تاثیر جملات انگیزشی در موفقیت
تاثیر جملات انگیزشی در موفقیت
روشن و قطعی بودن هدف نقطه‌ی شروع تمام موفقیت‌هاست. موفقیت خود را به این نسبت می‌دهم که من هرگز نه بهانه آوردم و نه بهانه‌ای را پذیرفتم.

روشن و قطعی بودن هدف نقطه‌ی شروع تمام موفقیت‌هاست. موفقیت خود را به این نسبت می‌دهم که من هرگز نه بهانه آوردم و نه بهانه‌ای را پذیرفتم.

پتو ابریشمی

پتو ابریشمی

پتو ابریشمی خارجی در مدل های مختلف و قیمتی استثنایی در نمایندگی ها و مراکز ما در معرض فروش قرار گرفته این پتو های خارجی جنس لطیف ابریشمی بی نظیر و منحصر به فردی دارند که همه مشتریان و علاقه‌مندان رضایت کافی از محصول به همراه داشته و در مدل های گوناگون پتوهای مسافرتی را برای خانه و برای مسافرت های خود سفارش می دهند. تخفیف های ویژه برای هر عدد رو در نظر گرفته شده که قیمت آن را ارزان تر می کند توی ابریشمی در مدل خارجی به صرفه و کاملاً معنی نبوده و برای شما خواب راحتی را در مسافرت فراهم کرده و جنس ابریشمی مطمئن و کاملاً مرغوبی به همراه دارد.

چای سیاه میوه ای

چای سیاه میوه ای

روش مصرف چای سیاه میوه ای تمشک آبی به صورت زیر است: بهترین زمان برای استفاده از خاصیت چای سیاه تمشک آبی یک ساعت پس از صرف غذا می باشد از خاصیت بارز چای سیاه تمشک آبی چربی سوزی بالای آن می توان اشاره کرد برای استفاده در ابتدا آب را جوشانده و با مقداری از آبجوش مخلوط کرده و به مدت ۱۰ دقیقه بر روی کتری می گذاریم تا دم بکشد و آماده نوشیدن شود. توت فرنگی منبع خوبی از فیبر، آنتی اکسیدان، فسفر و آهن است طبق تحقیقات پژوهشگران خوردن روزانه یک عدد توت فرنگی نه تنها فشار خون را کاهش می دهد بلکه به دلیل داشتن بالای کلسیم و ویتامین K باعث رشد و نمو کودکان می شود و در جلوگیری از پوکی استخوان و پوسیدگی دندان مفید است.

چای سبز اصل

چای سبز اصل

دمنوشهای مختلفی را می توانید با استفاده از چای سبز اصل تهیه کنید. به عنوان مثال با اضافه کردن یک عدد پوست لیمو به داخل دمنوش می توانید ترکیبی از چای سبز و چای لیمو داشته باشید. برای تهیه دمنوش خوش طعم پرتقال و لیمو همراه با چای سبز کافیست مقداری پوست لیمو و پوست پرتقال را همراه با چای سبز در درون قوری بریزید سپس با توجه به مواد ریخته شده در داخل قوری به آن آب جوش اضافه کنید و بر روی حرارت قرار دهید و اجازه بدهید تا حداقل ۵ دقیقه بر روی حرارت باشد تا دم بکشد. در این قسمت قصد داریم تا طرز تهیه انواع دمنوش خوش طعم را با استفاده از از چای سبز تازه بیان کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)