پولدارها به اندازه گلیم شان پایشان را دراز می کنند
پولدارها به اندازه گلیم شان پایشان را دراز می کنند
معمولا افراد ثروتمند عادت دارند حداقل 20 درصد از درآمد خالص خود را پس انداز کنند و با 80 درصد بقیه آن زندگی کنند، این موضوع از زمانی شکل می گیرد که ابتدا پولی نداشته اند و به مرور زمان توانسته اند آنرا افزایش دهند،البته این پس انداز در ایران به هیچ عنوان نباید به صورت ریال باشد.

معمولا افراد ثروتمند عادت دارند حداقل ۲۰ درصد از درآمد خالص خود را پس انداز کنند و با ۸۰ درصد بقیه آن زندگی کنند، این موضوع از زمانی شکل می گیرد که ابتدا پولی نداشته اند و به مرور زمان توانسته اند آنرا افزایش دهند،البته این پس انداز در ایران به هیچ عنوان نباید به صورت ریال باشد.

خرما پیارم درجه یک

خرما پیارم درجه یک

برای میل کردن یک میان وعده مغزی، انتخاب خرمای پیارم درجه یک است زیرا این محصول دارای فواید بسیار زیادی برای بدن ما انسان ها است، اگر به شهر های متفاوتی همچون شهر کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان و سایر شهرهایی با این آب و هوا سفر کرده باشید، نمونه های مختلف خرما را دیده اید.

انواع خرما خارک

انواع خرما خارک

یکی از محبوب ترین خرما ها در بین مردم انواع خرما خارک برحی می باشد که به دلیل قند مناسبی که دارد در صنعت خوراکی و نوشیدنی از آن استفاده می شود. خارک قبل از خوردن باید شسته شود زیرا میکروب و حشرات زیادی جذب آن می شوند و همچنین ممکن است دارای گرد و غبار باشد. همانطور که در بالا هم اشاره شد خارک ویتامین و خواص بسیار زیادی دارد که یکی از خواص آن برای تقویت معده است.

پتو مسافرتی برجسته

پتو مسافرتی برجسته

اغلب برند های تولید کننده در ایران و خارج از کشور پتو مسافرتی را در دو نوع برجسته و معمولی تولید می کنند.

در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین پتو مسافرتی برجسته را کشور ترکیه تولید می کند و برند های مطرح ترکی در این زمینه بسیار وجود دارند که البته قیمت های نسبتا بالایی نیز بر روی محصولات خود گذاشته اند.

5/5 - (1 امتیاز)