آهسته و پیوسته در زمینه پوشاک پیشرفت کردم تا میلیونر شدم
آهسته و پیوسته در زمینه پوشاک پیشرفت کردم تا میلیونر شدم
برای اینکه به موفقیت فردی در زندگی خود برسید باید تلاش کنید. باید انگیزه داشته باشید به اهداف‌تان متعهد شوید و یک نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید

برای اینکه به موفقیت فردی در زندگی خود برسید باید تلاش کنید. باید انگیزه داشته باشید به اهداف‌تان متعهد شوید و یک نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید. آهسته و پیوسته رفتن بسیار شیرین‌تر و بهتر از موفقیت‌های آنی و زودگذر است. پیشرفت من در زمینه پر سود پوشاک یک شبه نبود، بلکه آهسته و پیوسته اتفاق افتاد تا جایی که اکنون در این زمینه فردی بسیار موفق و کارآمد می باشم.

لباس بلوچی زاهدانی

لباس بلوچی زاهدانی

هر قومی، دارای داستان هایی از رشادت ها و حماسه آفرینی هایشان هستند، که در طرز پوشش آن ها موثر بوده است. اغلب این حکایت ها با گذشت زمان به فراموشی سپرده شده اند. لباس بلوچی زاهدانی جدید در زاهدان، یکی از اصیل ترین طرح ها، برای لباس های همه اقوام با هر فرهنگ در آن اقلیم می باشد.

با توجه به پیشرفت در صنعت مد، نباید اصالت پوشش هر منطقه را تغییر داد. هنر سوزن دوزی استفاده شده در لباس های زنانه، از شمالی ترین خطه ی ایران تا جنوب در همه ی ادوار رواج داشته است.

لباس بلوچی

لباس بلوچی

در مورد لباس های زنان بلوچ باید گفت، از تنوع رنگی بالایی برخوردار است و طرح لباسشان نمادی از فرهنگ تاریخی کشورشان را نشان می دهد، طرح و دوخت لباس بلوچی زنانه مثل مردانشان است اما قسمت هایی به لباس زنانشان اضافه می شود مانند سر آستین ها  سر شلوارها و سوزن دوزی روی لباس و تزئینات دیگر آن که خیلی باعث جذابیت لباس می شود، هچنین تنوع رنگی بالادر لباس هایشان فرهنگ زیبا دوستی و هنر دوستی آنان را نشان می دهد، دوخت لباس بلوچی زنانه چگونه است؟ دوخت لباس ها در گذشته خیلی پرکار و مشکل بود مثلا در قدیم تمام لباس را سوزن دوزی می کردند ولی در زمان حال به دلیل سختی و ظرافت بالایی که این کار دارد  فقط قسمتی از لباس را مثل یقعه، دور آستین و جیب را سوزن دوزی می کنند  جیب در لباس زنان بلوچ نشان از شجاعت، شهامت و سلحشوری زنان  آن منطقه دارد، در بلوچستان زنان میان سال بیشتر از رنگ های تیره برای دوخت لباس استفاده می کنند و زنان جوان تمایل بیشتری به رنگ های روشن دارند.

لباس کردی دخترانه

لباس کردی دخترانه

پوشیدن لباس کردی دخترانه ممکن است آداب خاصی را طلب کند یعنی پوشیدن روسری آنها ممکن است با پوشیدن روسری شهرهای دیگر متفاوت باشد و آداب خاص خود را داشته باشد و این خود باعث جذابیت آن پوشش می شود.

علاوه بر جذابیت که این پوشش دارد باعث می‌شود که بسیار استایل فرد زیبا و محلی به نظر برسد که افراد زیادی به آن علاقه خاصی دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این لباسها علاقه زیادی دارید و تمایل دارید از این لباسها خریداری کنید به راحتی می توانید آن را از فروشگاه ها و سایتهای مخصوص خریداری کنید و اصالت و حس اینکه در شهر محلی هستید را به خود القا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)