طرز فکر استراتژیک برای رسیدن به ثروت
طرز فکر استراتژیک برای رسیدن به ثروت
افراد ثروتمند همیشه طرز فکر خاصی دارند و همین موضوع باعث موفقیت آن ها شده است، شما نیز باید طرز فکر استراتژیک را بیاموزید تا به ثروت برسید

افراد ثروتمند همیشه طرز فکر خاصی دارند و همین موضوع باعث موفقیت آن ها شده است، شما نیز باید طرز فکر استراتژیک را بیاموزید تا به ثروت برسید، یکی از نکات مربوط به این نوع فکر، انتخاب صحیح می باشد، شما می توانید برای رسیدن به این هدف، فعالیت در حیطه خاک بنتونیت را انتخاب کنید که در زیر برخی از انواع آن را شرح می دهیم.

بنتونیت ارت

بنتونیت ارت

لازم به ذکر است گفته شود که این نمونه از بنتونیت ارت که عمدتا از تجزیه ی خاکسترهای آتشفشانی تولید می شود در محیطهای شور امکان پذیر خواهد بود.

اگر فاصله را با آتشفشان مورد نظر که قرار است از خاکستر آن خاک تولید شود بیشتر کنیم به طبع ضخامت خاک بنتونیت تولید شده بسیار کمتر خواهد بود.

در واقع می توان گفت بین ضخامت بنتونیت و خاکستر آتشفشان یک رابطه معکوس وجود دارد به طوری که هر چقدر فاصله زیاد شود ضخامت آن کم می شود و برعکس.

این محصول صددرصد طبیعی بوده و از دانه بندی بسیار مناسبی برخوردار می باشد علاوه براین فاقد هرگونه گرد و خاکی و مواد مضری می باشد این محصولات از رنگهای سبز، قهوه ای، سفید و طوسی برخوردار است.

بنتونیت اکتیو

بنتونیت اکتیو

امروزه نوعی خاک رس تولید شده است که بسیار زیر دانه می باشد علاوه بر این بنتونیت اکتیو دارای ۸۵ درصد رس مونت موری لونیت بوده است.

با توجه به این شرایط افرادی این سوال را در ذهن خود دارند که پودر بنتونیت اکتیو چیست؟

با توجه به سوالی که در بالا به آن اشاره شد می توانیم بگوییم که بنتونیت اکتیو دارای یک سنگ منشا به نام بازیک بوده است که بر اثر هوازدگیهایی که بر روی مواد آتشفشانی در کنار آب به وجود می آید تولید خواهد شد.

قدرت جذب آب در داخل بنتونیت ۲۵۰-۶۰۰  ۸۰۰ می باشد نامهای دیگری که این محصول با آن عرضه می شود رس صابونی، گل سرشوی و تیلوریت می باشد.

بنتونیت حفاری

بنتونیت حفاری

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد ممکن است برایتان سوال باشد که پودر بنتونیت حفاری چیست در این قسمت می توانیم بگوییم در گذشته یک نمونه گل سرشور وجود داشت که برای شستشوی مو بکار برده می شد.

امروزه به همان گل سرشور پودر بنتونیت می گویند تفاوت بنتونیت را می توانید با کسب اطلاعات به دست آورید. در متن بالا گفته شد به چه نحوی تولید می شود و دارای چه موادی می باشد.

اگر این نمونه محصولات را اگر به مقدار یک مشت درداخل آب بریزیم پس از گذشت مدت زمانی این محلول کاملا خشک می شود شواهد بیان گر این است که محلول خشک شده دارای سختی بسیاری حتی بسیار محکم تر از بتن می باشد.

این نمونه از محصولات دارای کاربردهای بسیار در زندگی و صنعت می باشد می توان گفت که در حفاری، لعاب سازی و فولاد سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان یک ماده در تولید کودهای کشاورزی، کاشی لعابدار و سرامیک استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)