اقدام عجیب خانواده آرژانتینی برای سفر به قطر
اقدام عجیب خانواده آرژانتینی برای سفر به قطر

یک خانواده آرژانتینی برای سفر به قطر همه پس اندازشان را خرج کردند

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من یک خانواده آرژانتینی برای حمایت از تیم ملی کشورشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمام پس اندازشان را خرج کردند.

پیش از شروع دیدار آرژانتین و استرالیا در میان تماشاگران حاضر در صف برای ورود به ورزشگاه احمد بن علی یک عروسک پولیشی خیلی بزرگ توجه همه را جلب کرده بود. 

این عروسک که پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین بر تنش بود در دستان لئاندرو والدس پسر یک خانواده آرژانتی قرار داشت. او به خبرنگار تی ان گفت: “چند ساعت پیش یک زن قطری آن را در فروشگاه به ما هدیه داد. او زمانی که داستان خانواده ما را فهمید از ما خوشش آمد و آن را به ما داد. عروسک اتیکت داشت و قیمتش ۱۸۰ دلار بود.”
ادامه داستان را ونسا، همسر خانواده شرح داد که با شکست عربستان از آرژانتین در نخستین دیدار مرحله گروهی آلبی سلسته شروع شد. مادر والنتین و پاس اظهار کرد: “به خاطر یک مساله کاری در اروگوئه بودیم. آرژانتین در اولین بازی اش شکست خورد و آنجا بود که تصمیم گرفتیم هر طور شده است برای حمایت از تیم ملی به قطر برویم.” 
او در ادامه افزود: “پس انداز زیادی نداشتیم و به همین خاطر به فکرمان رسید ماشین خانوادگی مان را که یک شورلت ۲۰۱۴ بود به فروش برسانیم. اتومبیل ساده ای بود اما برای پول بلیت هواپیما کافی بود. خوشبختانه با قیمت خوبی آن را فروختیم.” 
پدر خانواده، لئاندور نگفت که چقدر از فروش ماشینش به دست آورده است و تنها اعلام کرد آن پول برای سفر از فرودگاه اسیسا آرژانتین به مادرید اسپانیا و از مادرید به دوحه کافی بوده است. او گفت: “جمعه از بوینس آیرس راه افتادیم و اشتیاق زیادی داشتیم. زمانی که آرژانتین با لهستان بازی داشت ما در هواپیما بودیم و هنگام پیاده شدن متوجه پیروزی تیم ملی کشورمان شدیم. خیلی خوشحال شدیم.” 
پدر خانواده که کشاورز است اعلام کرد که دیگر پس اندازی ندارند و برای اینکه هزینه ها را کاهش دهند شب ها در یک آپارتمان مشترک کنار یک گروه کوردوبایی می خوابند. او در این رابطه گفت: “می خواهیم تا پایان بمانیم. آن مردان اهل کوردوبا را از طریق یک گروه واتس اپ شناختیم. موضوع دیگر این است نمی دانیم چگونه بلیت تهیه کنیم. کار موقت انجام می دهم، نمی دانم. مارادونا و مسی راه های زیادی را باز کرده اند و اکنون تنها چیزی که اهمیت دارد ماندن در اینجاست.”  
ماجرای عروسک پولیشی 
خانواده والدس پیش از رفتن به ورزشگاه به یک مال در قطر رفتند که در نزدیکی احمد بن علی قرار داشت. در آن جا بود که زن قطری را دیدند. لئاندرو  پدر خانواده گفت: “با او در حال صحبت کردن بودیم که توضیح دادیم چگونه خود را به قطر رسانده ایم و او احساساتی شد و گریه کرد. یک لحظه ما را ترک کرد و چند دقیقه بعد با یک عروسک برگشت که برای فرزندمان خریده بود.” 
او در پایان اظهار کرد: “واقعا ما متوجه چیزی نشدیم. شروع به صحبت کردیم و سپس رفت و با آن عروسک آمد. پیراهن آرژانتین را تنش کردیم و آن را به ورزشگاه بردیم. امیدوار هستیم برای رسیدن به فینال خوش یمن باشد.” 
تیم ملی آرژانتین ۲ بر یک استرالیا را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. حریف آلبی سلسته در این مرحله هلند است. 

5/5 - (1 امتیاز)