قیمت قفل کتابی آلمانی
قیمت قفل کتابی آلمانی
یکی از وسایل پرکاربرد ایمنی، قفل کتابی است که در مدلهای مختلفی مانند ضد سرقت، ضد اسید و ضد زنگ تولید و عرضه می شود و هر کدام ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند.

یکی از وسایل پرکاربرد ایمنی، قفل کتابی است که در مدلهای مختلفی مانند ضد سرقت، ضد اسید و ضد زنگ تولید و عرضه می شود و هر کدام ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند.

از آنجایی که امروزه با افزایش نرخ بیکاری میزان سرقت نیز روند صعودی دارد، استفاده از قفلهای کتابی که در سایت آراد برندینگ به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است همچون درب ضد سرقت با هدف تضمین ایمنی خانه حائز اهمیت است، به همین علت قصد داریم به بررسی همه جانبه کاربرد و مدلهای مختلف این نوع قفلها بپردازیم.

قیمت قفل کتابی آلمانی

شناخت مزیت و کاربرد انواع قفل کتابی ضد زنگ و ضد اسید به انتخاب مدلهای مناسب منجر می شود زیرا این نوع قفلها نه تنها برای دربهای آکاردئونی که جهت قفل کردن کرکره مغازه، استفاده به عنوان قفل پدال خودرو و قفل درب بانکها بکار گرفته می شوند.

با توجه به کاربرد گسترده این نوع قفلها، ضد زنگ بودن آنها اهمیت زیادی در حفظ کیفیت اصلی و افزایش کارکرد آنها در طولانی مدت است که برای این امر سازندگان از روکشهای ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت استفاده می کنند.

قفل کتابی آلمانی

قفل کتابی آلمانی

برخی از کشورها در تولید تجهیزات و ابزارآلات شهرت بالاتری دارند به عنوان مثال قفل کتابی آلمانی از جمله نمونه هایی است که مشتری می تواند با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و مطمئن باشد برای سالهای طولانی قابلیت استفاده مداوم را دارد.

قفل کتابی طریقه مصرف ساده ای داشته زیرا هم بر روی درب ضد سرقت خانه قابل استفاده بوده و هم برای دربهای آکاردئونی و یا درب مغازه بهترین نتیجه را برجا می گذارد و با وجود عرضه انواع محصولات ایمنی به بازار مانند آژیرهای خطر دزدگیر و یا دوربینهای مدار بسته هنوز هم مشتریان ترجیح می دهند در ابتدا یک قفل کتابی بر روی درب نصب کرده و سپس در صورت تمایل به سراغ دیگر گزینه های مربوط به امنیت ساختمان بروند.

جالب آنکه برخی از این هم فراتر رفته اند و برای ارتقاء امنیت خودروهایشان از مدلی ویژه ای قفل کتابی آلمانی استفاده می کنند که بر روی پدالها قرار گرفته و به غیر از کلید اصلی هیچ راه دیگری برای باز کردن آن وجود نخواهد داشت حتما تا به حال بارها دیده اید که کرکره مغازه ها فقط با یک قفل کتابی ایمن سازی شده اند زیرا زبانه این مدل از قفلها خارج از دسترس بوده و عملا شکستن و یا ایجاد خرابی بر روی آن غیرممکن می باشد.

قیمت قفل کتابی

قیمت قفل کتابی

هر وسیله ای که در دنیای امروزی ساخته می شود و قابلیت تجارت را دارا می باشد، برای آن یک قیمت مخصوص در نظر گرفته می شود که این امر در مورد قفل کتابی و درب ضد سرقت هم صدق می کند و قیمت این وسیله با توجه به نوع آن و مقدار هزینه های به کار رفته برای ساخت وسیله مشخص می شود.

قفل های کتابی موجود در بازارهای داخلی امروزه دو نوع ایرانی و خارجی را تشکیل می ‌دهند که از نقطه نظرهای گوناگون مانند کیفیت یا اندازه دسته بندی می شوند و هر دسته از آنها دارای قیمت خاص خود می باشد و معمولاً قفلهای بزرگتر دارای قیمتهای بیشتری می باشند و مدلهای کوچک تر ارزان تر هستند.

به علاوه باید بدانید که هرچه برند مورد نظر معتبرتر و شناخته شده تر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

کیفیت این محصول اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت قفل کتابی می باشد و برخی از برندها واقعا از نظر کیفی، گونه‌ ای برتر می باشند و نه تنها ایمن تر هستند، بلکه از ساختار پیشرفته تر و مجهزتری هم برخوردار می باشند، به همین علت این نوع از قفلها از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز برای آنها در نظر گرفته می شود.

معمولا نوع ایرانی کالاها قیمت های ارزان تری دارند و هر چند از کیفیت خوبی برخوردار می باشند، اما خرید آنها از نظر اقتصادی گزینه مناسب تری است، بنابراین به شما توصیه می شود که برای داشتن یک خرید ارزان قیمت، نوع ایرانی این وسایل را که جزو برندهای برتر هستند، انتخاب کرده و تهیه کنید.

لازم است که فروشندگان لیست قیمت قفلهای کتابی خود را به همراه جزئیات مربوط به هر وسیله در اختیار فرد خریدار قرار بدهند تا خریدار پیش از اقدام به تهیه این وسیله بتواند مدلهای مختلف آن را بررسی کرده و مناسب ترین نوع آن را از نظر اندازه، کیفیت و قیمت انتخاب کرده و تهیه کند.

5/5 - (1 امتیاز)