با حیوانات اهلی درآمد بالا تجربه کردم
با حیوانات اهلی درآمد بالا تجربه کردم
تجربه فعالیت در خرید و فروش حیوانات اهلی برای من بسیار لذت بخش بود چرا که در این مسیر سود زیادی را بدست آوردم

تجربه فعالیت در خرید و فروش حیوانات اهلی برای من بسیار لذت بخش بود چرا که در این مسیر سود زیادی را بدست آوردم. در حال حاضر نیز یکی از عرضه کنندگان عمده انواع سگ با نژادهای مختلف در ایران مشغول به فعالیت هستم و از این فعالیت درآمد بالایی را دارم. پیشنهاد من به شما برای ورود به این حوزه ایسنت که همواره آموزش های مورد نیاز در طول مسیر را فرا بگیرید تا موفق شوید.

سگ های نگهبانی

سگ های نگهبانی

یک نکته‌ای دیگر جالی که لازم است بدانیم این است که این سگ های نگهبانی به صاحب خود نیز بسیار حساس می‌باشند و به‌سرعت با آنها رابطه احساسی برقرار می‌کنند و همیشه مراقب آنها هستند.

در ادامه باید گفت که سگهای نگهبان به ‌عنوان صمیمی‌ترین دوستان مشترک انسان به شمار می ‌آیند که متاسفانه اکثر مردم به سگهای نگهبان به چشم یک سگ خشن و وحشی نگاه می‌کنند.

اما باید گفت که طرز فکر آنها بسیار اشتباه است چراکه این حیوانات علاوه‌بر دوست‌داشتنی بودن بسیار وفادار و همچنین مهربان هستند و برای مسئولیتی که به آنها واگذار می‌شود بسیار وظیفه‌ شناس بوده و آن کار را به ‌درستی انجام می‌دهند.

ابتدا باید که در زمانهای خیلی قدیم نیز وظیفه این سگها بیشتر پاسبانی و محافظت از ساختمان و همچنین گله ‌ها بوده‌ است.

در آن زمان بسیار عادی بوده به‌ طوری‌که این حیوان از صاحب خود دربرابر حملات حیوانات دیگر و همچنین انسانهای غریبه محافظت می‌کرده‌اند که امروزه نیز تمام سگهای نگهبان به دلیل غریزه ‌ای که دارند از صاحب خود و همچنین محل زندگی و آپارتمانشان نیز محافظت می‌کنند.

سگ نگهبان

سگ نگهبان

ظاهر برخی از سگها به صورت خشن می باشند اما دارای احساسات بسیاری می باشند که سگ نگهبان بولداگ دارای این ویژگی منحصر به فرد می باشند.

این سگها بسیار آرام هستند و دارای سر و صدای زیادی نیستند لذا با افرادی کودک رابطه بسیار خوبی را دارند و به آنها آسیب را نمی رسانند.

لازم بدانید که این سگها از پوز کوتاهی برخوردار هستند به همین خاطر هنگام خوام ممکن از دچار خرو پف و سر و صدا باشد همچنین تربیت این سگها کمی مشکل بوده و بهتر است در رام کردن آن سر سخت باشید.

پوست این سگها کمی به جالت چروک شده می باشد که باید در نظافت آن دقیق باشید چرا که ممکن است طی آلودگهیهای مکرر دچار بیماریهای پوستی شوند.

بالاتنه این سگها بزرگ تر از قسمت پایینی آنها می باشد و دارای پاهای نسبتا کوتاه هستند لذا رنگ این مدلها متنوع بوده همچنین بهتر است بدانید که نژاد این مدل از سگها در اصل به کشور انگلیس باز می گردد.

سگ پاکوتاه

سگ پاکوتاه

حیوانات خانگی دارای دسته بندی مختلف می باشد که سگ خانگی یکی از این نمونه ها می باشد تا فروش آن با قیمتهای گوناگون صورت بگیرد.

سگ پاکوتاه که مورد توجه مردم از کشورهای خارجی نیز شده است دارای انواع مختلف خواهد بود که امروزه سرانه فروش بالایی را خواهد داشت. مجموعه ما سعی خواهد کرد تا از نظر سالم بودن و تندرستی سگ خانگی هاسکی بالاترین کیفیت را داشته باشد تا نظر شما را به خود جذب کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت از تمام انواع سگ از نظر سایز، نژاد و غیره مشاهده کنید تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

همچنین مشاورین این مجموعه در طول تمام روز جواب تمام سوالات شما را نسبت به کسب اطلاعات کافی برای خرید خواهند داد.

یکی دیگر از روشهای ارتباط با مشاورین فرم آغاز همکاری می باشد که با پر کردن آن می توانید از تمام قیمت، طریقه خرید و حتی صادر کردن این حیوان خانگی عمل کنید.

بنابراین برای یک خرید مناسب و عالی با مشاورین فروش با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)