چگونه به راحتی پولدار شویم؟
چگونه به راحتی پولدار شویم؟
یکی از راه های که شما می توانید خیلی به راحتی با آن پولدار شوید حوزه جوراب هست من خودم با صادرات این محصول به موفقیت های زیادی رسیدم چون این محصول بازار خیلی خوبی دارد.

یکی از راه های که شما می توانید خیلی به راحتی با آن پولدار شوید حوزه جوراب هست من خودم با صادرات این محصول به موفقیت های زیادی رسیدم چون این محصول بازار خیلی خوبی دارد.

جوراب زنانه

جوراب زنانه

این معمولی‌ترین نوع جوراب زنانه است. اندازه ساق آن کمی بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرد. یک کش الاستیک هم در بالای جوراب وجود دارد. انواع نخ پنبه این جوراب بهترین جنس این کالا است. چون مانع عرق کردن بیش‌ازحد پا می‌شود. تنوع رنگ در این مدل جوراب بسیار زیاد است. این نوع جوراب به‌طور معمول برای هر فصلی از سال مناسب است. در باشگاه‌های ورزشی می‌توان این مدل جوراب را برای مراقبت بهتر از قوزک پا پوشید.

جوراب زنانه بدون ساق یا کالج که به جوراب کفی نیز معروف است در واقع برای پوشیدن با کفش‌های رو باز طراحی شده تا دور تا دور پای شما را بپوشاند. این نوع جوراب مناسب پوشیده شدن با کفش‌های مجلسی، کالج یا عروسکی است. به‌طورکلی هر زمان که نباید جوراب از پس کفش دیده شود، اما لازم است جوراب به پا داشت تا مانع سایش کف پا با کفی کفش شد، می‌توان از جوراب‌های بدون ساق یا کالج استفاده کرد. از جوراب پشمی زنانه دیدن نمایید.

جوراب کالج

جوراب کالج

اولین چیزی که ممکن است قبل از خرید جوراب کالج به آن فکر کنید این است که جورابی با حداقل پوشانندگی انتخاب کنید. ولی باید بدانید که هر چقدر جوراب‌های شما پوشش کمتری داشته باشند، احتمال سر خوردن از پا بیشتر می‌شود. پس باید جوراب‌هایتان را متناسب با نوع کفشتان انتخاب کنید.

سر خوردن جوراب‌های کالج به شدت به بافت آن بستگی دارد. اگر کفش مجلسی مثل مدل‌های کفش باله‌ای یا کفش‌های پاشنه بلند یا کفش‌های لوفر (Loafer) که به اصطلاح به آن‌ها کالج می‌گویند پوشیده‌اید، به یک جوراب نازک با بافت نرم احتیاج دارید که به راحتی در کفشتان قرار بگیرد. این کار نقاط اصطحکاکی که باعث لغزش می‌شوند را کاهش می‌دهد.

جوراب واریس

جوراب واریس

جوراب واریس برای کاهش میزان تورم و پادرد به افراد توصیه می‌شود. بهتر است صبح‌ها پیش از بلند شدن از رختخواب و شروع امور روزمره، جوراب را بپوشید و تا زمانی که فعالیت در حالت ایستاده و یا در حالت پشت‌میزنشینی دارید، از جوراب استفاده کنید. نیازی به پوشیدن جوراب در حالت درازکش و هنگام ورزش ندارید.

درضمن اگر در مشاغلی مثل کادر درمانی اشتغال دارید و برای مثال شیفت کار شما بعدازظهر یا شب است قبل از شروع شیفت کاری ۱۰ دقیقه پاهای خود را بالاتر از سطح قلب قرار دهید و سپس جوراب بپوشید.

مهم‌ترین کاربرد جوراب واریس در مراحل مختلف بیماری واریس است که به‌عنوان پیشگیری یا به جهت درمانی و برای مدت کوتاهی بعد از جراحی و یا لیزردرمانی هم استفاده می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)