راهکاری عالی برای اینکه پول خودتان را چند برابر کنید
راهکاری عالی برای اینکه پول خودتان را چند برابر کنید
به دنبال راهکاری عالی هستید تا درامدتان را افزایش دهید و یا پس اندازهایتان را چند برابر کنید امرو در این مقاله میخواهم بگویم که چگونه می‌توانید با انجام دادن این شغل به شیوه جدید پول های خود را صد برابر کنید

به دنبال راهکاری عالی هستید تا درامدتان را افزایش دهید و یا پس اندازهایتان را چند برابر کنید امرو در این مقاله میخواهم بگویم که چگونه می‌توانید با انجام دادن این شغل به شیوه جدید پول های خود را صد برابر کنید مانند این فرد که موفق شد در زمینه پسته به درآمد های میلیونی و حتی میلیاردی برسد اگر مشتاقی که بیشتر بدانی بامن همراه باش تا به شما هم یاد بدهم.

پسته گرمسار

پسته گرمسار

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته گرمسار را در این مقاله بررسی کنید.

آیا می دانید که به همین دلیل حجم صادرات این محصول در چند سال گذشته تا حدودی کاهش یافته بود؟

پسته یکی از مهم ترین خکشبار شناخته شده در دنیا است که خاستگاه اصلی آن کشور ایران می باشد و برای همین است که بسیاری از کشورهای دنیا خواهان خرید پسته از کشور ما هستند

با این وجود و بنا به دلایل متعدد تولید پسته در کشور در چند سال گذشته دستخوش تغییراتی بوده است و این امر باعث شده است که ایران بخشی از سهم خود از بازارهای جهانی را از دست بدهد.

به گونه ای که در اخبار منتشر شده در ارتباط با حجم تولید پسته در ایران در سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش قابل توجه این محصول نسبت به سال قبل از آن بوده ایم.

پسته بادامی خام

پسته بادامی خام

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته بادامی خام را در این مقاله بررسی کنید.

بنا بر بررسی انجام شده در سال ۱۴۰۱ پیش بینی تولید حدود ۲۲ هزار تن پسته بادامی در کشورمان شده بود که به دلیل مشکلاتی مانند بروز خشکسالی و تغییرات اقلیمی کمتر از میزان تولید پیش بینی شده در سال ۱۴۰۰ بوده است.

اما در کل تولید پسته بادامی خام در سالها بیشتر بوده است و برای مثال تولید پسته بادامی خام از مجموع تولید انواع دیگر پسته بیشتر بوده است

لازم به ذکر است که عوامل متعددی بر روی کاهش تولید تاثیر می گذارند که برای مثال در سال گذشته بیشترین تاثیر به دلیل خشکسالی بوده است.

البته باید ذکر شود که در این سال بنا بر پیش بینی صورت گرفته حجم قابل توجهی پسته بادامی برداشت کرده است که چند ده هزار تن (حدود ۳۵ هزار تن) براورد می شود.

پسته جامبو

پسته جامبو

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته جامبو را در این مقاله بررسی کنید.

تغییرات اقلیمی و بروز سرمازدگی و یا گرمای بیش از حد هوا هر یک می توانند بر روی باروری درخت پسته در شرایط خاص تاثیر منفی داشته باشند.

به عنوان مثال سرمازده شدن درختان در بهار یکی از دلایلی است که به نظر بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از فاکتورهای موثر بر کاهش تولید پسته قابل توجه بوده و با توجه به این که افت تولید را به همراه دارد، می توان آن را عامل مهمی برای کاهش صادرات این محصول دانست.

البته این فقط سرمازدگی در فصل بهار نیست که به درخت پسته آسیب وارد خواهد کرد، بلکه گرمای بیش از حد نیز مشکلات خاص خود را دارد.

برای همین است که هر یک از شرایط آب و هوایی که به دلیل سرمای بیش از حد در خارج از فصل زمستان و یا گرمای بیش از حد در کنار شرایطی مانند کمبود آب باشد هر یک می توانند تاثیر خاص خود را بر تولید پسته ایران داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)