سلبریتی های معروفی که جت شخصی دارند!
سلبریتی های معروفی که جت شخصی دارند!
اشخاص مشهوری که از جت شخصی استفاده می کنند...

آنجلینا جولی

یکی از جت های شخصی افراد معروف مربوط به یکی از مشهورترین بازیگران هالییودی آنجلینا جولی است که با اقدامات بشر دوستانه اش حسابی محبوب و شناخته شده است.

خانواده ۶ نفری آنجلینا برای اینکه بتوانند در کمال آرامش و در کنار هم سفر کنند، جتی شخصی در اختیار دارند. جت شخصی آنجلینا ارزشی ۶۰,۰۰۰ دلاری دارد و مدل آن Cirrus SR22 است.

جکی چان

جکی چان ازآن دسته سلبریتی‌های بسیار محبوب در بین ایرانی‌ها اسـت و مردم سایر قسمت‌های دنیا نیز علاقه خاصی بـه این هنرپیشه هنگ‌کنگی خنده‌رو دارند. اگر شـما هم از طرفداران جکی چان هستید حتما بـه‌خوبی می دانید کـه با یکی از پرکارترین هنرپیشه‌های دنیا طرف هستیم کـه بیشتر از ۱۰۰ فیلم بلند را در کارنامه‌اش دارد.

چنین کار و تلاشی، پول خوبی را برای جکی چان بـه‌دنبال داشته و گفته میشود درسال ۲۰۱۶، جکی چان چیزی نزدیک بـه ۶۱ میلیون دلار پول درآورده اسـت. ثروت جکی چان بالغ بر ۴۰۰ میلیون‌ دلار برآورد می شود و بـه‌عنوان یکی از ثروتمند‌ترین هنرپیشه‌ های هالیوودی بـه‌حساب می آید. جت شخصی از نوع امبرائر لگسی ۵۰۰ «Embraer Legacy 500 jet» او، قیمتی نزدیک بـه ۲۰ میلیون دلار دارد.

تام کروز

این هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی از سلبریتی های ثروتمندی است که برای سفر کردن از جت شخصی اش استفاده می کند.

تام کروز از جتی اختصاصی به ارزش ۳۶ میلیون دلار استفاده می کند که ظرفیتی ۲۰ نفری دارد و مدل آن Gulfstream IV می باشد، بنابراین تام می تواند بدون هیچ مشکلی به نقاط مختلف دنیا سفر کند.

جیم کری

جالب است بدانید جیم کری یکی از گران ترین جت های شخصی را بین سلبریتی ها دارد که با قیمت ۵۹ میلیون دلاری اش از آن برای آسان تر کردن سفرهایش استفاده می کند.

هرچند که جیم کری مدت هاست فعالیت چندانی ندارد و تقریبا دوران کاری اش را گذرانده است اما همچنان از ثروتمند ترین بازیگر ها به شمار می رود که این امر کاملا از جت شخصی گران و لوکسش مشخص است.

کریستین رونالدو

دراین قسمت نیز بـه سلبریتی رسیدیم کـه طرفداران زیادی در ایران دارد، این هواداران کـه روز و شب حساب کاربری رونالدو در اینستاگرام را دنبال میکنند، بـه خوبی می دانند کـه رونالدو چیزی بیشتر از ۱۵۵ میلیون هوادار در اینستاگرام دارد و کریستیانو رونالدو هر از گاهی عکسهایی از سفر هـای خود با جت شخصی‌اش را در اینستاگرام بـه اشتراک می گذارد.

رونالدو نه تنها از فوتبال درآمد چشمگیری دارد بلکه از تبلیغات و سایر حاشیه‌های زندگی خود نیز درآمد هنگفتی بـه‌دست می‌‌آید و مجله فوربز مدتی پیش گزارش داد کریستیانو رونالدو با برند ورزشی نایکی قراردادی بـه مبلغ هنگفت ۱ میلیارد دلار بسته اسـت.

این دستمزدهای میلیون دلاری رونالدو رابه یکی از ثروتمندترین فوتبالیست‌ دنیا تبدیل کرده و مدتی پیش باخبر شدیم یک جت گلف‌استریم با مدل G650 خریداری کرده کـه قیمتی نزدیک بـه ۴۵ میلیون دلار دارد. این هواپیمای شخصی، نه تنها امکانات خوبی را برای کریستیانو رونالدو فراهم می کند بلکه چیزی نزدیک بـه ۱۸ نفر مسافر دیگر نیز دراین هواپیما جا می شوند!

تیلور سوئیف

کمتر کسی را پیدا می کنید که این ستاره جهانی را نشناسند و از طرفدارانش نباشد. تیلور سوئیفت یکی از معروف ترین خواننده های حال حاضر در دنیاست که به علت تورها و کنسرت هایی که در سراسر جهان برگذار می کند، مدام در حال سفر می باشد.

قطعا برای سلبریتی با این برنامه شلوغ کاری منطقی نیست که ساعت ها منتظر هواپیما بشیند. علاوه بر آن تیلور مشهور تر از آن است که بتواند در مکان های عمومی به راحتی و بدون دردسر ظاهر شود.

بنابراین با توجه به ثروت زیادی که دارد داشتن جت شخصی کاملا برازنده اوست. جت تیلور ارزشی ۴۰ میلیون دلاری دارد که با ظرفیت ۱۲ نفره اش قطعا برای همراه کردن خانواده و دوستانش در سفر کافی خواهد بود.

بیل گیتس

وقتی پای اسم افراد ثروتمند در میان باشد قطعا بیل گیتس جزو صدر نشین های جدول خواهد بود. داشتن جت شخصی برای این شخص که از ثروتمند ترین افراد دنیاست دارایی بزرگی محسوب نمی شود اما قطعا یکی از ضروریات در زندگی اش است.

جت شخصی بیل گیتس ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون دلار دارد که ظرفیتی ۱۹ نفری دارد.

بیانسه و جی زی

یکی دیگر از زوج های محبوب و دوست داشتنی در عرصه هالییود بیانسه و همسرش جی زی هستند.

این زوج میلیاردر با داشتن جتی شخصی به ارزش ۴۰ میلیون دلار با مدل Bombardier Challenger 850به راحتی و در کمال آرامش به نقاط مختلف سفر می کنند.

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام

ویکتوریا و دیوید بکهام از زوج های دوست داشتنی و معروفی هستند که بسیار موفق می باشند و ۲۰ سال است که در زندگی مشترک همراه یکدیگر هستند.

این زوج ثروتمند و موفق ۴ فرزند دارند و به علت مشغله های کاری و شخصی، مدام بین هالیوود و انگلستان در رفت آمد هستند.

قطعا این خانواده با توجه به ثروت و برنامه شلوغی که دارند به جت شخصی احتیاج دارند. جت شخصی خانواده بکهام ارزشی ۱۸ میلیون دلاری دارد و جالب است بدانید که پسر بزرگ خانواده بکهام یعنی بروکلین، اجازه پرواز دارد و بسیاری از پروازهای خانواده را خودش انجام می دهد.

اپرا وینفری

اپرا تهیه کننده و مجری تلویزیونی آمریکایی است که از ثروتمند ترین و معروف ترین سلبریتی ها به شمار می رود. اپرا در طول زندگی کاری و حرفه ای اش از الهام بخش ترین بانوان نیز بوده است و در این لیست از افراد معروفی می باشد که جت شخصی دارند.

این جت شخصی ارزشی ۴۲ میلیون دلاری دارد که اپرا از آن برای سفرهای مختلف و کاری و یا همراه کردن دوستان و خانواده اش استفاده می کند.

منبع: دلگرم

5/5 - (1 امتیاز)