سیر جواهری سفید و گران بها
سیر جواهری سفید و گران بها
رمز موفقیت هر فردی در کارش متفاوت است اما رمز من این بود که برای کارم یک محصولی را انتخاب کردم که شاید افراد کمی به سراغ آن بروند من با کار کردن بر روی سیر به ثروت رسیدم

رمز موفقیت هر فردی در کارش متفاوت است اما رمز من این بود که برای کارم یک محصولی را انتخاب کردم که شاید افراد کمی به سراغ آن بروند من با کار کردن بر روی سیر به ثروت رسیدم و توانستم در کار خود پیشرفت کنم در واقع این محصول جواهری شد در کسب و کار من و زندگی من را توانست تغییر بدهد اگر شما هم علاقه دارید روزی صاحب کار خود باشید و ثروتمند شوید در ادامه با ما همراه باشید.

سیر سیاه

سیر سیاه

خواص سیر سیاه برای کبد چرب بسیار عالی و فراوان بوده و معجزه بسیار خوبی برای کبد چرب و بدن به حساب می‌آید آنتی اکسیدان های بسیار بیشتر و فراوان تری داخل بافت سیر سیاه وجود دارد که آنها را برای بیماری کبد چرب به مناسب و تاثیرگذار کرده است.

به خاطر همین بهتر است افرادی که به کبد چرب مبتلا هستند از خاصیت ها و فایده های سیر سیاه استفاده کنند تا کبد آنها درمان شده و سلامتی خود را به دست آورند.

چون چربی موجود در کبد باعث التهاب آن شده و آن را زخم میکند و ممکن است مشکلات بیشتری هم در بدن ایجاد شود که هر چه سریع‌تر باید با سیر سیاه درمان گردد.

سیر شور

سیر شور

فروش ویژه سیر شور همدان با بالاترین کیفیت، هرساله از اوایل تیرماه شروع می شود و تا اواخر آذرماه ادامه دارد و در استان همدان انواع سیر خشک سفید و سیرقرمز کشت می شود.

و هکتارهای زیادی از زمین های کشاورزی مخصوص کشت سیر هستند. سیر از جمله محصولاتی است که به آب زیاد نیازی ندارد و سیر کشت شده در مناطق کوهستانی عطر و طعم بهتری نسبت به مناطق شمالی و مرطوب کشور دارد.

کشاورزان پس از کشت سیرخود آن را یا به صورت تازه و یا علفی می فروشند و یا اینکه آن را خشک می کنند و پس از خشک شدن سیرها آن ها را به انبارهای خود انتقال داده و توسط کارگرهایشان اقدام به دسته بندی و سورت کردن سیر ها بر اساس کیفیتشان می نمایند. سیرها را به صورت سوپرسیر، درجه یک، درجه دو، فله ای، سیر بذری، پودر سیر و یا سیرپرک شده تقسیم بندی می کنند.

سیر کوهی

سیر کوهی

یکی از گیاهان پرطرفدار که دارای فواید شگفت انگیزی برای سلامتی بدن می باشد می توان به سیر کوهی اشاره نمود خواص سیر کوهی در بارداری بسیار بالا بوده و می تواند سلامت جنین و مادر را تضمین کند و یکی از بهترین گیاهان علفی به شمار می رود.

همانطور که می دانید سیر از خانواده پیاز است که هر کدام از آنها دارای عناصر مفید بسیار زیادی می باشند و می توانند بسیاری از بیماریهای عفونی را درمان کنند سیر کوهی معمولا برای طعم دهی غذا استفاده می شود که می تواند باعث خوشمزه شدن غذا شود

 

5/5 - (1 امتیاز)