سرکه، سکوی پرواز من به سمت ثروت شد
سرکه، سکوی پرواز من به سمت ثروت شد
یکی از دلایل من برای انتخاب سرکه به عنوان محصولی که روی آن کار کنم علاقه و کامل بودن اطلاعاتم در مورد این محصول بود به همین خاطر خیلی راحت تر از هرکس دیگری می توانستم بازار فروش آن را پیدا کنم و ثروتمند شوم

یکی از دلایل من برای انتخاب سرکه به عنوان محصولی که روی آن کار کنم علاقه و کامل بودن اطلاعاتم در مورد این محصول بود به همین خاطر خیلی راحت تر از هرکس دیگری می توانستم بازار فروش آن را پیدا کنم و ثروتمند شوم. به شما هم پیشنهاد میکنم اگر به دنبال ایجاد کاری برای خودتان هستید محصولی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و آن را خوب میشناسید.

سرکه انگبین

سرکه انگبین

روش تهیه سرکه انگبین مرغوب و باکیفیت کار سختی نیست. کافی است عسل طبیعی باکیفیت به همراه سرکه خانگی و مرغوب تهیه کنید و طبق دستور زیر تهیه نمایید. افزودنی دیگری که برای درست کردن سرکه انگبین در خانه نیاز دارید، عرق نعنا است که هم برای طعم و هم برای خواص این شربت طبیعی فوق العاده است.

هرچند طرز تهیه سرکه انگبین بسیار متفاوت است و چندین نوع دستور تهیه برای این شربت طبیعی بیان شده است. با این حال سعی می کنیم یکی از معروف ترین دستورها برای تهیه شربت سرکه انگبین عسلی را بیان کنیم. در برخی دستورها از سرکه سیب برای تهیه سرکه انگبین استفاده می شود. هرچند دستورات قدیمی مبتنی بر تهیه سکنجبین عسلی با سرکه انگور هستند.

سرکه عسل

سرکه عسل

عسل و سرکه عسل اگر به مقدار مساوی  هر بار یک قاشق چای خوری مصرف شوند یک داروی عالی برای گلو درد و سرفه است. اگر سرکه را تا حد زیادی رقیق کنید یک نوشیدنی بسیار گوارا را تشکیل می دهد که در گذشته نتایج مفیدی داشته است و هنوز هم در دوران مدرن، توسط سربازان در راهپیمایی های طولانی یا سایر افرادی که به کارهای سخت و طاقت فرسایی مشغول هستند استفاده می شود.

از زمان عهد عتیق سرکه به عنوان دارو استفاده می شده است حتی عبرانی ها از آن استفاده می کردند. همچنین در عهد جدید در نوشته های نویسندگان کلاسیک آمده است که رومی ها و یونانی ها در گذشته  از آن استفاده می کردند.

سرکه کشمش

سرکه کشمش

سرکه کشمش در انواع آماده به مصرف وجود دارد و کیفیت در مورد انواع سرکه با طعم های مختلف و میوه های متنوع مهم می باشد. سرکه با داشتن ترکیبات و مواد مغذی می تواند جهت لاغر شدن استفاده گردد چون مصرف آن باعث می شود که غذا راحت تر هضم شود و سرکه باعث می شود که مقدار کلسترول خون کاهش پیدا کرده و به همین ترتیب فشار خون را نیز پایین خواهد آورد البته باید در زمان درست و به اندازه میل گردد.

هر نوعی از سرکه طبیعی دارای خواص مناسب و منحصر به خود می باشد که اگر درست تهیه شود و به مقدار مناسب مصرف شود خواص خود را منتقل می کند.

5/5 - (1 امتیاز)