.

همکاران تجاری – آموزشی زمینه مهاجرت

مهاجرت پدیده‌ای چند بعدی است و مهاجران با دغدغه‌های مختلفی مواجه هستند که موسسات مهاجرتی تنها بخشی از آن را می‌توانند مرتفع کنند.

از سوی دیگر انتخاب موسسات و شرکت‌هایی که سایر خدمات را ارائه می‌دهند واقعاً سخت و گاهی پر ریسک می‌شود. به همین خاطر پارسی کانادا تلاش کرده شرکای قوی، تیم‌های حرفه‌ای و برندهای معتبر را در کنار خود گردآوری کند تا بتواند نیازهای مهم و کلیدی مشتریان خود را حل کند.

این مسئله علاوه بر کاهش هزینه‌های مشتری، فرایند تصمیم‌گیری و حصول نتیجه را بهینه‌تر می‌کند این کار باعث هموارشدن مسیر مهاجرت می‌شود.

جلب اعتماد مهاجران

جلب اعتماد مهاجران

مهاجران با انواع استرس و دغدغه‌ها مواجه هستند. جلب اعتماد مهاجران و ایجاد اطمینان از انجام درست کارها و مراقبت از سرمایه مالی و زمانی مشتری اهمیت دارد.

اخذ مجوزها و مدارک معتبر داخلی و خارجی، انتشار پرونده‌های موفق مهاجرتی، دایر کردن دفتر فیزیکی، بازنشر دیدگاه مشتریان سابق و.. گام‌های مهمی است که موسسه مهاجرتی باید آن را انجام دهد.

پارسی کانادا این مسئله به عنوان اصل اساسی در فرایند مهاجرت می‌بینید و به این موارد پایبند بوده است و اعتماد مشتری را سرمایه خود می‌بیند.

در دسترس بودن

داشتن راه‌های ارتباطی مختلف، پاسخ دهی مناسب و سریع به مشتریان، پیگیری نیازها و چالش‌های مهاجران از جمله کارهای مهمی هستند که باعث می‌شوند به لحاظ روانی، زمانی مهاجر در امنیت خاطر بیشتری سیر کند و راحت‌تر بتوانند کارهای مهاجرت خود را پیگیری کند.

پارسی کانادا به کمک شبکه‌های اجتماعی، چت‌بات‌ها، فرم ارزیابی مهاجرت، تماس تلفنی و.. به صورت کامل با مشتریان خود در ارتباط است. علاوه بر این در دفتر تهران و اصفهان به صورت حضوری پذیران افراد متقاضی مهاجرت است و ارتباط خود را از این طریق حفظ می‌کند.

این موارد به صورت کلی اقداماتی است که توسط پارسی کانادا برای هموار کردن مسیر مهاجرت در نظر گرفته و تلاش می‌کند علاوه بر حفظ این موارد اقدامات بهتر و اصولی‌تر هم در برنامه خود داشته باشد.

چگونه با پارسی کانادا در تماس باشید؟

شما هم اگر علاقه‌مند به مهاجرت هستند؛ ولی به دنبال یک تسهیلگری هستید که در مسیر اخذ ویزا به شما کمک کند موسسه حقوقی – مهاجرتی پارسی کانادا آماده ارائه خدمات اخذ ویزا در کشورهای پرطرف‌دار اروپا، آمریکا، حوزه خلیج فارس است.

شماره‌تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا:

۹۱۰۰۳۵۵۸-۰۲۱

۹۱۳۰۰۰۰۷-۰۲۱

آدرس وب‌سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا 

www.parsicanada.com

آدرس شعبه‌های شرکت مهاجرتی پارسی کانادا:

شعبه۱ تهران : خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه، ساختمان آرته دیزاین – پلاک ۱۵۷۴

شعبه ۲ تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید ۳، پلاک ۴

منبع: ایمنا

5/5 - (1 امتیاز)