تاثیر مستقیم نساجی در دگرگونی مالی زندگی من
تاثیر مستقیم نساجی در دگرگونی مالی زندگی من
در یک برهه زمانی و بعد از تغییرات زیاد شغلی با یک تیتر تبلیغاتی وارد عرصه محصولات نساجی و انواع پارچه شده و بعد از گذشت مدتی به یکی از بزرگان این حوزه تبدیل شدم و دوست دارم شما هم به آرزوهای خود برسید.

در یک برهه زمانی و بعد از تغییرات زیاد شغلی با یک تیتر تبلیغاتی وارد عرصه محصولات نساجی و انواع پارچه شده و بعد از گذشت مدتی به یکی از بزرگان این حوزه تبدیل شدم و دوست دارم شما هم به آرزوهای خود برسید.

پارچه پلی استر پنبه

پارچه پلی استر پنبه

قطعا می دانید که در صنایع مختلف مخصوصا پوشاک استفاده زیادی از مواد پلی استر می شود از این رو با به کار گیری این مواد طی فرایندی می توانید پارچه پلی استر پنبه بسیار با کیفیت و خاصی تولید نمایید. ما یکی از کارخانه های بزرگ این محصول هستیم که به وسیله پیشرفته ترین دستگاه ها سعی کرده ایم تا محصول مورد نظر را با مرغوب ترین و با دوام ترین جنس تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی نماییم و در این مقاله برخی از خصوصیات این پارچه را برایتان بیان کرده ایم، حال می خواهیم نحوه شسشتو و استفاده آن را برایتان توضیح دهیم.برای شستن این پارچه ها بهتر است حتما از مایع نرم کننده استفاده نمایید زیرا استفاده از مایع نرم کننده موجب می شود تا الکتریسته ساکن در آن کمتر به وجود آید، همچنین بعد از خشک کردن آن بهتر است تا آن را در جایی قرار دهید که دمای محیط کمتر باشد این گونه، مدت زمان بیشتر برایتان کار خواهد کرد و دوامش بیشتر خواهد شد.

پارچه پلی استر ضد آب

پارچه پلی استر ضد آب

مزایای مربوط به پارچه پلی استرضد آب پنبه این است که وقتی در مدت طولانی به آن اتوکشیده نمی شوند به راحتی صاف می ماند و از اینکه چروک نشود خیالتان راحت است. اگر کمی مطالعه داشته باشید متوجه می شوید که پلی استر یک نوع از پلاستیک می باشد یعنی در پارچه هایی که از جنس پلی استر است از نوعی پلاستیک به کار رفته شده است در نتیجه تمام پارچه هایی که از پلاستیک در آن استفاده شده است بسیار مقاومت خوبی دارند و می توانند عمر طولانی مدتی داشته باشند.در برابر مواد شیمیایی، ساییدگی و انبساط و دیگر عوامل بسیار مقاوم است. الیافی که در این پارچه وجود دارد بسیار محکم اما سبک می باشد طوری که شما از این که این پارچه به سرعت پاره شود و یا خراب شود آسوده خاطر هستید و علاوه بر این پارچه بسیار سبک را در اختیار دارید یکی دیگر از ویژگیهایی که این پارچه دارد نگهداری آن می باشد به راحتی می‌توان این پارچه را نگهداری کرد و مانند پارچه های دیگر نیاز نیست که در بهترین شرایط نگهداری شود و نسبت به نگهداری آن حساسیت به خرج دهید زیرا یکی از پارچه هایی می باشد که در برابر صدمات حد الامکان محفوظ می ماند.

پارچه ترمه ابریشم

پارچه ترمه ابریشم

برای اعلام قیمت پارچه ترمه ابریشم ابتدا باید دید این پارچه از چه الیافی بافته شده است، به عنوان مثال، قیمت ترمه ای که در آن از الیاف ابریشم مصنوعی استفاده شود با قیمت ترمه ای که جنس آن از پلی استر باشد متفاوت است.به طور کلی پارچه ترمه در هشت رنگ موجود است و  به دو صورت بافته می شود که قیمت هر کدام متفاوت می باشد، معمولا ترمه از جنس های مختلفی می باشد و همین امر موجب متغیر و متفاوت بودن قیمت پارچه ترمه می شود. در میان انواع پارچه ترمه، ترمه ابریشم به دلیل زیبایی، ظرافت و کیفیت بی نظیر آن، قیمت بالاتری نسبت به سایر ترمه ها دارد، این گفته بدین معنا نیست که پارچه ترمه ابریشم گران است، این پارچه نه تنها گران نیست بلکه در مقابل کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.

5/5 - (1 امتیاز)