توصیه های کاربردی که من را به موفقیت رساند
توصیه های کاربردی که من را به موفقیت رساند
برای موفقیت فردی و اجتماعی در زندگی نیاز به داشتن یک ذهن موفق دارید. ذهن موفق، ذهنی است که در همه شرایط زندگی همراهی‌تان می‌کند

برای موفقیت فردی و اجتماعی در زندگی نیاز به داشتن یک ذهن موفق دارید. ذهن موفق، ذهنی است که در همه شرایط زندگی همراهی‌تان می‌کند و به شما اجازه نمی‌دهد که ناامید شوید و احساس خستگی کنید. به توصیه استادم کسب و کارم که انواع متنوعی از البسه بود را در فضای مجازی گسترش دادم این امر سبب شد به خوبی دیده و معتبر شوم و مشتریان بسیاری داشته باشم.

لباس بلوچی

لباس بلوچی

پوشش مردم هر شهری بسته به فرهنگ و سنت مردم آن منطقه فرق می کند مدل لباس بلوچی زنانه ساده شیک است. فرهنگ مردم ایران فرهنگ اصیلی است البته با پیشرفت تکنولوژی کم کم مردم شکل فرهنگ خود را فراموش کردند اما در بعضی از مناطق کشور مانند سیستان و بلو چستان دیده می شود که مردم آن دیار هنوز پایبند به آداب رسوم خود هستند و این بسیار خوب است چون فرهنگ بومی هر منطقه نشانه ای از اصالت یک ایرانی است مدل لباس های زنان بلوچ و مردان غیورشان نشانه همدلی و همبستگی مردمان این منطقه است و این باعث فخر و مباهات یک ایرانی است که بتواند اصالت خودرا به تمام مردم دنیا نشان دهد.

لباس کردی دخترانه

لباس کردی دخترانه

یکی از زیباترین لباسها در بین لباسهای کشور ایران می‌تواند لباس کردی دخترانه باشد که مختص کردستان و مردمان آن می باشند که نوع زنانه، مردانه و بچگانه آن به فراوانی یافت می‌شود.

این لباسها به قدری زیبا هستند که هر فردی تمایل دارد که از آن استفاده کند. حتی اگر ساکن شهر کرد هم نباشد و از مردمان آن شهر نباشد می خواهد که این لباس را امتحان کند و از آن عکسهای متعددی برای یادگاری بگیرد.

زیرا وقتی این لباسها را تن می کنیم یک حس خوبی به ما دست می‌دهد و در پوشیدن آن اصالت خاصی وجود دارد و اصالت از طریق این لباس به فرد منتقل می شود.

شهر کردستان یکی از شهرهای بسیار زیبا و قدیمی می باشند که مردمان آن اکثرا لباسهای محلی به تن می کنند و پوششهای محلی دارند این لباسها در رنگهای مختلف و با جنسهای متعدد و مدلهای متفاوتی در بازار وجود دارند که مردمان آن شهر آن را خریداری و از آن استفاده می کنند و آن را یک اصالت می‌دانند و پوشیدن آن را بسیار مهم می دانند.

لباس بلوچی زاهدانی

لباس بلوچی زاهدانی

در همه ی جوامع سنت و فرهنگ مردم آن منطقه، بر پوشش اهالی آن منطقه تاثیر گذار است. در کشور ما نیز، اقوام مختلفی با آدابی متفاوت زندگی می کنند، که صاحب فرهنگ های اصیلی هستند. که بومی های این مناطق با پوشش لباس بلوچی زاهدانی این فرهنگ را به خوبی زنده نگه می دارند.

در استان سیستان و بلوچستان این هنر در عناوین خاص مانند بلوچ دوزی یا سیاه دوزی شهرت دارد و طرح های بی نظیر خود موجب تزئین منحصر به فرد پوشش زنان این اقلیم شده است. قیمت لباس بلوچی زنانه زاهدان هم با توجه به هنر به کار رفته در آن بسیار مناسب است.

پارچه های این لباس ها، از الیاف خاص با دوخت متفاوت نمایش داده می شود، که با استفاده از تکنیک های سوزن دوزی شده به لباسی جذاب برای بانوان این مناطق تبدیل می شود. زیبا ترین لباس های سوزن دوزی شده را از این استان می توان تهیه کرد.

5/5 - (1 امتیاز)