ماجرای عجیب آدمکشی در یک گل فروشی!
ماجرای عجیب آدمکشی در یک گل فروشی!
جوان گل فروشی که درگیر و دار اختلافات شخصی با یکی از دوستان قدیمی خودش، دست به جنایتی وحشتناک زد در حالی تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که بررسی ها از انگیزه ای مبهم در این جنایت حکایت دارد.

روزنامه خراسان: جوان گل فروشی که درگیر و دار اختلافات شخصی با یکی از دوستان قدیمی خودش، دست به جنایتی وحشتناک زد در حالی تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که بررسی ها از انگیزه ای مبهم در این جنایت حکایت دارد.

شب بیستم آبان، جوان گل فروش مشغول فروش گل هایش بود که ناگهان سروصدای عجیبی از گل فروشی به گوش رسید. رهگذران و کسبه محل در حالی به آن سوی میدان ابوطالب مشهد خیره شدند که نزاع هولناکی در گل فروشی رخ داده بود. در این میان، جوان ۲۸ ساله ای که از دوستان گل فروش بود هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و نقش بر زمین شد.

در همین حال، شهروندان با امدادگران اورژانس تماس گرفتند و طولی نکشید که مجروح ۲۸ ساله به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت و بلافاصله در بخش مراقبت های ویژه بستری شد اما تلاش ها برای نجات وی که از نواحی سروسینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به نتیجه نرسید و او روز بعد (بیست و یکم آبان) بر اثر عوارض هولناک چاقوکشی و خون ریزی شدید جان خود را از دست داد. از سوی دیگر با گزارش این نزاع مرگبار به پلیس ۱۱۰، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفتند تا به واکاوی این جنایت هولناک بپردازند. بررسی های مقدماتی قاضی محمود عارفی راد در مرکز درمانی بیانگر آن بود که جوان ۲۸ ساله «ایمان- الف» نام داشت و همه ضربات چاقو به ناحیه بالا تنه وی اصابت کرده بود. دقایقی بعد دامنه تحقیقات میدانی به محل وقوع جنایت در بولوار ابوطالب کشید و مشخص شد که مقتول از دوستان متهم به قتل فراری (جوان گل فروش) است که با انگیزه ای مبهم هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته است.

ادامه بررسی ها با نظارت مستقیم قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی به کارآگاهان زبده اداره جنایی سپرده شد که آنان با ردزنی های اطلاعاتی سرنخ هایی از متهم به قتل فراری را به دست آوردند و او را که «سجاد- الف» نام دارد زیر چتر اطلاعاتی قرار دادند. بنابراین گزارش، بررسی های تخصصی کارآگاهان که زیر نظر سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) ادامه یافت، نشان داد که جوان ۲۶ ساله فراری، (گل فروش) با یکی از دوستان قدیمی خود و بنا به دلایل نامعلومی دچار اختلافات شخصی شده بود اما این اختلافات مبهم پای ایمان (یکی از دوستان مشترک جوان گل فروش و دوست قدیمی اش) را نیز به میان کشید. این گونه بود که نزاع مذکور با انگیزه ای مبهم در گل فروشی رخ داد و در این میان ایمان دوست مشترک آن ها با ضربات چاقو به قتل رسید. با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات گسترده کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای دستگیری متهم فراری همچنان ادامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)